تعداد پالی گان های مورد نیاز یک کارکتر در بازی و انیمیشن

CG-Student

Member
1-تعداد پالی گان های مورد نیاز یک کارکتر مورد استفاده در گیم چقدر است ؟؟ مثالی دارید فرضا فلان بازی کارکترش با این تعداد ساخته شده باشه
مسلما با توجه به کیفیت بازی تعداد پالی گان هم فرق می کنه . کم و کیف این تعداد از چه قراره ؟
برای انیمیشن هم این مسئله ضرورت داره ؟؟
فرضا 8000 فیس برای یک کارکتر بازی خوبه ؟

وقتی به یک کارکتر displacement map نسبت میدیم این تعداد افزایش پیدا می کنه ؟
 

maxscript

Well-Known Member
دوست عزیز تعدا پلاگینهای یه کاراکتر گیم رابطه مستقیم با انجین بازی داره که اون انجین چقدر توانایی پلی گانهای زیاد داره ولی در کل باید جسم تا حد ممکن کم پولی باشه ولی این مربوط به این نسل از بازیها میشه برای نسل بعد بازیها تعدا پلی گانها چند برابر این نسل خواهد بود برای انیمیشن بیشتر High Poly کار میشه مثلا شما یه کاراکتر High Poly رو ببر به دو انجین متفاوت مثل Unity ,Udk اون وقت متوجه میشی Udk قدرت پردازش بیشتری نسبت به Unity داره
 

جدیدترین ارسال ها

بالا