راهنمايي يك مبتدي...

GsGraphic

Well-Known Member
[FONT=&quot]سلامي گرم به همه ي دوستاي گل مجيد آنلايني:rose:[/FONT]
[FONT=&quot]1.دوستان من يه مدل رو كلا از ابتدا توي زيبراش طراحي كردم[/FONT]
[FONT=&quot]حال ميخام ببرمش توي 3دي مكس ولي متاسفانه روش كارو بلد نيستم:green: خواستم [/FONT]
[FONT=&quot]از اساتيد گلم خواهش كنم اگه ممكنه يه مقدار راهنماييم كنن.[/FONT]
[FONT=&quot]2.يه سوال ديگه اينكه چطور بايد توي 3دي مكس به كاراكترم حالت يا ‍ژست بدم.[/FONT]
[FONT=&quot]ممنون:rose::rose::rose:[/FONT]
 

pclord

کاربر متخصص
باید مدلت رو با فرمت Obj د، Export کنی و توی مکس Import کنی.

برای سوال دومت باید توی مکس کاراکترت رو استخوان بندی یا همون ریگینگ کنی و بهش فیگور بدی که برای یادگیریش آموزش ویدیویی ببینی بهتره.

آموزش های Cg Academy خیلی میتونه کمکت کنه.

موفق باشی.
 

GsGraphic

Well-Known Member
مرسي pclord جان ولي مشكل اينجاست كه
export با فرمت obj بهم نميده
فقط: psd tif bmp ميده:-?
 

1835ali

Well-Known Member
(البته ازمن سوال نشده ولی گفتم کمکی کنم )
از کدوم قسمت export می گیری ؟
 

sharin

Member
سلام
اون قسمتي كه export مي زني مربوط به texture هست !! ( از گوشه ي بالا سمت راست كه فايل هات رو load مي كني بايد بزني )
در ضمن اگه از اول تو زيبراش ساختيش پس حتما بايد يه topology اول ازش بگيري بعد ببريش تو مكس.
uv هم يادت نره.
موفق باشي.

راستي من تا 7 ام نيستم. الانم همين طوري اومديم يه سر بزنيم ببينيم چه خبره !!
 

GsGraphic

Well-Known Member
سلام
اون قسمتي كه export مي زني مربوط به texture هست !! ( از گوشه ي بالا سمت راست كه فايل هات رو load مي كني بايد بزني )
در ضمن اگه از اول تو زيبراش ساختيش پس حتما بايد يه topology اول ازش بگيري بعد ببريش تو مكس.
uv هم يادت نره.
موفق باشي.
سلام دوست عزيز از اونجايي كه شما هم گفتي امتحان كردم ولي بازم خروجي obj نداد:sad:
 

HOMAYOON.F

Member
واسه خروجی obj. از زیبراش، از منوهای بالای برنامه، برو به منوی Tool و بعد گزینه ی Export رو بزن. در کادری که باز میشه یه اسم به فایلت بده و فرمت Wavefront .obj file (*.obj) رو انتخاب کن و آدرس بده و Ok رو بزن!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا