خیلی چیز پیچیده ای نیست . شما در بالای صحفه کنار کلا به سه نوع نیاز دارید .
با سلام،
این یه تیکه رو که میدونم به خاطر مشغله زیاد و تایپ سریع اینجوری شده اما ...
Local,View,Screen,world این که شد 4 نوع
یادش بخیر یه استاد شیمی داشتیم تیکه کلامش این بود ...
تو این مدرسه سه تا معلم خوب هست... بعد دو تا از انگشت هاشو مثل علامت ( V ) کلمه Victory بالا میاورد و در حالیکه داشت یکی از انگشتهاشو جمع میکرد میگفت یکیش من هستم
و تازه متوجه میشد که تنها یه انگشت دیگه باقی مونده و در حالیکه داشت انگشت دوم رو جمع میکرد خیلی سریع اسم اون دو تا استاد دیگه رو میگفت
... یادش بخیر ... امیدوارم اگه در قید حیاته همیشه سالم و موفق باشه و در غیر اینصورت خدا بیامرزدش واقعا استاد خوبی بود...
بگذریم، دوستان دست به سینه بشینن و اینقدر شلوغ کاری نکنن
شوخی شوخی با دستیار مدیرم شوخی ... خوبه بدم همتونو Ban کنه حالتون جا بیاد
VIEW محور هارو نسبت به محور دوربین میگیره
ffoadn nrdrh n,vfdk hdk ,sx ]d;hvi hsj ببخشید به زبان کیوبرتی تایپ کردم ، ترجمه اون اینه: ( ببخشید دقیقا دوربین این وسط چیکارست؟ )
SCREEN نسبت به تصویر کلی میگیره
جانم دقیقا چی به چی شد
WORLD که نسبت به مقیاس World میسنجه !
مقیاس این وسط چیکاره بید !!!!!
LOCAL که نسبت محوری خود جسم رو میگیره
حالا این یکی با ارفاق قبول ...
آهان تا یادم نرفته، تو آخرین تماسی که با گروه توسعه دهنده مکس داشتم بهشون گفتم مابقی گزینه های اضافی رو از این لیست حذف کنن !!!
آخ بازم شیطونی کردم... الان خودمو تنبیه میکنم
باور کنید قرصهامو بموقع میخورم اما نمیدونم چرا این عادت بی مزگی از سرم نمیفته
...
داری دوباره شروع میکنی ها!!!
حمید جان ببخشید که یکمی شوخی کردم، شما به بزرگواری خودتون ببخشید ... راستی اجازه هست که به اسم کوچیک صداتون کنم ؟
راستی آقا ما هنوز منتظریم ... البته از اون نظر هم بله اما ... منظور انتظار برای اون مقاله ای که قرار بود تو Mostafa 3D در مورد Unity منتشر بفرمایید.
موفق باشید