تفاوت عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

mahradtarh

New Member
عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی چه تفاوتی دارند؟
عکاسی امروزه بخشی ضروری از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. وقتی صحبت از عکاسی صنعتی و تبلیغاتی به میان می آید، اکثر افراد تصور می کنند یکی هستند و تفاوت آن را نمی دانند. عکاسی صنعتی و تبلیغاتی مربوط به محصولات است. این موارد به خریداران برای خرید محصولات مناسب کمک می کند. انواع، عناصر، شباهت ها و تفاوت های زیادی را بین این دو نوع مشاهده خواهید کرد. توضیح تفاوت بین عکاسی صنعتی و تبلیغاتی ضروری است. به همین علت تصمیم به نوشتن توضیحی در خصوص تفاوت عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی گرفتم با من همراه باشید.



عکاسی صنعتی چیست؟

عکاسی صنعتی

هدف عکاسی صنعتی، ثبت یک محصول به شیوه ای جذاب از نظر بصری است. نورپردازی مناسب، پس زمینه، لوازم جانبی و استایل مناسب باعث می شود محصول متمایز شود. برخلاف هنرهای زیبا، این یک نوع عکس است که برای تجارت، فروش یا تبلیغات ایجاد شده است. حتی می تواند شامل عکس هایی از افرادی باشد که خدمات ارائه می دهند یا دریافت می کنند. در کاتالوگ ها و وب سایت ها از محصول نهایی برای تبلیغات و بازاریابی یک برند یا محصول استفاده می شود. هدف اصلی تولید تصاویر تبلیغاتی است که اقلام را برای مصرف کنندگان بالقوه جذاب کند.
عکاسی صنعتی.jpg


عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی عکس هایی از محصولات ایجاد می کند که برای قلب و مغز عموم مردم جذاب است. از این محصول عکس گرفته شده تا بیننده تصور کند که اگر آن را داشته باشد، زندگی آنها چقدر بهتر می شود. اگر عکاس کار برجسته ای انجام دهد، مخاطب مجبور می شود بلافاصله آن چیز را بخرد. این نوع عکاسی باعث ایجاد جذابیت در بین مردم می شود. بیننده تمایل دارد آن محصول را داشته باشد و آن را بخرد. یک عکاس صنعتی بیشتر از عکسبرداری از محصولات انجام می دهد. آنها همچنین آنها را به زندگی مردم متصل می کنند. هنگامی که در حال خواندن یک مجله یا روزنامه هستید، با انواع مختلفی از عکس های تبلیغاتی روبرو خواهید شد.
عکاسی تبلیغاتی.jpg
 

golex

Member
ممنون از مطالب خوبتون. کاش بشه تکنیک های عکاسی خوب و حرفه ای رو هم بهمون یاد بدین
 

sarbizhan

Member
راز موفقیت در دنیای دیجیتال، خلاقیت، تخصص و تجربه است. تیم رسانتو با بهره‌گیری از خلاقیت، تخصص و تجربه خود، در زمینه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال، از جمله سئو، تولید محتوا، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، طراحی وب‌سایت و... به شما کمک می‌کند تا به موفقیت دست پیدا کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا