سلام دوست عزیز
عذر میخوام اصلا نظر جنابعالی صحیح نیست با خیلی از قسمتهای صحبتاتون مخالفم
1.توزیع نور اتاق خوب نیست یعنی چی؟
اگر دقت کرده باشید نور خورشید مورب وارد شده و بیانگر ساعت ابتدایی روز هست .
خب نردیک به پنجره باید روشن باشه و هرچه از پنجره دور میشیم اصولا باید تاریکتر بشه.بله تاریکی و روشنی استفاده میشه آفرین به شما ک این نکته رو میدونید............
2. بامپ مبل ایراد داره؟
بامپ مبل چه ایرادی داره دوست من؟ مگه بامپ و چین چروکی ک روی مبل میوفته از قایده و قانون خاصی پیروی میکنه؟ اگه منبعی واسه این امر دارین ارایه کنید ما هم بهره مند بشیم لطفا...........
3.متریال لوستر ها فلز هستش یک فلز براق کثیف ورق گالوانیزه ندیدید شما؟.لطفا متریال شناسیتون رو تقویت کنید و این امر رو پای بیننده نگذارید بیننده متوجه میشه ........
4.عکس بکگراند کیفیت نداره؟
3000 در 1200 پیکسل از اینتریور 16
5.کار بیمزه شده ؟
ببینید دوست من مزه ی کار هر هنرمند رو خودش مشخص میکنه نقطه ی مهم کار بنده همون پارچه های بیمزه هست در واقع نمک کار من.....
در پایان ی پیشنهاد بدم به شما از گذشته رسم کاربران این بوده ک وقتی کسی کار میگذاشت دکمه ی تشکر رو میزدن به پاس زحمتی ک کشیده بعد نقد میکردن
اینم بگم ک نوری ک توی کار هست باید منبعش مشخص و روشنایی یکنواخت اصلا طبیعی نیست شاید زیبا و شارپ باشه اما طبیعی نیست چیزی ک توی کارهای شما زیاد دیدم.......
خسته نباشید
با اجازه دوستان خوبم چند نکته ذکر میکنم
توزیع نور اتاق خوب نیست یک طرف تاریک و یک طرف روشن. البته منظور این نیست که همه اتاق باید یکنواخت باشه ولی بازی با نو ر و سایه یه چیز دیگه است. برای ارائه اجسام و رندر های استودیویی و تو رندر داخلی برای کلوز آپ از تاریکی و روشنی استفاده میشه
بامپ مبل ایراد داره و چینها غیر عادی تکرار شدن...
عکس پشت پنجره هم کیفیت نداره و با پرسپکتیو نمی خونه
سعی کن از متریالهایی استفاده کنی که برای بیننده قابل درک و شناخت باشه مثلا اون آویزایی که کوچیک و بزرگ گذاشتی معلوم نیست جنسشون چیه!
آخر اینکه از یه تکنیک هنری زیاد استفاده کنی یکم بی مزه میشه اون پارچه روی مبل یدونه کافی بود و قشنگ تر نشون می داد