بهینه سازی عنوان (Title) سایت برای موتورهای جستجو

pesare khoob

New Member
چینش کلمات در عنوان سایت از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. در این مطلب به صورت مختصر به سه نکته کلیدی در خصوص بهینه سازی عنوان سایت اشاره می کنیم:
title.jpg

[h=2]۱- از عنوان منحصر بفرد استفاده کنید.[/h] هر صفحه از سایت شما می بایست دارای یک عنوان منحصر بفرد باشد. این عنوان نیز باید کاملا مرتبط با مطالب داخل همان صفحه باشد و چگالی مناسبی برای عبارات مورد نظر در متن آن صفحه ایجاد کرده باشید. به طور مثال عکس فوق که نمونه یک عنوان سایت در برنامه نویسی می باشد، متعلق به صفحه اول سایت webdano بوده و برای عبارت کلیدی ( شاه کلید ) “شرکت طراحی سایت” هدفگذاری شده است.
[h=2]۲- کاراکتر شماری را فراموش نکنید.
[/h] حتما سعی کنید که عنوان سایت شما با شمارش فضاهای بین حروف (spacing)، بیش از ۷۰ کاراکتر نباشد. برای شمارش تعداد کاراکتر ها می توانید از نرم افزار Microsoft word استفاده نمایید.
[h=2]۳- به چیدمان عبارات کلیدی خود در عنوان دقت کنید.[/h] شاه کلید ( عبارت کلیدی اصلی ) هر صفحه را در ابتدای عبارت عنوان سایت قرار دهید. می توانید عبارات کلیدی خود را با ” – ” یا ” ، ” یا ” و ” از یکدیگر جدا کنید. اما دقت کنید که شاه کلید شما با سایر صفحات وبسایتتان اشتراک نداشته باشد.
در نهایت برای عنوان سایت خود بسیار فکر کنید. از سایت های موفق می توانید برای تدوین عنوان سایتتان الگو بگیرید.
[h=3]اگر این مطلب را مفید دیدید، لطفا همراه ذکر منبع، با اطرافیان خود آن را به اشتراک بگذارید.[/h]
منبع : طراحی سایت و بهینه سازی سایت وبدانو :):)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا