ترفندهای مدل سازی در 3ds max

sersha

New Member
دوستان توجه داشته باشید که بنیان یک مدل استاندارد در تردی مکس ادیت پولی(editable poly)میباشد.
1.هر جسم دارای سطوح مربع شکل میباشد
2.هر سطح از 4 خط و 4 نقطه تشکیل می یابد.

نکته: اگر در مدل سازی پولی فقط این 2 نکته را رعایت کنید هیچ گاه با مشکل مواجه نخواهید شد.

لطفا نظرتون را در این مورد بگید .....اما اگه مخالیفید لفا فقط با دلیل..
 

پیوست ها

  • satl.jpg
    satl.jpg
    69.7 کیلوبایت · بازدیدها: 22

:Mohsen:

کاربر باتجربه
سلام دوست من
ورودتو به جمع مجيديها تبريك ميگم
كاملا درسته
ولي كافي نيست
توپولوژي مدلسازي، مخصوصا در مدلهاي ارگانيك خيلي مهمه
و بايد سعي بشه كه پليگان ها زيادي از حد هم نشن كه كار سنگين بشه و اين خودش تخصص ميخواد

البته اگه شما قصد بيان كردن ترفند در مكس رو داريد بهتره تو اين تاپيك به كار خودتون ادامه بديد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا