تنظیم بهتر رندر؟

behzad999

Member
با سلام دوستان
من هر کاری میکنم که لبه های کارم واضح تر باشه نتونستم به نتیجه ای برسم
رندر کار خودم رو میذارم که داخلش با رنگ قرمز جاهایی که منظورم هست، میخوام واضح تر بیوفته رو خط قرمز کشیدم. ویکی از رندر های خوب آقا سجاد رو که در سایت بود رو برای مقایسه و بهتر متوجه شدن دوستان از منظورم میذارم.ممنون میشم که دوستان راهنمایی کنن که چجوری رندری بگیرم که اینقدر لبه های کار واضح باشه. مرسی
1.jpg

Bed Sajjad (1).jpg
 
برای اینکه لبه ها سایه داشته باشه میتونی از ambient occlusion استفاده کنی . اگه از متال ری استفاده میکنی خود متریال arch & design این خاصیت رو جداگانه برای هر جسم داره .
 

behzad999

Member
مرسی.من با vrey کار میکنم.اینم که گفتین متوجه نشدم کدوم قسمت هست. میشه بیشتر راهنمایی کنین
 
من با منتال ری کار میکنم و منتال ری خودش یه متریال داره همون متریال arch & design که برای هر جسمی که بخای جدا گانه میتونی این رو فعال و تنظیماتش رو برای هر شی متناسب با همون شی تنظیم کنی ولی تو وی ری تو رندر ستاپ قسمت indirect illumination تیک گزینه on رو برای indirect illumination بذار و تو همون قسمت تو گروه ambient occlusion تیک on رو بذار و مقدارش رو تنظیم کن متناسب با صحنه ت .
 

madmaster_3d

Well-Known Member
وری چند کار می کنی؟ شما قسمت
v-ray indirect illumention که باز کنی نوشته سمت راست ambinet occulasion
البته این قضیه تیز بودن رو باید burt force انتخاب کنdی. چون جزئیات رو بهتر رندر میگیره و البته سرعت رندر پایین میاد.و سابدیوازش رو می تونی 24 بزاری. البته اگر global multiplier subdivis زیاد نیستش یعنی 1 هستش. اگر اون رو 4 میزاری این رو 8 بزار.
تست کن باید درست بشه
ایمیج سمپلرو رو هم روی
adaotive dmc
vrayscinfilter
min 1
max 20 یا بیشتر مثلا 40 50. فوقش 70 80 دیگه کیفیت خیلی بالا. شما فکر کنم 30 40 کافیه.
گزینه clamp out توی color mappimng رو هم بزن و
subpixel mapping
مقدارش هم 20 تا 50 بزار.
 

_MRM_

Member
سلام
من شخصا با نور پردازی این کار انجام می دم . اگه تو کار های اور موشن (داخلی) دقت کنی متو جه میشی .
 

behzad999

Member
وری چند کار می کنی؟ شما قسمت
v-ray indirect illumention که باز کنی نوشته سمت راست ambinet occulasion
البته این قضیه تیز بودن رو باید burt force انتخاب کنdی. چون جزئیات رو بهتر رندر میگیره و البته سرعت رندر پایین میاد.و سابدیوازش رو می تونی 24 بزاری. البته اگر global multiplier subdivis زیاد نیستش یعنی 1 هستش. اگر اون رو 4 میزاری این رو 8 بزار.
تست کن باید درست بشه
ایمیج سمپلرو رو هم روی
adaotive dmc
vrayscinfilter
min 1
max 20 یا بیشتر مثلا 40 50. فوقش 70 80 دیگه کیفیت خیلی بالا. شما فکر کنم 30 40 کافیه.
گزینه clamp out توی color mappimng رو هم بزن و
subpixel mapping
مقدارش هم 20 تا 50 بزار.
مرسی دوست عزیز
کار هایی که گفتی رو انجام دادم و لی تغییر خاصی نکرد. ولی یه لامپ نزدیک این دیوار گذاشتم بهتر شد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا