خرید از سایت یو اس پولو ترکیه US Polo

یو اس پولو US POLO یک برند رسمی آمریکایی است که کار خود را با اداره کردن و برگزاری ورزش POLO پولو (پولو ورزشی بسیار قدیمی است که شباهت بسیار زیادی به ورزش چوگان در ایران دارد) در ایالات متحده آمریکا آغاز کرد. این شرکت توسط شرکت یو‌اس‌پی‌ای پراپرتیز مدیریت می‌شود. بعد از برگزاری مسابقات ورزش پولو POLO این مجموعه تصمیم به تولید یک برند ورزشی کرد و در نتیجه برند یو اس پولو US POLO در سال ۱۹۸۱ ایجاد شد. در ابتدا تمام فعالیت این برند تولید محصولات مربوط به ورزش پولو بود اما کم کم این برند در کشورهای آمریکای جنوبی، اروپا ، آسیا، روسیه و اسکاندیناوی به تولید پوشاک، ساعت، کیف ، کفش، عینک و ... پرداخت.


محصولات این برند در میان دوست داران مد و ورزشکارانی که به لباس و پوشش خود بسیار اهمیت می دهند، از محبوبیت بالایی برخوردار است اما با توجه به محدودیت نمایندگان برندهای خاص در ایران ، متاسفانه استفاده از محصولات این برند چندان آسان نیست. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید اینترنتی مستقیم از فروشگاه آنلاین یو اس پولو ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک پورت فراهم نماییم. خرید از سایت یو اس پولو ترکیه با ایپک پورت!

معرفی برند یو اس پولو Us Polo Assn


یو اس پولو یکی از محبوب ترین برندهای لباس های اسپرت و کلاسیک در جهان می باشد که دارای بهترین محصولات در نوع خود می باشد. us polo assn به دلیل کیفیت بالا و طرح های زیبا به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد و هم اکنون این شرکت انواع تیشرت یو اس پولو کفش یو اس پولو شلوار و کیف و کمربند و انواع پوشاک را با برند خودش تولید میکند.


یو اس پولو USPolo به معنای واقعی اصالت و اعتبار ورزش چوگان است که در دنیا مختص استایل کلاسیک آمریکایی است. این برند خاطره‌ای آشنا برای علاقمندان به سبک‌های شیک اما راحت است و در بین بیش از ۱۰ برندی که همگی به POLO معروف هستند US Polo قدیمی‌ترین و پر فروش‌ترین آن‌ها در جهان می‌باشد.


استراتژی این برند نشان دهنده میل شرکت به بازگو کردن داستان خود است که همان اهمیت دادن به میراث US Polo Assn است. خطوط تولید جهانی برند یو اس پولو در کشور‌های واقع در آمریکای شمالی و جنوبی، آسیا، خاورمیانه، اروپا، اسکاندیناوی و روسیه مجوز دارند. هند و خاورمیانه دو بازار بزرگ و محبوب هستند که به ترتیب ۱۸۲ و ۲۴۱ فروشگاه را شامل می شوند.


برند USpolo به طور عمده محصولات لباس ورزشی برای مردان، زنان و کودکان، اکسسوری، ساعت، کیف و کفش و غیره تولید می‌نماید.

نکات کلیدی درباره خرید از سایت یو اس پولو ترکیه:

  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.
  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.
  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت یو اس پولو ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت

اگر قصد خرید محصولات اورجینال یو اس پولو US Polo را دارید، کافیست وارد وب سایت یو اس پولو ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی یو اس پولو درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از یو اس پولو ترکیه با ایپک پورت!
سفارش خرید از سایت یو اس پولو ترکیه Us Polo Assn

آنلاین از وب سایت یو اس پولو ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند US Polo و تحویل فوری در ایران (سخن آخر!)

برند یو اس پولو (U.S. Polo Assn) یک برند پوشاک ورزشی است که در سال 1890 توسط انجمن فدراسیون چوگان ایالت متحده آمریکا تاسیس شد. این انجمن با هدف جذب و تشویق مردم به سمت ورزش چوگان، این برند را راه اندازی کردند. جالب آنکه، این برند در مدت زمان کوتاهی توانست مورد استقبال مردم قرار بگیرد. برند یو اس پولو، در میان برندهایی که همگی با نام polo معروف هستند، پرفروش تر و قدیمی تر است. لباس ورزشی زنانه، مردانه و بچگانه، همچنین ساعت، کیف و کفش و اکسسوری، از جمله تولیدات برند یو اس پولو است.
از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند یو اس پولو ترکیه هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا