این کار را انجام بدید.
جسم را انتخاب کنید .
از منوی Edit مربع جلوی گزینه Duplicate Special را انتخاب کنید تا پنجره تنظیمات این ابزار باز بشه .
حالا تنظیمات را به صورت پیش فرض در بیارید ( از منوی edit این پنجره گزینه reset Setting را انتخاب کنید )
حالا گزینه instance را فعال کنید تا گزینه copy غیر فعال بشه و سپس روی دکمه apply یا Duplicate Special کلیک کنید .
اینطوری جسم دقیقا با همون مشخصات و امکانات کپی میشه و اون poly cube history را هم داره .
موفق باشید .
من وقتی segment ان کپی شده هرو تغییر میدم
ام اصلی هم نغییر میکنه
نه تنها segment بلکه height و width هم تغییر میکنه
در اصل reference ان شده همون اصلی
من کارم یه جوریه که با اضافه شدن یک segment کلی رو کار من تاثیر داره
آیا واقعا امکان این کاری که من میخوان تو maya نیست؟
شما تا حالا به این مشکلی تو maya بر نخوردین؟