بی بی کد داخلی

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
اینکه کلاً از آبجکت های آماده استفاده میکنی بهتره بنویسی سابقه ی کار با وی ری 2 ماه :))
کار خوبی شده نسبت به قبلی ها و به نظر میاد سعی خودتو توی رفع ایرادات کردی آفرین. یکی از گزینه های Film Gate یا Focal Length رو خیلی زیاد کردی، یک مقدارش باعث زیبایی کار میشه اما سعی کن اغراق نکنی توی استفاده از چیزی. همین مسئله در مورد AO یا Dirt صندلی ها هم صدق میکنه، لبه ها رو زیادی سیاه کردی اگر کل کار اینطور بود میشد بگیم یه نوع سبکه واسه خودش اما چون فقط یک قسمت اینجوریه بهتره از غلظتش کم کنی.
رنگ بندی و نور پردازی بهتر شده.
فرش ها مثل کاغذ شدن یکم ضخامت یا پرز لازمه واسشون، برای پرز میتونی از VRay Fur استفاده کنی که Viscorbel همچین آموزشی رو داره و میتونی استفاده کنی ازش.
موفق باشی
 
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام بر دوست عزیز و خوبمون
قانون گالری سه بعدی

بند 8 _ انتخاب نام مناسب و مرتبط با موضوع اثر برای تاپیک الزامیست . نامهایی همچون آخرین کار من ، به من کمک کنید ، خواهش می کنم ایراد های کارمو بهم بگید باعث سردر گمی کاربران می شود و تاپیک آنها حذف خواهد شد .
برای 2 ماه خوبه.تمرین با ارزشی هست. یه سری اصول معماری رو باید اول رعایت کنین.
مقاله میلاد کمباری رو حتما بخونین.به خیلی از سوالاتون اونجا جواب داده شده.
http://miladkambari.com/MakingOf.html
برای یادگیری نور پردازی بهترین رفرنس archinterior 23 , 27 , 29 هست.عین یه کلاس درس دیدتون رو نسبت به شبیه سازی معماری عوض میکنه
حالا برای برطرف کردن
1- لنز دوربین رو کمی زوم کنین.عدد 24 خوبه برای دوربین
2- در قسمت Indirect ilumination عدد گزینه saturation رو کم کنین.مثلا بزارین 0.3
3- color mapping رو روی حالت reinhard بزارین و عدد burn value رو معادل 0.6 بزارین
حتما مقاله زیر هم بخونین
http://www.ronenbekerman.com/photographic-approach-in-architectural-visualisation/

 

جدیدترین ارسال ها

بالا