بهترین وب سایت درباره مدرسه

با سلام، :rose::rose:
بعد از مدتها جستجو برای یک دبستان دخترانه خوب بالاخره موفق شدم با کمک وب سایت مدرسه کلوب بهترین دبستان دخترانه منطقه 8 تهران را پیدا کنم. به همین دلیل می خواهم تجربه خودم را با شما به اشتراک بگذارم. وب سایت مدرسه کلوب هر جور نیازی را که شما درباره مدرسه داشته باشید برآورده می کنه. مقالات خیلی خوب درباره متدهای آموزشی (مثلا مقاله درباره: آموزش مجازی، کیف در مدرسه، مونته سوری، روش شناختی، آموزش معکوس و غیره)، بیان مشکلات دانش آموزان مثلا مشق شب، مشکلات کلاس اولی ها، تغییر مدرسه و غیره یا توصیه برای بهتر استفاده کردن از امکانات مانند: فواید ورزش، کلاس های فوق برنامه، چرا آزمایشگاه مهم است، کلاس های هوشمند .
ولی 2 بخش خیلی مهم هستند: یکی مدرسه یاب که با استفاده از اون می تونید به آسانی و تنها با چند کلیک مناسبترین مدرسه را بر اساس مقطع، جنسیت، منطقه، محله، نام مدرسه، دولتی یا غیردولتی و غیره بودن پیدا کنید. بخش دوم اطلس مدارس هست که تمامی امکانات و قابلیتهای مدارس را با عکس و توضیح نشان داده است.
مثلا شما با یک کلیک می تواندی لیست تمام مدارس منطقه 8 را ببینید و مدرسها را انتخاب کرده و توضیحات در باره آن را بخوانید.
امیدوارم این متن کوتاه بتواند به کسانی که مثل من در جستجوی مدرسه هستند کمک کند.
موفق باشید.:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا