تیشرت لانگ دخترانه چیست؟

padmira

New Member
تا چند سال اخیر تیشرت ها لباس هایی بودند که از آن ها برای زیر پیراهن یا مانتو استفاده می کردند و یا آقایان آن ها را با انواع شلوار های خود ست می کردند. تی شرت لانگ دخترانه در واقع همان تی شرت ها هستند فقط در قواره بزرگ و بلندتر. همه افراد لاغر و چاق می توانند از آن ها استفاده کنند. معمولا آستین آن ها کوتاه و افتاده است بنابراین توی تن سبک آستین سه ربع ایست می کنند. همچنین برای طراحی تیشرت لانگ از نقش های برجسته، برچسبی و یا گلدوزی شده یا طرح های متنوعی روی آن پیاده می کنند. این تی شرت ها، ساده و بدون دکمه و زیپ و یقه هستند. سبک تی شرت های لانگ طوری است که ساختار بدن را تکمیل می کنند. سبک گشاد و بلندی که دارد آن را برای افراد قد بلند مناسب کرده است. از این رو لباسی است که همه افراد می توانند از آن در استایل خود بهره ببرند. اما محبوبیت آن بین دختران جوان و نوجوان ها بسیار زیاد شده است به طوری در کمد هر کدام از آن ها حداقل یک مدل تیشرت لانگ دخترانه دیده می شود. برای خرید تیشرت دخترانه اسپرت، پیشنهاد می کنیم که به فروشگاه اینترنتی پادمیرا مراجعه کنند. پادمیرا از مجموعه های محبوب و باتجربه ای است که تنوع بالایی از تیشرت های لانگ دارد بنابراین با خیال راحت می توانید از آن ها خرید کنید.

تی شرت لانگ با چه شلواری ست می شود؟

استایل هایی که با تی شرت لانگ ایجاد می شود معمولا سبک غیر رسمی و راحتی دارند. در واقع استایل های آن اسپرت و لش و کژوال است از این رو باید شلوار خود را طوری انتخاب کنید که استایل شما را بهم ریخته نا مرتب نشان ندهد. به همین جهت بهترین انتخاب با این تیشرت زنانه می تواند شلوار اسکینی باشد همچنین شلوارهای اسلش هم در ترکیب با تی شرت لانگ می توانند ظاهر خوبی را ایجاد کنند. ست تیشرت لانگ با شلوار مام استایل جین به همراه کتونی هم می توانند ست شیک و خاصی را برایتان ایجاد کنند. اما به خاطر داشته باشید ست تیشرت لانگ با شلوار بگ ترکیب متعادلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. زیرا شلوار های بگ مانند تی شرت لانگ استایلی کاملا گشاد و آزاد دارند که ترکیب این دو باهم سبب می شود تا ظاهر شما نامرتب و شلخته نشان داده شود. البته می توانید تیشرت لانگ را سبکی انتخاب کنید که نسبتا قد متعادل تری داشته باشند سپس آن را با شلوار بگ استایل کنید.
 

پیوست ها

  • 10.jpg
    10.jpg
    85.3 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 11.jpg
    11.jpg
    133.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 12.jpg
    12.jpg
    91.3 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 13.jpg
    13.jpg
    71.9 کیلوبایت · بازدیدها: 0

padmira

New Member
لباس های گشاد خیلی ترند شده ولی حس میکنم به سمت تکراری شدن داریم میریم
اره لباس اورسایز دوباره داره مد میشه اما دقیقا اسمش لباس گشاد نیست. لباس اورسایز که این تیشرت های لانگ هم از اوناست از قسمت سرشونه و قدی یک سایز معمولا از سایز شما بزرگترن و عرضی مقداری آزادترن اما در کل باید روی تن بشینه و خیلی گل و گشاد نباشه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا