aliseo
Member
گوگل به تازگی یک معیاری در نظر گرفته است که کیفیت و کمیت لینک های محتوای سایت شما را اندازه گیری می کند. این یکی دیگر از مواردی است که محتوای سایت شما را توسعه می دهد زیرا قابلیت دسترسی سایت شما به این صورت بالا می رود.
آیا لینک دادن به سایت های دیگر خوب است؟
جواب ما بله است! تجربه ای که به دست آمده این است که لینک دادن به سایت های دیگر همیشه یک ایده خوبی بوده است اگر این لینک در محتوای شما احساس شود، به محتوا در صفحه وب شما مرتبط باشد و به خصوص لینک "follow" بدهد.
یک لینک "Follow" چیست؟
خب، اجازه بدهید ابتدا یک لینک " no-follow " را تعریف کنیم. با توجه به ویکی پدیا ، یک لینک "no-follow" یک عنصر HTML جاسازی شده در hyperlink است که موتورهای جستجو را راهنمایی می کند. این لینک روی رتبه بندی مقصد در ایندکس موتورهای جستجو تاثیری ندارد. نمونه ای از کد HTML برای این لینک به صورت زیر است:
یک لینک "follow" یا "do-follow" شامل هیچ ارجاعی به برچسب "no follow" نمی کنند. در نتیجه، موتورهای جستجو تعدادی " Link Juice " برای این لینک ها به صورت پیش فرض در نظر می گیرند. به این صورت ، موتورهای جستجو لینک را به رسمیت می شناسند و بنابراین این لینک تاثیر زیادی روی رتبه بندی موتورجستجو. برای هدف ما می گذارد. نمونه ای از لینک "follow" را درکد HTML می بینیم:
اشتباه نکنید. لینک های "no-follow" در سایت خود داشته باشید که به سایت های دیگری که بد نباشند، اشاره کنند. لینک دادن به سایت های دیگر در کل می تواند روی سئوی سایت شما تاثیر داشته باشد.
به "Reachability" یا همان قابلیت دسترسی برمیگردیم
با کشف معیار جدید گوگل در لینک دادن در محتوای سایت ، فاکتورهای مختلفی تعیین می شود:
منحصر به فرد، تازگی محتوا، کلمات کلیدی، سیگنال های اجتماعی (آیکن فیس بوک ، توییتر و گوگل پلاس در صفحه خود داشته باشید)، رتبه نویسنده (قدرت شخصی که این محتوا را می نویسد) و حالا کیفیت منابعی که شما به آن ها لینک کرده اید.
استراتژی خوب "Out Linking" یا همان لینک دادن از اینجا آغاز شد
شما باید مراقب وب سایت ، وبلاگ یا موجودیت آنلاینی که به آن لینک می دهید، باشید. اگر شما به سایت های اسپم یا صفحاتی که محتوای آن ها به محتوای شما مرتبط نیست، لینک دهید، ممکن است برای شما مشکل به وجود بیاید.
در محتوای خود از تعداد کمی لینک خروجی به منابع اضافی استفاده کنید. یک صفحه که 25 لینک به سایت های وابسته دارد در مقایسه با صفحه ای که تعداد کمی لینک اما لینک های با کیفیت دارد و هردو به کاربران با مطالب مفید خود سود می رسانند، تاثیر سئوی مفید کمتری دارد.
توصیه ما : شما بسیار بهتر باشید زمانی که به سایت خوبی که با محتوای شما مرتبط هستند لینک می دهید و با سایت هایی که "authority" خوبی دارند، با لینک دادن در محتوا، در تعامل باشید و قابلیت دسترسی سایت خود را بالا ببرید.
تهیه و ترجمه: پاساژ اینترنتی آمازایران
آیا لینک دادن به سایت های دیگر خوب است؟
جواب ما بله است! تجربه ای که به دست آمده این است که لینک دادن به سایت های دیگر همیشه یک ایده خوبی بوده است اگر این لینک در محتوای شما احساس شود، به محتوا در صفحه وب شما مرتبط باشد و به خصوص لینک "follow" بدهد.
یک لینک "Follow" چیست؟
خب، اجازه بدهید ابتدا یک لینک " no-follow " را تعریف کنیم. با توجه به ویکی پدیا ، یک لینک "no-follow" یک عنصر HTML جاسازی شده در hyperlink است که موتورهای جستجو را راهنمایی می کند. این لینک روی رتبه بندی مقصد در ایندکس موتورهای جستجو تاثیری ندارد. نمونه ای از کد HTML برای این لینک به صورت زیر است:

یک لینک "follow" یا "do-follow" شامل هیچ ارجاعی به برچسب "no follow" نمی کنند. در نتیجه، موتورهای جستجو تعدادی " Link Juice " برای این لینک ها به صورت پیش فرض در نظر می گیرند. به این صورت ، موتورهای جستجو لینک را به رسمیت می شناسند و بنابراین این لینک تاثیر زیادی روی رتبه بندی موتورجستجو. برای هدف ما می گذارد. نمونه ای از لینک "follow" را درکد HTML می بینیم:

اشتباه نکنید. لینک های "no-follow" در سایت خود داشته باشید که به سایت های دیگری که بد نباشند، اشاره کنند. لینک دادن به سایت های دیگر در کل می تواند روی سئوی سایت شما تاثیر داشته باشد.
به "Reachability" یا همان قابلیت دسترسی برمیگردیم
با کشف معیار جدید گوگل در لینک دادن در محتوای سایت ، فاکتورهای مختلفی تعیین می شود:
منحصر به فرد، تازگی محتوا، کلمات کلیدی، سیگنال های اجتماعی (آیکن فیس بوک ، توییتر و گوگل پلاس در صفحه خود داشته باشید)، رتبه نویسنده (قدرت شخصی که این محتوا را می نویسد) و حالا کیفیت منابعی که شما به آن ها لینک کرده اید.
استراتژی خوب "Out Linking" یا همان لینک دادن از اینجا آغاز شد
شما باید مراقب وب سایت ، وبلاگ یا موجودیت آنلاینی که به آن لینک می دهید، باشید. اگر شما به سایت های اسپم یا صفحاتی که محتوای آن ها به محتوای شما مرتبط نیست، لینک دهید، ممکن است برای شما مشکل به وجود بیاید.
در محتوای خود از تعداد کمی لینک خروجی به منابع اضافی استفاده کنید. یک صفحه که 25 لینک به سایت های وابسته دارد در مقایسه با صفحه ای که تعداد کمی لینک اما لینک های با کیفیت دارد و هردو به کاربران با مطالب مفید خود سود می رسانند، تاثیر سئوی مفید کمتری دارد.
توصیه ما : شما بسیار بهتر باشید زمانی که به سایت خوبی که با محتوای شما مرتبط هستند لینک می دهید و با سایت هایی که "authority" خوبی دارند، با لینک دادن در محتوا، در تعامل باشید و قابلیت دسترسی سایت خود را بالا ببرید.
تهیه و ترجمه: پاساژ اینترنتی آمازایران