قالب تلفن

Yar.kh

Member
سلام
این کار رو در اصل برای تمرین تکسچر زدم (نوشته های روی بدنه، بالای دکمه ها) اما وقتی بولین رو اعمال کردم جسم دیگه روی حالت های پلی موند!
من هم نتونستم تکسچر بذارم براش! کلا نقض غرض شد.

با تشکر از X-EAGLE و ebrahimashoori که در این کار راهنماییم کردند.
ممنون میشم نظرتون رو بدونم.

3Ds Max2013- Vray- PS
 

پیوست ها

  • 2-1.jpg
    2-1.jpg
    232.4 کیلوبایت · بازدیدها: 55
  • 1-1.jpg
    1-1.jpg
    280.1 کیلوبایت · بازدیدها: 41

Mehran coyote

Well-Known Member
سلام
مدل تقریبا خوبی شده
دکمه های سمت راست فک کنم مشکل داره از نظر مدلینگ
کلا با بولین کار نکن در صورتی که دیگه اصلا راهی نداشته باشی
این سوراخ های تلفن رو راحت میتونستی بدون بولین در بیاری

رندر هم که یه ستادیو سادس

خسته نباشی . یا علی
 

madmaster_3d

Well-Known Member
متریال نارنجیه خوب نشده. به نظرم برای متریال خود تلفن هم از یک متریال ماشین یعنی منظورم متالیک بود کمی بهتر میشد. از اینطوری ساده بهتره. و به قول مهران نیازی به بولین نیست اصلا؟ کجاش رو مشکل داشتی ؟
 

homayoon_fattah

Well-Known Member
نکات رو دوستان اشاره کردن . اون سیم مارپیچ هم خیلی سخته فرم دادن بهش . میشه بگی چطوری انکارو کردی ؟
 

Yar.kh

Member
نکات رو دوستان اشاره کردن . اون سیم مارپیچ هم خیلی سخته فرم دادن بهش . میشه بگی چطوری انکارو کردی ؟
من هم فکر می کردم سخت باشه اما با راهنمایی دوستان روش ساده ای رو یاد گرفتم.
مسیر دلخواهتون رو با یک Line مشخص می کنید. بعد به فنر مدیفایر Path deform رو اعمال می کنید و لاین رو به عنوان path انتخاب می کنید. به همین راحتی...
 

webxyz

Member
خوبه فقط روی صفحه نمایش هم اگه یه نوشته مثل ساعت بیاد بهتر میشه به نظرم.:)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا