بی بی کد راهرو

*farshid*

کاربر VIP
سلام
دیشب توی سایت www.ronenbekerman.com که داشتم گشت میزدم یه عکس جالب دیدم که گفتم 3d کنم پس شروع کردم و همین الان تموم شد خوشحال میشم نظرتون رو بدونم.
3dmax 2002
vray sp2
ps
link:
http://img98.net/img/42315796866402423481.jpg

2002:shock:

کار خوبی شده.
همین که به خودت زحمت تمرین کردن میدی خعععلی خوبه.
نور صحنه خوبه .رندر تمیزی شده (با توجه به زمان کمی که گذاشتی)

ولی اتصالات حجم ها و کنج ها خیلی کم کار هستن ( و حتی بیکار:))...

محل پاخور پله باید یه دیتیلی چیزی داشته باشه.(بهتر بود 2 سانتیمتر کف رو روی پیشونی امتداد میدادی تا هم اصول طراحی پله رعایت میشد و هم تکسچرش اینجوری ناجور نمیشد)
تکسچری که برای پله در نظر گرفتی خیلی یکدست شده. بهتره unwrap بشه کف و پیشونی پله هات و بعد تو فوتو شاپ روش کار بشه.

در کل کارت عالیییست .........در حد بیست :rose:
 

Hamed

Active Member
سلام
دوست خوبم
1 - من فكر كردم من بد دانلود كردم عكس و ولي ميبينم نه عكس دم بريدست...!
2 - من خودمم اينجوري ام كه از ارچ مدل ها استفاده ميكنم ولي بهتر خودمون طراحي كنيم تا كارامون يكم متفاوت تر از قبل بشه
3 - موفق باشي



علي علي
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام. گفتنی ها رو دوستان گفتن. کار خوبی شده. و به نسبت به سرعت کار عالی شده.

به نظرم نبود Ambient Occasion توی وی ری SP5 حس میشه.

 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
Ambient occlusion
با سلام.ترجمه کردم از سایت Spot3d.com دایرة المعارف وی ری.
همانطور که در 3 تا رندر زیر میبینین تو اولین رندر سمت چپ از Brute Force استفاده شده زمان رندر زیاده دیتیل توش خوبه
تو وسطی با این سیستم Ambient occlusion که دیتیل خیلی بالا رفته و زمان رندر نسبت به قبلی خیلی صرفه جویی شده
تو سمت راست هم که بدون هیچی! و دیتیل کم.


 

جدیدترین ارسال ها

بالا