بهترین نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ در تهران

amir6893

Member
تعمیر مایکروفر سامسونگ
پیدا کردن یک تعمیرگاه مجاز و قابل اعتماد در نزدیکی شما می تواند سرعت عملکرد را در عین حفظ کیفیت تعمیر افزایش دهد. نمایندگی تعمیرماکروفر سامسونگ با ایجاد شعبه های متعدد در سراسر تهران می تواند در اسرع وقت به منزل شما آمده و با عیب یابی دقیق دستگاه را تعمیر کند. متخصصان این مرکز دوره های آموزشی متعددی را در زمینه فناوری های نوین مایکروفر سامسونگ، مایکروفر و سولاردام گذرانده اند و در تعمیر و نگهداری و تعمیر مایکروفر مسلط هستند. مرکز تخصصی تعمیرات ماکروفر سامسونگ پشتیبان با تیم مجرب و توانمند خود پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان و مصرف کنندگان مایکروفر، مایکروفر و سولاردم سامسونگ بوده و آماده پذیرش سرویس و تعمیر هر مدلی از این دستگاه ها می باشد. در صورت مشاهده هرگونه مشکل در مایکروفر، از مداخله دستی خودداری کنید. برای اطلاع از علت آن با همکاران ما تماس بگیرید و تعمیر را به متخصص مایکروفر بسپارید.

خدمات پس از فروش مایکروفر سامسونگ
پخت و پز در مایکروویو آنقدر سریع و آسان است که بسیاری از افراد به ندرت از اجاق گاز استفاده می کنند. البته خرابی این دستگاه پرکاربرد که به نوعی منجر به اختلال در برنامه روزانه و طولانی شدن زمان آماده سازی غذا می شود، بسیار نگران کننده خواهد بود. در حال حاضر اولین اولویت برای شما تعمیر مایکروفر سامسونگ در اسرع وقت است. بسته به مشکلی که دستگاه شما با آن مواجه می شود، می توان آن را در محل یا کارگاه تعمیر کرد. اما به یاد داشته باشید که تعمیر سطوح با هزینه تحویل کوتاه مدت باعث افزایش مشکلات می شود.

دکمه های میکروفون سامسونگ کار نمی کنند
برای تست صفحه نمایش لمسی؛ کلیدهای روی آن را فشار دهید. اگر برخی از کلیدها کار می کنند و برخی دیگر کار نمی کنند، این نشان دهنده خرابی پانل کنترل است. در برخی موارد، نقص دکمه مایکروویو را می توان با تعمیر یا تعویض بخشی از صفحه کلید برطرف کرد.

درب مایکروویو سامسونگ باز نمی شود
ابتدا بررسی کنید که آیا جوش سالم است یا مسدود نشده است. گاهی اوقات به دلیل تجمع مقدار زیادی چربی و گرد و غبار، کلید به درستی کار نمی کند. برای رفع مشکل، مایکروویو را از برق بکشید و آن را از چربی و مواد زائد تمیز کنید. اما اگر مطمئن هستید که کلید صدا است. ممکن است مشکل از مجموعه قفل در باشد. ممکن است زبانه در شکسته باشد یا میکروسوئیچ معیوب باشد. در صورت خرابی با تعویض آنها مشکل برطرف خواهد شد.

اگر شما هم برای تعمیر تلویزیون سامسونگ خود به دنبال یک نمایندگی معتبر با نیروهای متخصص هستید روی لینک زیر کلیک کنید.

بهترین نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ



مایکروویو سامسونگ بعد از چند ثانیه خاموش می شود

علت اصلی ممکن است خرابی درب و کلید آن باشد. برای اندازه گیری جریان میکروسوئیچ از مولتی متر استفاده کنید، پس از بررسی، در صورت لزوم آن را تعویض کنید. خرابی صفحه کلید بی تاثیر نیست. اما دلایلی مانند احتراق یا نصف حفاظت حرارتی، ترانسفورماتور و ترموستات نیز باعث خاموش شدن مایکروویو پس از مدت کوتاهی می شود. در نهایت، اگر مشکل از هیچ یک از موارد بالا نیست؛ کارت اصلی باید بررسی شود. چنین مشکلی ممکن است به دلیل خطا در کارت الکترونیکی ایجاد شود. برای تست برد و سایر قطعات ذکر شده، حتما از متخصص تعمیر مایکروفر سامسونگ در محل کمک بگیرید.

فن مایکروویو سامسونگ کار نمی کند
یک فن برای خنک کردن اجزای داخلی مایکروویو از جمله لامپ مگنترون تعبیه شده است. ترموستات دمای هوا را کنترل می کند و در صورت لزوم فن را روشن می کند. اگر ترموستات معیوب باشد، موتور فن را به هیچ وجه روشن نمی کند. برای تست ترموستات از مولتی متر استفاده کنید. موتور فن را بردارید و مستقیماً آن را تست کنید. در صورت لزوم تعمیر یا تعویض کنید. برخی از مدل های مایکروویو مجهز به فن برای ایجاد جریان هوای گرم هستند. که در صورت لزوم باید اصلاح شود.

ممکن است این مشکل از برد کنترل باشد. در صورت معیوب شدن برد کنترل، قادر به هماهنگی بین قطعات مختلف و تامین ولتاژ به موتور فن نخواهد بود. در این صورت برد کنترل باید توسط متخصص تعمیر مایکروفر سامسونگ پشتیبان از نظر تعمیر یا تعویض بررسی شود.

صفحه نمایش مایکروویو سامسونگ کار نمی کند
اگر صفحه نمایش تا حدی خاموش شود، خطر آسیب به صفحه نمایش، صفحه نمایش و تخت های آن وجود دارد. متخصصان تعمیر مایکروفر سامسونگ پشتیبان می توانند این قطعات را تعمیر کنند. اما اگر صفحه نمایش اصلا کار نمی کند، ممکن است برق ورودی مشکل داشته باشد. در غیر این صورت، برد کنترل اصلی یا نمایشگر باید تعویض شود.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از مایکروفر سامسونگ
دستگاه را مرتباً تمیز کنید. این امر علاوه بر کاهش مصرف انرژی باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود.
در حین استفاده از بسته بودن درب مایکروویو اطمینان حاصل کنید.
از جوشاندن آب در مایکروویو خودداری کنید.
مایکروویو را در محل صحیح قرار دهید و از یک محافظ الکتریکی قوی و با کیفیت استفاده کنید.
اجازه ندهید غذا بیش از 4 دقیقه گرم شود و بین استفاده های متوالی استراحت کند.
مایکروویو را ده سانتی متر از کناره ها و پشت آن دور نگه دارید.
از قرار دادن ظروف فلزی مانند کنسرو و غیره خودداری کنید.
از دستگاه در ساعات اوج مصرف یا نوسانات برق استفاده نکنید.
وقتی دستگاه خالی است آن را روشن نکنید. این به قسمت های داخلی آن آسیب می رساند.
غذاهای خاصی مانند تخم مرغ، ماهی تن و غیره را در مایکروویو دوباره گرم نکنید.
به منظور افزایش ایمنی و سلامت مواد غذایی از ظروف مخصوص مایکروویو استفاده کنید.
از نگهداری دوره ای مایکروفر خود غافل نشوید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا