خرید لایسنس ویندوز سرور 2019

AmirAnari

New Member
لایسنس ویندوز سرور 2019

windows-server-2019-standard-400x400.jpg


لایسنس ویندوز سرور ۲۰۱۹ جدیدترین نسخه از سیستم عامل مجازی کمپانی مایکروسافت است که بخشی از خانواده NT محسوب می شود و حال در اختیار کاربران قرار گرفته است. مایکروسافت در این نسخه گزینه های زیادی را در اختیار کاربران قرار داده است و در هنگام نصب به همه آنها اشاره می کند. یه رابط کاربری جدید GUI برای پشتیبانی ارتباط از راه دور جزویی از این تغییرات جدید است. از جمله تغییرات کلیدی دیگر میتوان به پشتیبانی عمیق تر از ماشین های مجازی اشاره کرد که در نسخه جدید، مدل های مختلفی به ویندوز سرور ۲۰۱۹ اورجینال اضافه شده است. شما می توانید پشتیبانی بهتری از امنیت دستگاه ها داشته باشید و در لینوکس عملکرد بهتری را تجربه کنید. یقینا با داشتن این برنامه، دیگر برنامه های مجازی به کارتان نمی آید و مایکروسافت تمام تلاش خود را کرده است که یک سیستم حساس و همه کاره را در اختیار شما قرار دهد.
همچنین ویندوز سرور 2019 به ویندوز دیفندر پیشرفته (ATP) مجهز شده است که می‌تواند در حملات روز صفر (Zero-day) و سایر حملات را کشف و از آن‌ها جلوگیری کند. چهار موضوع مطرح در این زمینه شامل سازگاری با محیط ترکیبی، امنیت، بستر نرم افزاری و HCI Hyper-converged infrastructure است. ویندوز سرور 2019 نوآوری های بسیاری در این موارد ارایه کرده است.

ویژگی های ویندوز سرور 2019:
  • پیشرفت ها در زمینه Hybrid cloud​
  • پشتیبانی از shielded virtual machines​
  • اضافه شدن قابلیت (Windows Subsystem for Linux (WSL​
  • زیرساخت یکپارچه همگرا (Hyper-converged infrastructure (HCI​
  • و …​

تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت

برای خرید لایسنس ویندوز سرور 2019 و دیگر محصولات مایکروسافت به وبسایت ما مراجعه فرمایید.
فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت - ویندوز اورجینال، لایسنس ویندوز، لایسنس آفیس اورجینال، لایسنس ویندوز سرور قانونی

Talee Limited - شرکت رایان نت
همکار رسمی مایکروسافت
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


021-28422
 

جدیدترین ارسال ها

بالا