تغییرات در انجمنهای 3d سایت و اولين مسابقه رسمي سه بعدي در مجيد آنلاین با موضوع آزاد

ehsan_3dmax

Active Member
سلام بر همگی دوستان عزیز عاشق دنیای سه بعدی.
در راستای تغییر و تحولات سایت مجید آنلاین تصمیم بر این گرفته شد که یکسری تغییرات اساسی نیز در انجمنهای 3d اون صورت بگیره تا بتونیم بستر مناسبتری برای پیشرفت شما عزیزان در این زمینه فراهم کنیم.
از جمله ی مهمترین این تغییرات ایجاد بخشی جدا برای گالری کارهای 3d و همچنین گالری برگزیده های 3d هست که از شما دوستان عزیز نیز تقاضا میشه از این به بعد نمونه کارهای 3d خودتون رو در این قسمت ارسال کنید. همچنین از شما عزیزان درخواست میشه زیباترین کارهای خودتون رو که قبلا هم در این سایت پست کرده بودید دوباره پست کنید در این قسمت تا گالری بسیار عالی از کارهای 3d ایرانیان در اختیار داشته باشیم. این توضیح رو هم اضافه کنم که برگزیده های گالری 3d از میان نمونه کارهای بخش گالری و با نظر مدیر انجمن 3d انتخاب میشوند.
از جمله ی دیگر تغییرات، تغییر انجمن bryce به Vue infinite بود. چرا که نیاز به ایجاد انجمنی برای این نرم افزار قدرتمند بسیار احساس میشد که امیدواریم مورد استقبال شما عزیزان واقع شود.
البته هنوز این تغییرات بطور کامل اعمال نشده و تا چند روز آینده این تغییرات بطور کامل صورت میگیره.
به امید موفقیت همگی شما عزیزان.
 

ehsan_3dmax

Active Member
سلام دوستان گرامی.
بالاخره ایجاد تغییرات در انجمنهای سه بعدی سایت به پایان رسید و تغییراتی که در بالا به اونها اشاره کردم بطور کامل انجام پذیرفت!
در ضمن به این انجمن قسمتهای "مباحث آموزشي و مقالات" و "ابزارهای سه بعدی" هم اضافه شد که انشالله از این به بعد شما دوستان عزیز تاپیکهای خودتون رو که در رابطه با این قسمتهاست در جای مناسب ایجاد خواهید کرد.
همچنین قصد برگزاری یک مسابقه جذاب و با شکوه رو داریم که موضوع و همچنین شرح قوانین اون تا ساعاتی دیگر در انجمن "مسابقات انجمن 3D " و در تاپیک http://forum.majidonline.com/showthread.php?goto=newpost&t=61806 به اطلاع شما خواهد رسید.
پس... پیش به سوی دنیای 3d و موفق باشید.:cool:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا