تخصصي..كمك...؟؟؟

Hamed

Active Member
سلام
دوستان خيلي ها به من ميگن تو ديگه چرا اي بابا تو چرا ازاين سوالات ميپريسي
نه من موافق نيشتم كسي كه نميدونه بايد بپرسه و ياد بگيره...
اقا من نميفهم اين گزينه ها در حقيقت چيه و كنترل ميكنن يا بهتر يا بدتر ميكنه و آيا وابسته به چيزي هست مثلا متريال يا مدلينگ...اگر ميشه براي هر كدوم جدا توضيح بدين من يكم سوادم كمه...بفهمم

قبلا از همكاريتون ممنونم



علي علي
 

Hamed

Active Member
سلام
محسن جان از اينكه وقت گذاشتي ممنون تايپت هارو ديدم و واقعا توضيحات خوبي بود و تشكر اما جواب هاي من توش نبود
ميدوني بايدadaptive amount بالا بره نويز توي تصوير كم يا زياد ميشه و اين نسبت به فلان چيز هم مربوطه براي مثال گفتم ميخوام تخصصيشو بفههم...اگه بفهمم...:)



علي علي
 

*farshid*

کاربر VIP
اینا همشون باید در حالت پیشفرض بمونن
اعداد موجود تو قسمت سیستم روی کیفیت رندر تاثیری ندارن
فقط باید هر کدومشو درک کنی و ببینی چطوری میشه با این امکانات سرعت رندرتو ببری بالا
مثلا render region devision
اگه رزولیشن region render رو بالا ببری رندرت سریعتر تمون میشه
ولی ممکنه سیستم کرش کنه ... یعنی حجم غظیمی از داده برای محاسبه به cpu ارسال میشه
پس به نسبت سیستمی که داری میتونی تغییراتی اعمال کنی

dynamic memory limit خیلیییییی خیلیییییی مهمه ...
بعضی مواقع تو قسمت منوی رندر در خالت رندر گیری جمله unloading و uploading geometry دیده میشه این یعنی این که dynamic memy کمه و باید حجم بیشتری از حافظه وقف ذخیره ی object های صحنه بشه... با بالا بردم عدد dynamic memory سرعت رندرت میاد پایین چون حافظه ای که باید در خدمت رندرگیری باشه صرف کار دیگه ای میشه

توصیه من اینه که تو قسمت سیستم به چیزی دست نزنی
اگه رمت بالاسی dynamic memory limito 1024 بگیر
اگه cpu , ram قوی داری render region devision رو بیشترش کن (240 مثلا)

تو قسمت dmc sampler هم مهمترین تیک noise threshold که عدد 0.005 برای رندر با رزولیشن پایین و عدد 0.01 برای رزولیشن بالا خوبه

global sub mlt هم یک ضریبه که کلیه subdivide ها در اون عدد ضرب میشن
مثلا min sample برای adaptive dmc روی 2تنظیم بشه با ضریب 2 تبدیل به 4میشه
 

Hamed

Active Member
آقا فرشيد مرسي از جوابه كاملت جگر طلا...


علي علي
 

جدیدترین ارسال ها

بالا