alisahaf70
New Member
دوره آموزش فنی ساخت بازی های رایانه ای
مدرس:بهنام آقاجانی (مدیر فنی بازی میرمهنا)
هدف از این دوره آموزشی که به حمایت و همت انجمن علمی دانشگاه علم و صنعت ایران برنامه ریزی شده است، ارتقاء سطح علمی-آموزشی علاقه مندان به صنعت بازی بوده و به همین جهت سرفصل زیر ارائه خواهد گردید:
جلسه اول: مقدمات
سیاستگذاری تولید
انتخاب موتور بازی
آشنایی با موتور بازی
جلسه دوم: فنی - هنری
اصول فنی ساخت مدل، فضا، کاراکتر
اصول فنی بکارگیری انیمیشن و راهکارها
جلسه سوم: برنامه نویسی
هوش مصنوعی و راهکارها
سناریو و طراحی مبارزه در ژانر FPP Shooter
جلسه چهارم: برنامه نویسی
اصول بکارگیری فیزیک
برنامه نویسی اسلحه FPP Shooter
ابزار شناسی و ابزار نویسی
جلسه پنجم: بخش تکمیلی
رابط گرافیک (GUI)
سیستم ذرات
اصول بکارگیری صدا
جلسه ششم: فنی - هنری
اصول طراحی بافت و ماده پردازی
اکسپرت منابع
جلسه هفتم: فنی
پردازش گرافیک و شیدر
هزینه ها و بهینه سازی
جلسه هشتم: فنی
ساختار انجین
مطالب دوره، به بررسی تکنیک های مشترک ساخت بازی می پردازد که مستقل از موتور بازی خواهد بود اما برای پیاده سازی و تشریح از موتور بازی 1.8.1 Torque Game Engine Advanced استفاده خواهد شد.
جلسات فوق، هر هفته ساعات 17:00 الی 20:00 روزهای یکشنبه و سه شنبه برگزار خواهد گردید. زمان شروع دوره متعاقباً اعلام خواهد شد. همچنین هزینه دوره مذکور که مشتمل بر 8 جلسه به مدت 3 ساعت است، 20،000 تومان برآورد شده که نحوه پرداخت پس از تعیین قطعی زمان کلاسها توسط انجمن علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، اعلام خواهد شد.
تکمیل فرم ثبت نام در:
مدرس:بهنام آقاجانی (مدیر فنی بازی میرمهنا)
هدف از این دوره آموزشی که به حمایت و همت انجمن علمی دانشگاه علم و صنعت ایران برنامه ریزی شده است، ارتقاء سطح علمی-آموزشی علاقه مندان به صنعت بازی بوده و به همین جهت سرفصل زیر ارائه خواهد گردید:
جلسه اول: مقدمات
سیاستگذاری تولید
انتخاب موتور بازی
آشنایی با موتور بازی
جلسه دوم: فنی - هنری
اصول فنی ساخت مدل، فضا، کاراکتر
اصول فنی بکارگیری انیمیشن و راهکارها
جلسه سوم: برنامه نویسی
هوش مصنوعی و راهکارها
سناریو و طراحی مبارزه در ژانر FPP Shooter
جلسه چهارم: برنامه نویسی
اصول بکارگیری فیزیک
برنامه نویسی اسلحه FPP Shooter
ابزار شناسی و ابزار نویسی
جلسه پنجم: بخش تکمیلی
رابط گرافیک (GUI)
سیستم ذرات
اصول بکارگیری صدا
جلسه ششم: فنی - هنری
اصول طراحی بافت و ماده پردازی
اکسپرت منابع
جلسه هفتم: فنی
پردازش گرافیک و شیدر
هزینه ها و بهینه سازی
جلسه هشتم: فنی
ساختار انجین
مطالب دوره، به بررسی تکنیک های مشترک ساخت بازی می پردازد که مستقل از موتور بازی خواهد بود اما برای پیاده سازی و تشریح از موتور بازی 1.8.1 Torque Game Engine Advanced استفاده خواهد شد.
جلسات فوق، هر هفته ساعات 17:00 الی 20:00 روزهای یکشنبه و سه شنبه برگزار خواهد گردید. زمان شروع دوره متعاقباً اعلام خواهد شد. همچنین هزینه دوره مذکور که مشتمل بر 8 جلسه به مدت 3 ساعت است، 20،000 تومان برآورد شده که نحوه پرداخت پس از تعیین قطعی زمان کلاسها توسط انجمن علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، اعلام خواهد شد.
تکمیل فرم ثبت نام در:
کد:
http://uncocoder.com/