راهنمای خرید بهترین کوله پشتی بچه گانه + معرفی بهترین کوله پشتی بچه گانه

hamid-yazdabadi

New Member
خرید کوله پشتی مدرسه فرزندتان احتمالاً سخت‌ترین کالا در خرید لوازم مدرسه خواهد بود. از کوله پشتی هر روز برای بردن وسایل به مدرسه و بازگشت استفاده خواهد شد. باید در برابر استفاده روزانه از جمله رفت و آمد به مدرسه، کمد یا انباری و رفتار خشنی که کودکان روی وسایل خود دارند مقاومت کند. به دلیل استفاده مداوم و روزانه از آن، باید بدانید که هنگام خرید کوله پشتی بچه گانه به دنبال چه چیزی هستید.

کیفیت در انتخاب کوله پشتی بچه گانه بسیار مهم است

بیشترین زمان فروش کوله پشتی مدرسه در فصل آغاز فصل مدرسه است. متوجه خواهید شد که کیفیت و قیمت در این مدت می تواند بسیار متفاوت باشد. این بهترین زمان برای استفاده از مزایای فروش کوله پشتی است، مزایایی همچون تخفیف های ویژه, فقط به یاد داشته باشید که هوشمندانه خرید کنید. ممکن است وسوسه شوید که یک کوله پشتی ارزان قیمت و مد روز بخرید و فقط فرض کنید که اگر مشکلی مانند رنگ و طرح آن بود باید بتوانید آن را تعویض کنید. احتمالاً بعد از فصل فروش مدارس نمی توانید به راحتی یک کوله پشتی خوب پیدا کنید. کوله پشتی های ارزان قیمت و بی کیفیت که در فصل شورع مدارس فروش نرفته اند معمولا چند هفته تا چند ماه در قفسه های فروشگاهای آنلاین یا زنجیره ای باقی می مانند. بعد از گذشت چند هفته از شروع مدارس بهتر است از فروشگاههای تخصصی کوله پشتی بچه گانه خرید کنید تا محصول با کیفیت به شما بدهند.


سه چیز که هنگام انتخاب کوله پشتی بچگانه با کیفیت باید در نظر گرفت

فروشگاه sandal.ir به شما پیشنهاد می‌کند که کوله‌ پشتی را،
حتما داخل و خارج کوله را کامل نگاه کنید و به موارد زیر توجه کنید:

  • از انتخاب کوله ای که دارای دوخت‌ های شل، ناهموار یا بی‌دقت که به راحتی باز می‌شوند خودداری کنید.
  • لبه‌های پارچه‌ای خام یا فرسوده را که ممکن است باز شوند، بررسی کنید و کوله‌ پشتی‌ هایی را با این نقص‌ها کنار بگذارید.
  • کوله های زیپ دار را که آشکارا در معرض آب و هوا قرار دارند انتخاب نکنید. در عوض، زیپ‌هایی را انتخاب کنید که روی آن‌ ها پارچه‌ای قرار دارد تا آب و سایر عناصر از کوله‌پشتی داخل نشود.



مهم است که اطمینان حاصل کنید که کوله پشتی کودک شما اندازه مناسبی دارد.

کوله‌ پشتی‌هایی که به‌ درستی روی پشت فرزند شما قرار نمی گیرد، یا به‌طور نادرست استفاده می‌شوند، پتانسیل ایجاد فشار یا درد در کمر و شانه را دارند. هنگام خرید کوله‌پشتی، تناسب و راحتی مناسب را بیش از قیمت در نظر بگیرید. اغلب اوقات، بهترین کوله‌پشتی ممکن است شیک‌ترین نباشد.

متیو هالسی، MD، مدیر ارتوپدی کودکان در بیمارستان کودکان Doernbecher در پورتلند، اورگان می گوید: برای یافتن کوله پشتی با تناسب مناسب، دکتر هالسی نکات زیر را ارائه می دهد. اندازه مناسب را انتخاب کنید عرض کوله پشتی باید نسبتاً متناسب با عرض شخص باشد. به عنوان مثال، یک کودک کوچک نباید کوله پشتی با اندازه بزرگسالان را انتخاب کند. علاوه بر این، ارتفاع کوله پشتی باید از حدود دو اینچ زیر تیغه های شانه تا سطح کمر یا کمی بالاتر از کمر باشد
برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می تونید راهنمای انتخاب سایز مناسب کوله پشتی بچه گانه را مطالعه کنید

چند نمونه کوله پشتی بچه گانه با کیفیت مناسب برای مهد کودک و پیش دبستانی

اگر برای خرید لوازم مدرسه فرزندتان بصورت آنلاین اقدام میکنید و به دنبال جنس با کیفیت و با قیمت مناسب هستید ما در اینجا چند کوله با کیفیت + فروشگاه آنلاین تخصصی کوله به شما معرفی میکنیم. برای دیدن قیمت برروی عکس کلیک کنید یا از کوله بچه گانه یا کیف مدرسه ای دیدن کنید.

2627-spiderman-backpack-1.jpg2702-school-backpack-5.jpg

2644-rider-kids-backpack-1.jpg2621-minion-backpack-1.jpg

2438-elsa-anna-backpack-7.jpg2444-LOL-backpack-4.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا