خرید روتاری دندانپزشکی با قیمت مناسب

amir9398

Member
دستگاه روتاری یا دستگاه اندو یکی از مهمترین تجهیزات اندو است که نقش بسیار مهمی در عصب کشی و درمان ریشه دارد. روش کار با این دستگاه به این صورت است که دندانپزشک ابتدا کانال های دندان را تخلیه کرده و سپس آنها را شستشو می دهد.

سپس کانال منتهی به عصب را خشک می کند و به طور موقت آن را با ماده مخصوص پر می کند. مطمئن شوید که دندانپزشک قبل از استفاده از دستگاه چرخشی دندان را بی حس کرده است. در نتیجه بیمار در حین عصب کشی دردی احساس نمی کند.

بنابراین می توان گفت که روتاری در دندانپزشکی یکی از مهم ترین ابزارهایی است که باید برای عصب کشی در دسترس باشد تا بیمار پس از درمان با مشکل مواجه نشود.

برای خرید روتاری دندانپزشکی باید فروشگاهی را انتخاب کنید که هم معتبر باشد و هم دارای کارت گارانتی، در این راستا می توانید خرید خود را از مدیک کالا انجام دهید.

روتاری دندانی یا اندو روتاری در واقع روش جدیدی است که می توان از آن برای درمان ریشه دندان استفاده کرد و یکی از پیشرفته ترین وسایل مورد استفاده در این زمینه است. این دستگاه دقت و سرعت بسیار بالایی دارد که می تواند عملکرد دندانپزشکان را دقیق تر و بالاتر و کار آنها را آسان کند.

اما این دستگاه دقیقا چه کاربردی دارد؟ چگونه کار می کند؟ آیا انواع مختلفی وجود دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات دستگاه روتاری دندانپزشکی را مرور کنیم.

روتاری چیست و چه کاربردی دارد؟
موتور دوار که به آن موتور اندو نیز می گویند، به لطف فناوری مدرنی که دارد، با ظرافت و دقت بیشتری کار می کند. این امر باعث شده است که این دستگاه بسیار محبوب و مورد استقبال متخصصان دندانپزشکی قرار گیرد.

به لطف این دستگاه، فرآیند تخلیه ریشه دندان بسیار ساده شده است، به همین دلیل می توان با استفاده از این دستگاه ریشه دندان بسیار سریعتر و به بهترین شکل ممکن آن را انجام داد.

یکی از مزایای روتاری که باعث توجه بیشتر بیماران به آن شده و دندانپزشکان به آن اهمیت زیادی می دهند این است که دستگاه روتاری دندان می تواند درد پس از درمان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

یکی از دلایل دیگر محبوبیت این دستگاه استفاده ساده و آسان آن است، بنابراین برای روشن و آماده سازی این دستگاه نیازی به آموزش نیست و بسیار سریع انجام می شود.

برای خرید انواع تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت بالا و شرایط اقساطی به لینک زیر مراجعه کنید.

https://medickala.com/%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

https://medickala.com/تجهیزات-دندان-پزشکی-در-تهران/

استفاده از روتاری فقط به آماده سازی دندان ها برای چرخش ختم نمی شود، بلکه می توان از این دستگاه برای موارد زیر استفاده کرد:

روش های درمان مجدد: زمانی که درمان ریشه با شکست مواجه شد یا زمانی که درمان مجدد دندان ضروری است، می توان از دندانپزشکی چرخشی استفاده کرد. در واقع این دستگاه یکی از وسایل ضروری است که در چنین شرایطی کاربرد قابل توجهی دارد.
آماده سازی فضای پست: پست ها زمانی استفاده می شوند که درمان ریشه کامل شود و برای حمایت از ترمیم دندان ضروری است. در آن زمان دستگاه های چرخشی امکان جداسازی فضاهای پست را فراهم می کردند.
جراحی آپیکال: جراحی آپیکال زمانی انجام می شود که درمان هایی مانند اندودنتیکس امکان پذیر نباشد. در اینجا دستگاه روتاری می تواند به دندانپزشک کمک کند تا بافت های آپیکال را دقیقاً بردارد تا این کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.
انواع چرخشی
روتاری در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود و مدل های شارژی که از باتری استفاده می کنند و مدل های سیمی که به برق مستقیم متصل می شوند را ارائه می دهد. همچنین برخی از این دستگاه ها دارای قابلیت Apex می باشند که به آن دستگاه چرخشی اپکس می گویند.

اما مهم ترین نکته در مورد روتاری این است که برندهای تولید کننده این دستگاه از مواد و کیفیت های متفاوتی در تولید آن استفاده می کنند. پس بهتر است در هنگام خرید این دستگاه ها به برند سازنده توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید انتخاب بهتری برای خود داشته باشید.

روتاری انواع مختلفی دارد که بسته به ویژگی ها آن برای کارهای مختلفی استفاده می شود و به راحتی می تواند کانال ریشه را تخلیه کند تا دندانپزشک بتواند ریشه دندان را درمان کند. قبل از خرید یک دستگاه دندانپزشکی ، باید بدانید که چه انواعی وجود دارد.

تفاوت دستگاه های چرخشی مختلف به برند، کیفیت موتور دستگاه، کمیت ویژگی های آن (مانند سرعت موتور، سیمی یا بی سیم، مشخصات باتری)، میزان گارانتی و مبلغ آن بستگی دارد.

در ادامه تعدادی از بهترین برندهای این دستگاه را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

دستگاه چرخشی Cigale T-Fine ll Endo
روتاری سیکادا مدل T-Fine ll یکی از بهترین برندهای این دستگاه ساخت کشور چین و با کیفیت بسیار بالا می باشد. این دستگاه را می توانید به راحتی در بازار ایران پیدا و خریداری کنید.

از دیگر ویژگی های خاص این دستگاه می توان به وزن 1 کیلوگرمی آن اشاره کرد. این دستگاه بی سیم بوده و سرعت چرخش آن بین 140 تا 600 دور در دقیقه می باشد. این دستگاه دارای ویژگی کنترل خودکار سرعت چرخش و گشتاور و همچنین دارای 9 حافظه می باشد. ظرفیت باتری 800 میلی آمپر ساعتی و عملکرد خاموش شدن خودکار دارد.

دستگاه روتاری Itis Ecnnect Pro مدل
دستگاه روتاری مدل Etis Ecnnect Pro نیز یکی از بهترین دستگاه های روتاری موجود در بازار است که ویژگی های خاص خود را دارد که باعث محبوبیت بسیار زیادی در بین دندانپزشکان شده است. این دستگاه ساخت کشور چین و با وزن 150 گرم و مطابق با استانداردهای CE و ISO اروپا تولید شده است.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به بی سیم بودن آن اشاره کرد که کار را برای حرفه ای ها بسیار آسان کرده است. علاوه بر این، این دستگاه دارای تکنیک اندازه گیری چند فرکانس به طور همزمان است و دقت اندازه گیری آن 0.1 میلی متر است. صفحه نمایش OLED دارد و سرعت چرخش آن بین 120 تا 650 دور در دقیقه است.

چوبگیر دوار مدل Endo Gold+
از دیگر ماشین های روتاری که می توانید به راحتی در بازار ایران و سایتی مانند مدیک کالا پیدا و خریداری کنید و کیفیت بسیار خوبی دارند می توان به مدل Endo Gold+ اشاره کرد. این دستگاه نیز با رعایت استانداردهای جهانی در کشور چین تولید می شود و دارای تاییدیه های معتبری مانند CE و ISO می باشد.
از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به اتصال بی سیم و نمایشگر OLED آن اشاره کرد. همچنین دارای قابلیت تنظیم ضریب گشتاور، کنترل اتوماتیک سرعت و گشتاور و هشدار صوتی می باشد. سرعت چرخش دستگاه بین 100 تا 1000 دور در دقیقه به راحتی قابل تنظیم است.

دستگاه Geosoft Endo Motor EndoEst Motor-Mini
مدل EndoEst Motor-Mini موتور اندو روتاری Geosoft ساخت کشور روسیه بوده و یکی از بهترین دستگاه ها به حساب می آید. این محصول بسیار سبک و دارای طراحی ارگونومیک می باشد. یکی از مزیت های این دستگاه عمر باتری آن است که بسیار طولانی است، به طوری که با هر بار شارژ این دستگاه می توانید حدود 30 بیمار را درمان کنید و بیشترین بهره را از دستگاه خود ببرید.

از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به مواردی مانند بی سیم بودن و سرعت چرخش خوب این دستگاه اشاره کرد که به راحتی قابل تنظیم است. این دستگاه دارای 5 حافظه، کنترل سرعت اتوماتیک و کالیبراسیون اتوماتیک می باشد. همچنین دارای 10 حالت عملکرد بوده و دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

قیمت چرخشی
قیمت دستگاه چرخشی دندانپزشکی ثابت نیست و نمی توان مبلغ دقیقی را تعیین کرد. قیمت این دستگاه بر اساس مدل و برند تعیین می شود و بسته به امکانات و آپشن هایی که دارد این قیمت افزایش می یابد. تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید خرید از فروشگاهی است که قیمت مناسبی را برای فروش دستگاه روتاری در نظر گرفته و کیفیت بالای دستگاه را تضمین می کند.

درمدیک کالا تمامی تجهیزات مخصوصا دستگاه اندو در طرح ها و رنگ های مختلف موجود است و هر برندی که فکرش را بکنید در اینجا ارائه می شود. می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس قیمت آن را با فروشگاه های دیگر مقایسه کنید. بدون شک متوجه تفاوت قیمت خواهید شد. پس از آن با متخصصین مدیک کالا تماس بگیرید تا دستگاه مورد نظر را به صورت رایگان برای شما ارسال کنند.

مهمترین مسئله در تعیین قیمت دستگاه روتاری دندانپزشکی این است که برندهای مختلف از درجه ها و ظرفیت های متفاوتی برای تولید این لوازم استفاده می کنند.

به عنوان مثال دستگاه های سیم دار طبیعتاً قیمت و هزینه کمتری نسبت به مدل های روتاری شارژی دارند و دلیل آن این است که کار با دستگاه های بی سیم بسیار راحت تر است و سیم دستگاه کار دندانپزشک را متوقف نمی کند. این مشکل می تواند به دندانپزشک اجازه دهد تا عملکرد بهتری داشته باشد و کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

به علاوه قیمت ماشین های دوار با سرعت بالاتر نسبت به سایر دستگاه ها به طور کلی بالاتر است. زیرا سرعت بیشتر روتاری می تواند دندانپزشک را قادر سازد تا کار خود را با دقت و ظرافت بیشتر و همچنین سریعتر انجام دهد.

روتاری دندانپزشکی بخرید
انواع دستگاه های چرخشی را می توانید به روش های مختلف تهیه و استفاده کنید. به عنوان مثال یکی از ساده ترین راه های خرید این دستگاه مراجعه به صفحه محصولات دستگاه های روتاری و افزودن آنها به سبد خرید است تا در صورت تمایل بتوانید به راحتی آن را خریداری کنید.

روش بعدی برای خرید روتاری دندانپزشکی تماس با و سفارش دستگاه. به این ترتیب می توانید با استفاده از پرداخت کارت به کارت دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.

همچنین می توانید برای مشاهده محصولات به سایت مدیک کالا مراجعه کرده و در صورت تمایل به خرید، هماهنگی های دیگری را انجام داده و مبلغ مورد نظر دستگاه را از طریق کارت به کارت پرداخت کرده و دستگاه روتاری خود را خریداری نمایید.

تجهیزات دندانپزشکی مدیک کالا دارای کارت گارانتی بوده و در تاریخ مشخص شده در صورت وجود ایراد در دستگاه اندو، دستگاه تعویض می شود و یا وجه شما به شما عودت داده می شود. ضمناً این فروشگاه دارای بیست سال سابقه در این زمینه بوده و با خدمات ویژه توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا