تست های انیمیشن , و ریگینگ من با cinema 4d

Elton John

Member
سلام به دوستان عزیز

من از دیار مکس میام :green::cool: ولی امروز رو عین بختک افتادم روی این برنامه :evil: و باهاش تست هایی انجام دادم
امید وارم خوشتون بیاد البته من دنبال برنامه ای مکمل و کار در کنار مکس هستم فعلا از این برنامه شروع کردم

تست 1: دانلود با حجم 900 ک فرمت mp4




کد:
http://s1.picofile.com/file/6671743458/cinema4d_test_anim_by_young_animator1.rar.html
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
بابا ایول. خیلی خوشم اومد. اینو با تگ Constraint زدی آیا؟ اگه آره با کدوم قسمتش؟ من فکر کنم با Clamp یا Spring باشه. نه؟ یه توضیحی در موردش بده که چطوری اینو ساختی. :green:
شاد باشی و موفق.
 

Elton John

Member
آره با constrain ولی فقط با تب PSR ساختم دو تا آبجکت رو انتخاب کردم و weight رو کمو زیاد کردم همین
ولی برای ریگ اذیت شدم بخاطر تعداد آبجکت ها ی زیاد به این دلیل که باید از اسکریپت استفاده می کردم که coffe هم که بلد نیستم
چون با اسکریپت میتونی بینهایت آبجکت رو سه سوته ریگ رو شون اعمال کنی که به صورت دستی کار خسته کننده و وقت گیره و بعضی وقت ها غیر ممکن
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
ایول، راست می گیا. :green: به اینش فکر نکرده بودم.
خب بد کاری کردی خودت رو اذیت کردی. آخه برای این مشکلت هم یه راه خوب در نظر گرفته شده توی Xpresso. یه چند تا گره هستن که برای این کار در نظر گرفته شدن. البته من تا حالا ازشون استفاده نکردم.
یکی از این گره ها گره Hierarchy هست. کارش اینطوریه که تمام آبجکت هات رو مثل اون باکس ها توی تست قبلیت، تمام اونا رو زیر شاخه یه آبجکت می کنی بعد این Hierarchy تموم اون زیر شاخه ها رو می خونه یکی یکی. بعد شما می تونی با یه گره Tag و انتخاب تگ مورد نظرت کاری که می خوای با زیر شاخه ها بکنی. البته می گم بازم من تا حالا از این گره استفاده نکردم و طرز کارشو نمی دونم درست. :green:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا