راهنمایی در مورد آموزش

Abasonline1369

New Member
سلام بر همه ی دوستان و متخصصین این سایت.
من برا اولین بار می خوام یک سر انسان رو مدل کنم با تمام جزئیات. مدلسازی سر رو تو max انجام دادم و حالا می خوام ببرمش توی zbrush
و جزئیات اضافه کنم
من تقریبا توی زیبراش تازه کارم و می خواستم دوستان یه منبع آموزشی خوب و مفید بهم معرفی کنن که از پایه یه سر رو شروع کنه و با تمام جزئیات تمومش کنه
با تشکر فراوان از بچه های مجید آنلاین
 

Abasonline1369

New Member
ممنون dania عزیز
ولی من آموزشی می خوام که سر آماده و بدون جزئیات رو وارد zbrush کنه نه اینکه مدل رو هم توی زیبراش درست بکنه
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
دوست عزیز ، قبلش بگم شما باید اناتومی رو یاد بگیرید ، کار اسونی نیست .

و درضمن برای هرکاری دنبال اموزش نباشید خیلی وقت ها خودتون به راحتی میتونید یاد بگیرید و راهش رو پیدا کنید ، Obj خروجی بگیرید و در زیبراش ایپورت کنید ، دکمه ی ایمپورت در بالا سمت راست وجود داره ، بعد از اون در قستم Geometry بخش subdivide ها ، مش رو Subdiv کنید .
بعد باید براش های پوست رو از از اینترنت دانلود کنید . بعد باید با تنظیم ZAdd و براش شروع به پینتینگ و Detail دادن بکنید .

اگر این هارو متوجه نشدید ، اموزش مشکل شمارو حل نمیکنه باید مطالعه کنید و ابتدا محیط زیبراش رو یاد بگیرید و در مرحله ی بعد شروع به Sculpt کنید .
 

dania

New Member
منم با نظر LinkinForEver موافقم برای جزئیات دادن تو زیبراش خودت با کمی تمرین میتونی یاد بگیری.

توی سری اموزش های Gnomon Master Classes 4 یه اموزشش هست به اسم Character Modeling and Texturing که یک زن رو مدل سازی میکنه اول تو مایا سرش رو میسازه بعد میبره تو زیبراش جزئییات میده خیلی عالی این اموزش ولی من لینک دانلودش رو ندارم ولی تو این سایت میفروشه .

http://www.pshop3d.com/vfx/gnomon-master-classes-4.html
 

Abasonline1369

New Member
ممنون از راهنمایی که کردید.
ببخشید برای آناتومی باید کتاب بخونم. آیا کتابی سراغ دارید؟
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
خیر باید طراحی روی کاغذ رو کار کنید .

dania عزیز کتابی که گفنید برای اناتومی علوم هست نه اناتومی هنری ... !
 
سلام دوستان
یه سوال هم برای من پیش اومد، بعد این بدنی که طراحی شده چه جوری به بلوپرینت تبدیل میشه؟ یعنی دقیقا همین کانسپت که طراحی می کنیم باید به بلوپرینت تبدیل بشه و وارد نرم افزار بشه؟
تو این آموزشایی که گذاشتین در این مورد صحبتی شده؟
اصلا مراحل تبدیل کانسپت به مدل چیه؟
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام دوستان
یه سوال هم برای من پیش اومد، بعد این بدنی که طراحی شده چه جوری به بلوپرینت تبدیل میشه؟ یعنی دقیقا همین کانسپت که طراحی می کنیم باید به بلوپرینت تبدیل بشه و وارد نرم افزار بشه؟
تو این آموزشایی که گذاشتین در این مورد صحبتی شده؟
اصلا مراحل تبدیل کانسپت به مدل چیه؟

دوست عزیز شما مثل اینکه هنوز تو فاز کلاسیک هستید دیگه کسی با بلوپرینت مدل نمیزنه واسه کاراکتر شما باید تمرین کنید فرم های اناتومی رو یاد بگیرید و تو زیبراش و ... اسکالپ کنید ، نه اینکه یبیاید طراحی دوبعدی کنید بزارید پشت صحنه از روش مدل کنید !!!
در ضمن کانسپت معنی طراحی و ... این هارو نمیده ، کانسپت یک ایده ی اولیست ، که میتونه هم سه بعدی باشه و هم دو بعدی ...

موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا