خرید مانیتور دندانپزشکی با گارانتی 12ماهه

amir6893

Member
شرکت مدیک کالا یکی از بهترین وارد کننده مانیتور دندانپزشکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. یکی از ابزارهای ضروری که امروزه در تمامی مطب ها و کلینیک های دندانپزشکی نصب می شود و مورد استفاده دندانپزشکان قرار می گیرد مانیتور دندان است. دندانپزشکان باید قبل از شروع درمان دندانپزشکی همیشه وضعیت و نوع مشکل دندانی را تشخیص دهند که برای این منظور باید تصاویر داخل دهانی را به وضوح ببینند. مانیتور و دوربین داخل دهانی یکی از تجهیزاتی است که به راحتی تصاویر ثبت شده توسط سنسورهای مختلف را نمایش می دهد تا دندانپزشک با مشاهده این تصاویر و تشخیص نوع بیماری بهترین درمان را برای مشکلات دندانی ارائه دهد. بنابراین می توان مانیتور را یکی از مهم ترین قطعات و تجهیزات در صنعت دندانپزشکی دانست. مانیتورهای دندانپزشکی موجود در بازار توسط برندهای مختلف و در مدل های مختلف تولید و عرضه می شوند که یکی از پرکاربردترین این مانیتورها مانیتور دندانی TV MONITOR می باشد و از فروشگاه های تجهیزات دندانپزشکی مدیک کالا قابل خریداری است.

تجهیزات مختلفی در صنعت دندانپزشکی استفاده می شود که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند. یکی از تجهیزات مانیتورینگ دندان، تلویزیون MONITOR است که معمولا در کنار یونیت قرار می گیرد تا دندانپزشک بتواند به راحتی تصویر فک و دندان را مشاهده کند. مانیتور دندانپزشکی در اندازه ها و مدل های مختلف تولید می شود که از نظر ظاهری و عملکرد بسیار متفاوت است. واحدهای دارای مانیتور روی سر در بین کاربران محبوبیت بیشتری دارند. یک تصویر جزئی و کلی از دندان در مانیتور قابل مشاهده است. یک دوربین داخل دهانی به مانیتور متصل است که به دندانپزشک کمک می کند تا تصاویر مورد نیاز را در طول فرآیند درمان بگیرد. دوربین دقت بالایی دارد و می تواند به دندانپزشک در بهبود درمان و تسهیل تشخیص کمک کند. اگر مانیتور دوربین نداشته باشد قطعا خوب کار نخواهد کرد و مانیتور و دوربین تا حد زیادی مکمل هم هستند. امکان خرید مانیتور به صورت جداگانه نیز وجود دارد به همین دلیل امروزه مراکز درمانی که مجهز به مانیتور نیستند اقدام به خرید و نصب آن کرده اند.

برای خرید دستگاه فسفر پلیت دندانپزشکی به صورت اقساطی و ضمانت کالا فروشگاه مدیک کالا در خدمت شما است.

هنگامی که متخصص دوربین را در دهان قرار می دهد، تصاویر روی مانیتور قابل مشاهده هستند و به راحتی می توانند قسمت آسیب دیده دندان را ببینند. دندانپزشک با استفاده از تصاویر نمایش داده شده بر روی مانیتور می تواند روند درمان را به بیمار اطلاع دهد. پیشرفت تکنولوژی امروزه امکان طراحی و ساخت مانیتورهای حرفه ای با قابلیت های بیشتر را فراهم کرده است. دندان هایی که با چشم غیرمسلح قابل رویت نیستند با استفاده از دوربین و مانیتور به راحتی قابل رویت هستند و متخصص دید کافی از آنها دارد. تمامی مشکلات دندانی با این روش قابل درمان است و در اسرع وقت تشخیص داده می شود.

برخی از ویژگی های مانیتور دندانی TV MONITOR
وزن و صفحه نمایش
وزن این مانیتور دندانی 3.7 کیلوگرم و صفحه نمایش آن 17 اینچ است. ورودی داخلی این مانیتور HDMI، USB، TV، VGA می باشد و بسته به نیاز دندانپزشک امکان استفاده از هر یک از این ورودی ها وجود دارد. همچنین امکان اتصال این مانیتور به دوربین های داخل دهانی برای مشاهده واضح تصاویر وجود دارد.

کیفیت و امکانات
کیفیت و وضوح این مانیتور 1024*1280 می باشد که تصاویر را کاملا واضح و با کیفیت به دندانپزشک نشان می دهد. این مانیتور دارای ویژگی های دیگری مانند کنترل از راه دور برای کارکرد راحت تر توسط کاربر است و تصاویر از RVG و سنسورهای صفحه فسفری نیز به راحتی بر روی این نمایشگر قابل نمایش است.

خرید مانیتور تلویزیون مانیتور دندان
همه دندانپزشکان باید قبل از انجام اقدامات لازم برای درمان آنها از وضعیت دندان ها مطلع شوند. به همین دلیل استفاده از تجهیزات تخصصی و کاربردی در زمینه دندانپزشکی برای این منظور ضروری است. یکی از مهمترین تجهیزات دندانپزشکی کاربردی در این زمینه، مانیتور دندانپزشکی TV MONITOR است. این نوع مانیتور معمولا در کنار یونیت دندانپزشکی قرار می گیرد و دندانپزشک با استفاده از آن می تواند به بهترین شکل از وضعیت دهان و فک بیمار مطلع شود. علاوه بر این، در کنار این مانیتور یک دوربین داخل دهانی نیز وجود دارد که دندانپزشک می تواند از آن برای بهبود روند درمان استفاده کند. در واقع این دوربین به دلیل دقت بسیار بالای خود به دندانپزشک اجازه می دهد تا به راحتی مشکلات و بیماری های دهان و دندان را تشخیص دهد. روند کار به این صورت است که وقتی دندانپزشک مانیتور را در دهان می گذارد، می تواند همزمان تصویر دندان را روی مانیتور ببیند. وزن این مانیتور 3.7 کیلوگرم و صفحه نمایش 17 اینچی است. همچنین کیفیت و وضوح آن 1280 در 1024 پیکسل است. به همین دلیل تصاویر با کیفیت بسیار بالایی از دندان ها را نشان می دهد. با قصد خرید مانیتور دندانی TV MONITOR می توانید با سفارش از مدیک کالا این محصول مناسب را با قیمتی عالی و با 1 سال گارانتی تهیه کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا