خرید تخت بیمارستانی ارزان

تخت بیمارستانی نسبت به تخت‌های معمولی داری ابعاد و ارتفاع بیشتری هستند و امکانات زیادی برای نگهداری بیماران در اختیار شما قرار می‌دهند. این تخت‌ها در مدلهای متنوع و برای استفاده بیماران با شرایط جسمانی مختلف در میلاد طب موجود است. برای خرید تخت بستری بیمار در منزل و دریافت مشاوره با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.


همچنین می‌توانید برای استعلام قیمت تخت بیمارستانی برای منزل با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.


تخت بیمارستانی چیست؟​


تخت بیمارستانی مدلی از تخت است که برای نگهداری بیماران بد حال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تخت‌ها با استفاده از مکانیزم خاصی ساخته شده که حرکت و جابجایی را برای بیماران راحت‌تر کرده و حتی برخی از مدلهای این محصولات، از مشکلاتی همچون ایجاد زخم بستر در بیماران جلوگیری می‌کند.
این تخت‌ها در مدلهای برقی، ساده و مکانیکی در شکن‌های مختلف تولید و در بازار موجود هستند. (منظور از شکن در تخت‌های بیمارستانی شکستگی‌هایی است که در بخشی‌هایی از تخت‌ وجود دارد و با فشردن اهرم، به منظور راحتی بیمار قابل تنظیم هستند.)


تخت‌های بیمارستانی با عنوان تخت بستری بیمار هم شناخته می‌شوند که یکی از تجهیزات مهم و مورد نیاز برای نگهداری بیماران بد حال در منزل است.


قیمت تخت بیمارستانی چقدر است؟​


تخت بیمار به گونه‌ای طراحی شده که راحتی بسیاری را برای استفاده کننده فراهم بیاورد. قیمت این محصولات به نوع مکانیزم مورد استفاده برای ساخت تخت بستگی دارد. از این تخت‌ها می‌توان به عنوان تخت خانگی برای بستری بیمار در منزل استفاده نمود.


از عوامل تاثیرگذار بر رو قیمت تخت بیمارستانی می‌توان به این موارد اشاره نمود:


  • نوع تخت که می‌تواند ساده یا برقی باشد.
  • تعداد شکن کار شده در تخت. این محصولات در مدلهای تک شکن، دو شکن، سه شکن و چهار شکن در بازار موجود هستند.
  • نوع رویه تخت. (ساده یا ای بی اس)
  • پایه ثابت یا پایه متحرک
  • لگن دار باشد یا ساده.
  • قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد.

تشک تخت بیمارستانی مورد استفاده برای تخت هم می‌توان بر روی قیمت نهایی این محصولات تاثیر گذار باشد.


برای خرید و استعلام قیمت تخت بیمارستانی با میلاد طب تماس بگیرید.


در هنگام خرید تخت بیمار به چه مواردی توجه نماییم؟​


خرید یک تخت راحت برای بیماران بد حالی که مجبور هستند تمام وقت استراحت کنند، بسیار مورد اهیمت می‌باشد. شاید خرید یک تخت بسیار راحت و درجه یک برای عده ای گران باشد و توان پرداخت این هزینه را نداشته باشند. در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که با در نظر گرفتن آنها می‌توانید محصول مناسب را خریداری نمایید.


  • تختی خریداری نمایید که تحمل وزن بیمار را داشته باشد. خرید یک تخت مستحکم می‌تواند با راحتی حال بیمار شما بسیار کمک نماید.
  • نوع ناراحتی بیمار و مدت زمان استراحتش را در نظر بگیرید. اگر بیمار شما اصلا توانایی حرکت ندارد بهتر است از مدلهای لگن دار برقی و یا ساده خریداری نمایید.
  • اگر قصد دارید از مدلهای برقی خریداری نمایید به توان و قدرت موتور تخت دقت نمایید.
  • دقت نمایید تخت مورد نظر حتما امکان تغییر وضعیت را داشته باشد تا در طولانی مدت بیمار بتواند حالت استراحت خود را تغییر دهد.
  • تخت مورد نظر دارای ریل جانبی نگهدارند باشد. برای بیمارانی که عمل های سختی داشته اند و حالت جسمانی خوبی ندارند باید تخت آنها دارای محافظ و یا همان ریل جانبی باشد.
  • ریل ها و یا حفاظ تعبیه شده در تخت، دارای امکان جابجایی و یا تغییر حالت باشند. در غیر این صورت برای جابجایی بیمار دچار مشکل خواهید شد.
  • دارای چرخ ترمز برای ثابت نگهداشتن تخت، در هنگام جابجایی بیمار باشد. این چرخ ها باید تحمل وزن بالا را داشته باشند.
  • حفاظ یا به اصطلاح بد ساید تخت باید مقاوم باشد تا در صورت غلط زدن و افتادن وزن بیمار روی آن، حفاظ تخت نشکند و بیمار روی زمین نیفتد.
  • رویه تخت دارای قابلیت ضد عفونی کردن، شستشو و تحمل وزن بالا باشد.
  • دارای پایه نگهدارنده سرم و دارو باشد. (قطب IV قابل تنظیم باشد.)

در هنگام خرید تخت بستری بیمار حتما به این موارد دقت نمایید.​


بیمار به چه نوع مراقبتی نیاز دارد تا تخت مناسب را بسته به شرایط حال و آینده بیمار خریداری نمایید. به طور مثال بیمارانی که مبتلا به آلزایمر هستند ممکن است به مرور زمان شرایط جسمی آنها وخیم شود و بهتر است تخت لگن دار را برای خرید در نظر بگیرید.


وزن و قد بیمار را در نظر بگیرید. برای بیمارانی که دارای وزن بالایی هستند حتما تختی خریداری نمایید که تحمل وزن بیمار را داشته باشند. مورد بعدی میزان توان حرکتی بیمار را در نظر بگیرید. اگر بیمار شما توان حرکتی بسیار کمی دارد، تخت برقی مناسب‌ مدل برای خرید است.


بودجه خود برای خرید را مشخص نمایید تا با توجه به مدلهای متنوع، بتوانید محصول مناسب را بهتر انتخاب نمایید.


در ادامه قصد داریم به طور کامل به بررسی انواع تخت بیمارستانی بپردازیم.


انواع تخت بستری بیمار​


از نظر تکنولوژی ساخت و مکانیزم تغییر حالت تخت، این محصولات به مدلهای برقی، تمام اتوماتیک و مکانیکی تقسیم بندی می‌شوند.


از نظر مکانیزم تغییر وضعیت، تخت بستری بیمار دارای مدلهای زیر است:


  • تخت تک شکن (در این مدل فقط سر تخت قابلیت تنظیم دارد)
  • تخت دو شکن ( قسمت سر و پایین تخت قابلیت تنظیم و تغییر حالت دارد)
  • تخت سه شکن (قسمت سر، وسط و پایین قابلیت تنظیم دارد. این مدل بهترین نمونه تخت بیمارستانی برای نگهداری بیمار در منزل است)
  • تخت چهار شکن

تخت‌های بستری دارای مدلهای زیر هستند:


  1. تخت بیمارستانی عمومی که برای بیماران با شرایط معمولی مناسب هستند.
  2. تخت بیمارستانی برای مراقبت‌های ویژه مانند تخت ICU و CCU.
  3. تخت بیمارستانی اطفال.
  4. تخت برای بیماران چاق.( این تخت‌ها دارای عرض استاندارد 100 تا 120 سانتی متر برای بیماران چاق است.)
  5. تخت لگن دار.

تخت بیمارستانی برقی بخریم یا ساده؟​


انتخاب و خرید تخت بیمارستانی به شرایط بیمار و میزان بودجه شما بستگی دارد. همان طور که می‌دانید راحتی تخت‌های برقی بسیار بیشتر و تنظیم حالتهای مختلف ارتفاع و استراحت، برای بیمار راحت تر است اما در عوض قیمت این تخت‌ها از مدلهای ساده گرانتر است.


در تخت‌های مکانیکی با استفاده از اهرم نصب شده در انتهای تخت می توان ارتفاع آن را تنظیم نمود. در مدلهای برقی این کار به سادگی با استفاده از دکمه انجام شده و بیمار برای تنظیم ارتفاع و حالت تخت دیگر نیازی به کمک دیگران ندارد.


در موارد زیر توصیه می شود از مدلهای برقی برای بیمار خود خریداری نمایید:


  • اگر بیمار شما قرار است طولانی مدت از تخت استفاده نماید. این تخت برقی نسبت به مدلهای مکانیکی دارای راحتی بیشتری هستند.
  • اگر بیمار دارای شرایط جسمی خوبی نیست و حرکت دادن وی بسیار مشکل است.
  • اگر قرار است مواقعی بیمار در خانه تنها بماند از مدلهای برقی خریداری نمایید. در این شرایط خود فرد بیمار می‌تواند با تنظیم تخت، بهترین شرایط برای استراحت را برای خودش مهیا نماید.

اگر قصد دارید تخت مکانیکی برای بستری بیمار خود در خانه خریداری نمایید، حتما به بالابر تخت و راحتی حرکت آن دقت نمایید، خصوصا زمانی که بیمار شما سنگین وزن است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا