rezaoptic
Well-Known Member
دانلود آموزش Digital Tutors – Creating a Dynamic Wet Map Shader in Houdini
در این آموزش هودینی شما خواهید آموخت که چگونه به طور واقع گرایانه رطوبت را بر روی شیدر آبجکت خود نمایش دهید. در واقع شبیه سازی مایعات (آب,خون,رنگ,روغن و غیره) اغلب یک مپ مرطوب برای تغییر شیدر یک آبجکت نیاز است که در آن سیالات با آبجکت در تماس هستند. اینها نیاز به انیمیت دارند نه تنها وقتی که سیالات فعال هستند بلکه همچنان پس از این مرحله در هنگام خشک شدن سیالات هم نیاز به انیمت دارند. راه حل معمول تولید یک مپ مرطوب است یا فیکس کردن مجموعه ای از تصاویر برای یک بافت اما این روش ها اشکالاتی دارد : فیکس کردن رزولیشن و عمق رنگ و مشکلات استفاده از اشیاء در شات های فیلم. این آموزش جدید هودینی متد های جدیدی را معرفی میکند برای شبیه سازی آبجکت های مرطوب, یک متد بر پایه شیدر که در ابتدا یک ابر ۳ بعدی از نقاط مرطوب متحرک ایجاد میکنیم و سپس با ایجاد یک شیدر ما از این داده ها استفاده میکنیم تا رطوبت را شبیه سازی کنیم یا خشک شدن قسمت های از آبجکت را شبیه سازی کنیم . این اعمال انجام خواهد شد بدون اینکه نیاز به ایجاد و یا تکرار شبیه سازی سیالات جدید داشته باشیم.
منتشر شده در :
Digital Tutors
مدرس ویدیو
Jeff Wolverton
زمان ویدیو
۲ ساعت و ۲۰ دقیقه
حجم ویدیو
۲۴۸ مگابایت
دانلود آموزش Digital Tutors – Creating a Dynamic Wet Map Shader in Houdini
در این آموزش هودینی شما خواهید آموخت که چگونه به طور واقع گرایانه رطوبت را بر روی شیدر آبجکت خود نمایش دهید. در واقع شبیه سازی مایعات (آب,خون,رنگ,روغن و غیره) اغلب یک مپ مرطوب برای تغییر شیدر یک آبجکت نیاز است که در آن سیالات با آبجکت در تماس هستند. اینها نیاز به انیمیت دارند نه تنها وقتی که سیالات فعال هستند بلکه همچنان پس از این مرحله در هنگام خشک شدن سیالات هم نیاز به انیمت دارند. راه حل معمول تولید یک مپ مرطوب است یا فیکس کردن مجموعه ای از تصاویر برای یک بافت اما این روش ها اشکالاتی دارد : فیکس کردن رزولیشن و عمق رنگ و مشکلات استفاده از اشیاء در شات های فیلم. این آموزش جدید هودینی متد های جدیدی را معرفی میکند برای شبیه سازی آبجکت های مرطوب, یک متد بر پایه شیدر که در ابتدا یک ابر ۳ بعدی از نقاط مرطوب متحرک ایجاد میکنیم و سپس با ایجاد یک شیدر ما از این داده ها استفاده میکنیم تا رطوبت را شبیه سازی کنیم یا خشک شدن قسمت های از آبجکت را شبیه سازی کنیم . این اعمال انجام خواهد شد بدون اینکه نیاز به ایجاد و یا تکرار شبیه سازی سیالات جدید داشته باشیم.
منتشر شده در :
مدرس ویدیو
زمان ویدیو
حجم ویدیو
دانلود آموزش Digital Tutors – Creating a Dynamic Wet Map Shader in Houdini