دومين گوشي مجهز به سيستم‌عامل اندرويد معرفي شد

maysam.m

Well-Known Member
دومين گوشي هوشمند موتورولا مبتني بر سيستم‌عامل متن‌باز اندرويد Sholes نام دارد و شامل امكانات پيشرفته و طراحي باريك مي‌شود.


به گزارش فارس به نقل از موتوفان، هفته گذشته اطلاعات دقيق مربوط به نخستين گوشي هوشمند موتورولا با سيستم‌عامل اندرويد موسوم به Morrison منتشر شد كه چندان باعث جلب توجه كاربران نشد. هم‌اكنون دومين گوشي اندرويدي اين شركت با نام Sholes معرفي شده و كارشناسان پيش‌بيني مي‌كنند كه بيش از گوشي قبلي مورد استقبال قرار گيرد.

اين گوشي شامل صفحه‌كليد كامل QWERTY، دوربين ديجيتالي 5 مگاپيكسلي و سيستم كشويي مي‌شود كه مجموع اين قابليت‌ها مي‌تواند نياز كنوني بيشتر كاربران را برطرف كند.

براي اين گوشي كليد ويژه براي اتصال و ورود به اينترنت و همچنين دكمه باز كردن مرورگر اينترنتي در نظر گرفته شده و موتورولا آن را يك محصول ويژه براي كاربران اينترنتي خوانده است.

طبق اخبار منتشر شده، قرار است گوشي جديد موتورولا با سيستم‌عامل اندرويد از ماه اكتبر وارد بازار شود و هنوز قيمت نهايي آن مشخص نشده است.

اين گوشي كه از طريق اپراتور وريزون وارد آمريكا مي‌شود، نمايشگر لمسي 7/3 اينچي را در خود جا داده است كه تصاوير در آن با كيفيت 480 در 854 پيكسل به نمايش درمي‌آيند. اين گوشي شامل رم 256 گيگابايتي، حافظه داخلي 512 مگابايتي و كارت حافظه microSD با ظرفيت 8 گيگابايت و قابليت ارتقا تا 16 گيگابايت مي‌شود.

منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا