دبی: تجربه ای لاکچری و به یاد ماندنی

fatimaa-

New Member
دبی، شهری که در تقاطع سنت و مدرنیته قرار گرفته، مقصدی بی نظیر برای کسانی است که به دنبال سفری لاکچری و به یاد ماندنی هستند. در این شهر، می توانید با اقامت در هتل های مجلل، غذا خوردن در رستوران های لوکس، خرید در گران ترین مراکز خرید دنیا و لذت بردن از تفریحات منحصر به فرد، اوقات فراموش نشدنی را سپری کنید.

برج خلیفه، مرتفع ترین ساختمان جهان، نماد شکوه و عظمت دبی است. از بالای این برج می توانید نمایی پانوراما از شهر را تماشا کنید و غرق در زیبایی های خلیج فارس شوید.

بازارهای دبی، دنیایی از رنگ ها، عطرها و طعم ها هستند. در این بازارها می توانید انواع کالاها را از سراسر دنیا با قیمت های مناسب پیدا کنید. از ادویه جات و پارچه های رنگارنگ گرفته تا طلا و جواهرات، در تور دبی هر چیزی که بخواهید می توانید پیدا کنید.

صحرای دبی، دنیایی دیگر است. در این صحرا می توانید با شترسواری، رانندگی با جیپ در تپه های شنی و تماشای غروب خورشید، تجربه ای هیجان انگیز داشته باشید. همچنین می توانید در شب های پرستاره ی صحرا، در کنار آتش، از شنیدن موسیقی عربی و رقص های سنتی لذت ببرید.

دبی، شهری برای هر سلیقه ای است. در این شهر می توانید از تفریحات آبی هیجان انگیز مانند غواصی، جت اسکی و قایق سواری لذت ببرید. همچنین می توانید از پارک های آبی مدرن دبی دیدن کنید و با خانواده و دوستان خود اوقات خوشی را سپری کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا