تنهایی

unnamed.h

کاربر متخصص Zbrush
سلام
کار با 3ds max بوده و photoshop
زمان رندر رو خداوکیلی یادم نمیاد شاید حدوده 20 دقیقه
اسمش تنهایی هست امیدوارم خشتون بیاد :)
 

پیوست ها

  • sam1.jpg
    sam1.jpg
    467.5 کیلوبایت · بازدیدها: 73
جالب بود

خسته نباشید . کارت خوبه . به نظرم اگه تو نور پردازی بیشتر کار کنی جالبتر در می یاد. موفق باشی:cool:
 

shayanboy

Active Member
خوب شده. اما روی عکس ها مثلا گیتار خوب کار نشده انگار رو هواست.

شایان
 

.:. soroosh .:.

Active Member
زیبا شده دوست عزیز :
مشکلاتی که به نظر من تو کارتون میبینم اینا هستن :
اول اینکه منبع نوری اصلا مشخص نیست چی هست ؟!
کاغذ هاتون همونطور که بالا هم اشاره شده انگار رو هوا هستن .
کیفیت تکسچر چوب های روبه روی پایینه . همچنین تکسچر کمد .
سایه هاتون در بعضی جاها خیلی کمه و فکر میکنم نیاز به یک لایه آکولوژن دارید .
یک چیز دیگه هم اینه که به نظر من اجزا به طور خیلی غیر طبیعی و نا منظرم پخش شدن و هیچ کدوم هیچ ربطی به هم ندارن .
ببخشید اگر خیلی حرف زدم .
با آرزوی موفقیت .
 

Mirpadyab

Banned
خسته نباشی .
نورپرداری ضعیف .
تکستچر ضعیف .
کار قشنگیه اینار و روش کار کن بزار ببینیم .

:rose:
 

Alireza MH

Member
سلام

دوست عزیز به نظر من سایه ها خیلی کمه مثل اطراف گیتارت که باعث شده بنظر بیاد روی هواست. فکر کنم با پست ورک بشه مقدار زیادیشو حل کرد.

جا داره همینجا هم از سروش عزیز که همه میدونن استاده همین کاراس بخواهیم یه آموزش کامل بزارن.:rose:

راستی تو عکسای رو دیوار آشنا میبینم یا توهمه!:D
 

.:. soroosh .:.

Active Member
جا داره همینجا هم از سروش عزیز که همه میدونن استاده همین کاراس بخواهیم یه آموزش کامل بزارن.:rose:


اختیار دارید دوست عزیز .
من چیز خاصی بلد نیستم .
باز هم اگر دوستان جایی سوال داشتن که در حد اطلاعات بنده بود در خدمت هستم .
من خودم برای رفع این مشکلات سایه ها یک رندر آکولوژن میگیرم و رو عکس میزارم که خیلی به طبیعی شدن کار کمک میکنه .
حالا اینکه با مکس چطور میشه این لایه را رندر گرفت و ... راستش من اطلاعی ندارم ...
موفق باشید .
 
سلام
کیف اون کنار خیلی عالیه
این کاغذهایی که ریخته شده بده چوب های خیلی بد شده .
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
مدلینگ خوبه . ولی رندر یک کم بد شده . کیفیتش کمه . یک نکته هم قابل ذکره که اگر میخوای همه چیز طبیعی جلوه کنه . چون خونه یک کلبه ی چوبیه پس هر کدوم از تخته هایی که دیوار کلبه رو تشکیل میده باید یک object جدا باشه . ممکنه که سنگین کنه کار رو . ولی طبیعی و باحال از آب در میاد . :wink: کف زمین اگه اشتباه نکنم باید displacement باشه . اینم خوبه ولی دقت زیادی میخواد توی ایجادش . مثلاً توی کار شما فاصله ی بین تخته چوبها زیاده . :rose:
اگر هم میشه یک وایر از کارتون بذارید . چون خیلی از مشکلات از طریف وایر دیده میشه
.ممنون :wink:
 
آخرین ویرایش:

Mandana

Active Member
با ماردی که پروش گفتن موافقم اما جز اون شدیدن از فضا سازیتون خوشم اومدش ^.^
موفق بباشین:rose:
 

unnamed.h

کاربر متخصص Zbrush
سلام
اول عذر(یا عزر یا اذر یا ...)خواهی می کنم بابت اینکه نبودمو دیر جواب دادم
دوم
بابا بی خیال دمتون گرم واقعا خوشحالم این جمع هارو میبینم همه کمک میکنن با ادب و... این لذت بخشه :)
من روش یه ذره(تشدید چه جوری باید بزارم؟) کار کردم با توجه به گفته ها ی شما امیدوارم بهتر شده باشه:sad:

و آما یه کار دیگه هم هست که امیدوارم خوشتون بیاد :cool:
 

پیوست ها

  • sam1.jpg
    sam1.jpg
    347.5 کیلوبایت · بازدیدها: 9
  • scence8.jpg
    scence8.jpg
    258.9 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • scence9.jpg
    scence9.jpg
    345.8 کیلوبایت · بازدیدها: 8
آخرین ویرایش:

.:. soroosh .:.

Active Member
به نظرم همون قبلی بهتر بود .
این بیش از حد تاریک شده و شاید بشه گفت 70 درصد کارت پوشیده شده و دیده نمیشه .
کار جدیدتون هم خوب شده اما تکسچرسازی و نورپردازی هنوز جای کار داره .
موفق باشید .
 

unnamed.h

کاربر متخصص Zbrush
من می خواستم یه حالت غم و اندوه خواسی رو برسونه (چیزی که ما ایرانی ها دقیقن توشیم ) .
قبول دارم کار ضعیفه .دستم به کار نمیره حوصله و حس نیست رو جفت اینا ده ساعت هم کار نکردم .
اما روش باز هم کار خواهم کرد :)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا