راه اندازی بازی به سبک m.m.o

persianps

New Member
با عرض سلام
بنده مدت 1 سال هست که بر روی یک سناریو تاریخی برای این سبک بازی کار می کنم . این طرح رو برای جشنواره های مختلف هم ارسال کردم که جوایزی هم بنده شده. با بنیاد ملی بازی های رایانه ای هم جهت اخذ مجوز همکاری های لازم انجام شده. به تازگی هم با یکی از شرکت های بزرگ خدمات اینترنتی جهت راه اندازی این بازی قرار دادی بسته شده. سناریو تقریبا کامل شده ، تیم طراحی گرافیکی آماده شروع پروژه هستند ، منابع مالی به طور کامل تامین شده و فقط طی صحبت هایی که با مدیر شرکت داشتم نیازمند تیم برنامه نویسی حرفه ای در این زمینه هستیم تا کار شروع بشه . لذا در صورتی که تمایل به همکاری دارید می توانید رزومه و اطلاعاتی از زمینه تخصصی خود را با آدرس رایان نامه زیر ارسال نمایید تا در اسرع وقت جهت راه اندازی پروژه با شما تماس گرفه شود . درضمن به دلیل وسعت پروژه برای راه اندازی به تیم برنامه نویسی که متشکل از چند متخصص می باشد نیازمندیم . پس در صورتی که فعالیت شما به صورت تیمی می باشد حتما در رزومه خود درج نمایید .
Email : [email protected]
با تشکر
سجاد کرمی
 
با عرض سلام
بنده مدت 1 سال هست که بر روی یک سناریو تاریخی برای این سبک بازی کار می کنم . این طرح رو برای جشنواره های مختلف هم ارسال کردم که جوایزی هم بنده شده. با بنیاد ملی بازی های رایانه ای هم جهت اخذ مجوز همکاری های لازم انجام شده. به تازگی هم با یکی از شرکت های بزرگ خدمات اینترنتی جهت راه اندازی این بازی قرار دادی بسته شده. سناریو تقریبا کامل شده ، تیم طراحی گرافیکی آماده شروع پروژه هستند ، منابع مالی به طور کامل تامین شده و فقط طی صحبت هایی که با مدیر شرکت داشتم نیازمند تیم برنامه نویسی حرفه ای در این زمینه هستیم تا کار شروع بشه . لذا در صورتی که تمایل به همکاری دارید می توانید رزومه و اطلاعاتی از زمینه تخصصی خود را با آدرس رایان نامه زیر ارسال نمایید تا در اسرع وقت جهت راه اندازی پروژه با شما تماس گرفه شود . درضمن به دلیل وسعت پروژه برای راه اندازی به تیم برنامه نویسی که متشکل از چند متخصص می باشد نیازمندیم . پس در صورتی که فعالیت شما به صورت تیمی می باشد حتما در رزومه خود درج نمایید .
Email : [email protected]
با تشکر
سجاد کرمی
با سلام

بنده به عنوان کوچکترین عضو کمپانی بزرگ ( ایانا ) خیلی خوشحال میشم که با شما دوست عزیز همکاری داشته باشم.

لازم به ذکر است که در حال حاضر در حال ساخت یک پروِژه بازی تاریخی آنلاین هستیم که تا 10 ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

کمپانی ایانا ( ایانا در دستور زبان فارسی به معنی ما می باشد ) از سال 81 شروع به کار کرده با مجوز و شماره ثبت 6712 فعالیت خودش رو در ساخت بازی های آنلاین - آفلاین ( کنسولی ) و همچنین نرم افزارهای کامپیوتری ، موبایل ( اندروید ) و غیره درانجام پروژه های گوناگون شروع کرده است.

اگر به یک تیم حرفه ای نیازمند هستید تا پاسخگوی پروژه شما باشه با ایمیل آدرس زیر : [email protected]

تماس حاصل فرمایید.

همچنین این کمپانی آمادگی اخذ مجوز ساخت از سازمان بنیاد ملی بازی های رایانه ای توسط نظریه مستقیم دکتر مینایی و همچنین حمایت مالی از 50٪ سهم پروژه تاحداکثر 75 ٪ سهم پروژه تا سقف 1.000.000.000 ریال در صورت تائید سناریو توسط کارشناسان این کمپانی از پروژه های مورد رائه را دارد.

باتقدیم احترامات
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
مدیر کمپانی ایانا
 

persianps

New Member
ممنون از پاسخ شما .
رایان نامه ای مبنی بر همکاری برای شما ارسال شد . لطفا پس از بررسی به همان آدرس پاسخ خود را ارسال نمایید .
با تشکر از شما ...
 

lap_top

New Member
سلام دوست عزیز تیم ما توانائی ساخت بازی آنلاین گروهی شمارو داره -- پیام خصوصی ارسال شد --
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
سلام دوست عزیز.
حالا که قصد دارین تا یک پروژه رو شروع کنین، بهتر میدونم که راهنمایی هایی رو به صورت نکات مختلف گفته باشم تا به تجربه های تلخی که من داشتم دچار نشین.
انجام پروژه های طراحی بازی یا کلاً هر نوع پروژه ای در سطح عالی علاوه بر نیازمندی به نیروی کار بسیار زیاد، طبیعاتاً نیازمند سرمایه کلان هست و متاسفانه بنیاد بازی یا هر شرکت طراحی بازی به تنهایی در ایران قادر به پرداخت اون نیست. بنابراین در انجام و ساخت پروژه کیفیت فدای دستمزد میشه و طراحی که استخدام کردین حتی با اینکه ممکنه خیلی خیلی حرفه ای باشه ولی با توجه به دستمزد پرداختی کیفیت مطلوب کارشو ارائه نده. بهترین کار یا همکاری دوستانه چند شرکت طراحی بازی با هم هست که سرمایه ی بسیار بیشتری رو در اختیار مدیر پروژه میذاره.

نکته ی دوم نوع استخدام کار هست. اگر میخواین برای پروژتون نیروی کار استخدام کنین، بهتره به جای اینکه از نیروی کار بخواین تا رزومه ی کاری خودشو برای شما بفرسته، یک Proposal از پروژه ی مد نظرتون همراه با تمامی جزئیات مثل موتور طراحی، سبک طراحی، محلی که برای کار در نظر گرفته شده و حقوق و دستمزد و ... رو ذکر کنین. در این حالت پروژه زودتر پیش میره چون شما میدونین که کسانی که Proposal پروژه ی شما رو خوندن کاملاً به اون آشنا هستن و نمونه کارهای مخصوص و مورد نیاز شما رو برایتون ارسال میکنن و رزومه ی خودشون رو بر طبق خواسته ی شما مینویسن. این کار باعث میشه تا زمانی که برای تایید صلاحیت نیروی کار صرف میکنین به نصف کاهش پیدا کنه.

نکته ی بعدی اینه که موتور طراحیی که استفاده میکنین باید کاملاً نیازهای شما رو به صورت مستقیم حل کنه و شما برای رسیدن به خواسته ی خودتون ناچار به استفاده از راه های جانبی یا دور زدن تکنیک های موتور طراحی نشین. حتی قوی ترین موتورهای طراحی بازی هم برای همه ی پروژه ها مناسب نیستن. پیشنهاد من طراحی یک موتور بازی خصوصی و مورد نیاز خودتون هست که تمام خواسته های شما رو برآورده میکنه. البته این کار قطعاً زمان زیادی رو میخواد و نیروی کار و برنامه نویسایی که با اونها کار میکنین هم باید به تکنیکهای طراحی نسل جدید سیستم های رئال تایم و گرافیک آشنا باشن و هم مدیریت اونها به صورتی انجام بشه که روند طراحی موتور به دو راهی نرسه و هر کس راه خودشو نره.

یک مسئله ی دیگه هم که در یکی از پروژه ها بسیار بازده بالا و هزینه ی پایینتری رو داشته استفاده از سیستم های Main Frame به جای رایانه های PC بوده. البته من این نوع کار رو در پروژه های مهندسی دیدم ولی پیاده سازی اون در محیط کار طراحی بازی هم امکانپذیر و بسیار به صرفه تره. به جای اینکه برای 100 نفر نیروی کار یا کمتر به تعداد رایانه با سخت افزارهای پیشرفته و مدرن خریداری بشه. بهتره با استفاده از سیستمهای تحت شبکه چهار یا پنج Main Frame با قدرت بالا و با مجوز خریداری کنید و فقط به تعداد نیروی کار وسایل جانبی مثل مانیتور و موس و کیبورد و این جور چیزا رو بخرید. باید بگم که سرعت محاسبه ی 5 تا سیستم Main Frame به صورت Parallel Computing حدود 3.5 برابر 100 کامپیوتر با آخرین CPU شرکت Intel و از اونجایی که هر Main Frame در حال حاظر با مجوز واردات 75 میلیون تومن هست یعنی کلاً 375 میلیون تومن خیلی کمتر از خرید 100 رایانه ی قدرتمند که ارزونش 5 میلیون خرج داره. بعدشم فروختن دوباره ی Main Frame ها خیلی ساده تر از 100 تا کامپیوتره. البته این قیمتهایی که من میدم برای کارها و شبیه سازی های مهندسی بوده و در طراحی بازی صد درصد خیلی قیمت پایینتر میاد ولی به هر حال Parallel Computing میتونه مفیدتر واقع بشه.

چیز دیگه ای به ذهنم نمیاد.

آرزوی موفقیت دارم براتون
:)
 

persianps

New Member
بسیار ممنونم مهدی جان
راهنمایی بسیار مفیدی بود .
بنده نسبت به فرمایشات شما تا حدی اطلاعات قبلی داشتم به همین منظور با چند شرکت که زمینه های کاری مختلفی دارند صحبت هایی مبنی بر همکاری شده . البته افرادی متخصصی هم هستند که هدفشان کمک به یک پروژه ملی می باشد تا منافع شخصی .
به هر حال بسیار ممنون هستم از اینکه اینقدر مو شکافانه به این موضوع توجه می کنید . همکاری با شما باعث افتخار بنده هست . در صورت تمایل اطلاعات تماس از خود به صورت پیغام خصوصی برای بنده ارسال کنید تا از راهنمایی ها و تخصص شما نیز در این پروژه استفاده شود .
موفق باشید .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا