دلایل سرمایه گذاران برای خرید ویلا در نوشهر چیست؟

amlakjahan99

New Member
دلایل سرمایه گذاران برای خرید ویلا در نوشهر چیست؟
یکی از سرمایه گذاری ها که امروزه پرطرفدار شده است ، خرید ویلا در نوشهر می باشد. نوشهر یکی از شهرهای دیدنی و توریست پذیر استان مازندران می باشد. این شهر دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد که باعث شده هرساله تعداد زیادی گردشگر به این شهر عزیمت کنند. نوشهر منطقه ای با طبیعت جنگلی و ساحلی در کنار هم می باشد که دلیل محبوبیت این شهر برای خرید ویلا در شمال می باشد.
این شهر به سایر شهرهای معروف استان مازندران مانند متل قو، رویان و نور بسیار نزدیک است. زمانی که اقدام به خرید ویلا در نوشهر می کنید به راحتی می توانید به این شهرها نیز سفر کنید و از جاذبه های این شهرها لذت ببرید. شهر نوشهر بین شهرهای چالوس و رویان قرار دارد.



چرا سرمایه گذاری در نوشهر سودآور است؟
وجود جاذبه های گردشگری در این استان باعث شده وقتی شما در این شهر به یک سرمایه گذاری رو می آورید، به سود خوبی نیز برسید. چون این مناطق به خاطر وجود گردشگران و مسافران بیشتر به چشم می آیند و همین باعث می شود امکانات این شهر بالا برود تا بتواند احتیاجات افراد را برطرف سازد.

این امکانات کاملی که در نوشهر وجود دارد باعث ان شده است که ارزش ویلاها در این شهر بالا رود و ویلاسازی نیز در این شهر به دلیل تقاضای افراد بالا برود.
از این رو شما با خرید ویلا در نوشهر می توانید صاحب امکاناتی شوید و به راحتی در این شهر اقامت نمایید و همچنین یک اندوخته برای آینده خود از این طریق پس انداز کرده اید. مطمئنا با انجام این کار با گذشت زمان به سود خوبی خواهید رسید.


چرا خرید ویلا در نوشهر مناسب است؟
نوشهر به دلیل موقعیت خاص خود دارای انواع ویلا ساحلی، جنگلی و کوهستانی بصورت شخصی ساز و شهرکی می باشد که قدرت انتخاب زیادی را به خریداران می دهد تا هر کسی مطابق با سلیقه خود ویلای مد نظرش را در نوشهر خریداری نماید.

نوشهر از زمان های قدیم بدلیل وجود بندر و فرودگاه، یکی از شهرهای مهم شمالی در زمینه اقتصادی بوده است که با رشد صنعت گردشگری بیش از قبل مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است و یکی از اهداف مناسب جهت سرمایه گذاری در شمال محسوب می شود.



ویژگی های خاص نوشهر
از جمله شهرهای شمالی که به منطقه آزاد تجاری تبدیل شده است، شهر نوشهر می باشد که به سرعت در حال توسعه می باشد. به همین دلیل بیش از پیش مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.
شهر نوشهر دارای فرودگاه می باشد که این موضوع باعث شده رفت و آمد به این شهر آسان تر باشد و افراد در کمترین زمان ممکن می توانند به این شهر سفر کنند.
وجود ساحل امن و آرام دهنو و منطقه نمونه گردشگری سیترا در شهر نوشهر این امکان را فراهم کرده که افراد بتوانند در کنار خانواده ساعت ها در این مکان به تفریح و ورزش مشغول باشند.

راه های دسترسی به این شهر بسیار ساده و آسان می باشد. به طوری که افرادی که از تهران به این شهر سفر می کنند، پس از گذراندن 3 الی 4 ساعت به این شهر خواهند رسید.
شهر نوشهر به دلیل ویژگی هایی که در بالا گفته شد، یکی از بهترین مناطق برای خرید و فروش ویلا در شمال و یا خرید زمین در شمال می باشد. چرا که ارزش ملک در این مناطق به سرعت در حال رشد و افزایش است و در سال های آینده شاهد سرمایه گذاری های کلانی در این شهر خواهیم بود.



هنوز ویلاها در شهرهای شمال کشور قیمت مناسبی دارند :
یکی از مهم ترین علت هایی که باعث می شود کسانی که سرمایه مشخصی در دست دارند و فکر سرمایه گذاری در شمال را در سر می پرورانند و همیشه خرید ویلا در شمال به آن ها پیشنهاد می شود این است که هنور در برخی از شهرهای شمالی کشور همچون نوشهر قیمت ویلا و زمین نسبت به کلان شهرها معقول و به صرفه است.

در کنار قیمت ملک و زمین در شهرهای شمالی کشور هزینه های جانبی دیگر هم مثل مصالح استفاده شده در ساخت ویلا در شمال و دستمزد استادکاران ساختمانی در شمال کشور نسبت به کلان شهرها به صرفه تر خواهد بود.

بنابراین با وجود این موارد
خرید ویلا در نوشهر می تواند انتخاب بسیار درست و هوشمندانه ای برای سرمایه گذاری در شمال باشد.


بهره مندی از بهترین آب و هوای شمال کشور :
یکی از مهمترین عواملی که باعث شده سرمایه گذاران زیادی بخصوص از سمت کلان شهرهای بزرگی مثل تهران و کرج جهت سرمایه گذاری در شهرهای شمال کشور از جمله نوشهر ترغیب شوند و آن ها را مشتاق خرید ویلا در نوشهر سازد همین بهره مندی از بکرترین آب و هوایی است که در هیچ یک از شهرهای بزرگ نمی توانید از چنین آب و هوایی بهره مند شوید.

هوای پاکیزه، مناظر زیبا و محیطی دنج و آرامش بخش که زندگی در چنین جایی شاید آرزوی همه پایتخت نشین ها باشد.

بنابراین افراد دوست دارند در کنار سرمایه گذاری که انجام می دهند با خرید ویلا در نوشهر فرصت این را داشته باشند که گاهی از آلودگی ها و شلوغی های سرسام آور شهرهای بزرگ فرار کنند و در محیطی آرام لحظات خوبی را در کنار هم تجربه کنند.


جمعیت کم در شهرهای شمالی عامل مهمی برای رقابت در ساخت و ساز ویلا :
فرض کنید شما در کلان شهری مثل تهران زندگی می کنید و سرمایه ای مشخص در اختیارتان هست که مایلید آن سرمایه را به یک ملک تبدیل کنید.

حال شما خرید ویلا در نوشهر را انتخاب می کنید یا خرید ملک مسکونی در همان کلان شهر خود؟

انتخاب هر یک از این موارد بسته به سلیقه شما می باشد اما با توجه به بازار داغ سرمایه گذاری در شمال ما خرید ویلا در نوشهر را به شما پیشنهاد می کنیم با ذکر علت توجیه می کنیم که انتخاب خرید ویلا در نوشهر می تواند برای شما با سود بالایی همراه باشد.

اولین نکته این است که با خرید ویلا در نوشهر سرمایه شما به ملکی بزرگتر تبدیل خواهد شد چرا که قیمت ملک و زمین در کلان شهری مثل تهران به هیچ وجه قابل قیاس با شهر نوشهر نیست.

نکته دوم این است که به طور کلی در شهرهای بزرگی مثل تهران بحث رقابت در ساخت و ساز و خرید و فروش خیلی بیشتر و فشرده تر می باشد.

در واقع شما به سختی می توانید با سرمایه ای که برای خرید ویلا در نوشهر در نظر گرفته اید یک ملک با ویژگی های مد نظرتان در کلان شهری مثل تهران خریداری کنید.

از طرف دیگر شما هر میزان بودجه ای که برای تبدیل سرمایه خود به ملک در نظر گرفته باشید در کنار ملک شما باز هم ملکی با سرمایه بیشتر و شیک تر ساخته می شود که با توجه به تعداد زیاد خانه ها و سرمایه گذاران از ارزش و اعتبار ملک شما روز به روز کاسته خواهد شد.

اما این تراکم در شمال کشور نسبت به کلان شهری مثل تهران خیلی کمتر می باشد و با توجه به موقعیت جغرافیایی که شهرهای شمالی دارند ملکی که خریداری می کنید تا مدت ها به عنوان یک سرمایه گران بها باقی می ماند از این جهت است که خرید ویلا در نوشهر را پر سود و به صرفه می دانند.



با خرید ویلا در نوشهر چند هدف را نشانه گیری خواهید کرد :
خرید ویلا در نوشهر هم به عنوان یک فعالیت اقتصادی برای رسیدن به سود بالا محسوب می شود و هم مکانی دائمی برای خوش گذرانی های خانوادگی و دوستانه، یعنی با خرید ویلا در نوشهر همزمان چندهدف را نشانه گیری می کنید.

شما با خرید ویلا در نوشهر در یکی از بهترین شهرهای شمال کشور یک سرمایه گذاری موفق را انجام می دهید که هم با توجه به باارزش تر شدن و افزایش قیمت ویلا در آینده ظرف مدت کوتاهی سرمایه تان چندین برابر خواهد شد و هم اینکه هزینه های سفرتان به شمال کاهش پیدا می کند.

چرا که با خرید ویلا در نوشهر دیگر نگرانی از بابت پیدا کردن اسکان نخواهید داشت و مجبور نیستید هزینه ای را برای اجاره ویلا در شمال صرف کنید در نتیجه می توانید هر زمان که بخواهید به ویلای شخصی خود در شمال بروید.

از طرف دیگر اجاره روزانه ویلایتان یکی از پر سودترین راه هایی است که در مدت کوتاهی می تواند سرمایه ای که صرف خرید ویلا در نوشهر کرده اید را به شما بازگرداند.

با توجه به اینکه اجاره ویلا در شمال یکی از پر درآمدترین کسب و کارها در شمال کشور به خصوص در فصول تابستان و بهار محسوب می شود از این رو شما می توانید در روزهایی از سال که از ویلای خود استفاده ای نمی کنید آن را به مسافرانی که برای دیدن نقاط مختلف به شمال کشور سفر می کنند اجاره دهید.

اما می توان گفت کلا با توجه به استقبال زیاد سرمایه گذاران و خریداران و افزایش مهاجرت های افراد به صورت دائم یا موقت به شهرهای شمالی کشور خیالتان راحت باشد که شما با خرید ویلا در نوشهر یک سرمایه گذاری پرسود و موفق در شمال را انجام می دهید که در سال های آینده ارزش و اعتبار سرمایه تان روز به روز بیشتر خواهد شد.




حرف آخر
برای اینکه کمی انتخاب شما راحت تر شود و بتوانید ویلایی را در شمال خریداری کنید و یا در موارد دیگر ملکی سرمایه گذاری کنید، ما مشاورین املاک جهان را به شما معرفی می کنیم که با داشتن سابقه طولانی تمامی اطلاعاتی را که برای شما احتیاج است را به خوبی می دانند و می توانند راهنمای مناسب شما، در امر سرمایه گذاری و خرید ویلا در شمال باشند.

املاک جهان منتظر حضور خود در شعباتش خواهد بود و تمام تلاش خود را در راه رسیدن اهداف شما قرار خواهد داد تا یک نتیجه خوب و یک خاطره ماندگار از تجربه خرید ویلا در شمال و سرمایه گذاری خود داشته باشید.


املاک جهان,ویلا ساحلی,آپارتمان در شمال
 

پیوست ها

  • download.jpg
    download.jpg
    6.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0

pegahjalali

New Member
برای خرید ویلا در رامسر میتونین به سامانه خرید و فروش املاک سامان ملک مراجعه کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا