بهترین فر ریلی ایرانی

kavirfer

New Member
پیتزا ریلی صدتایی برای پخت راحت و بی دردسر بیش از ۱۰۰ پیتزا در ساعت میباشد.این دستگاه زیرمجموعه تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی میباشد.بهترین و مناسب ترین و جدیدترین گزینه برای پخت پیتزای انبوه به صورت ایتالیایی میباشد.



در این مدل دیگر نیاز به چک کردن پیتزا ویا نگرانی برای سوختن آن نیست . به راحتی و با تنظیم دور ریل و تنظیم دمای دستگاه فقط پیتزا را داخل ریل قرار داده و زیر ۵ دقیقه پیتزا را تحویل بگیرید.این فر پیتزا ریلی در سه مدل دهنه ۵۰ و دهنه ۷۰ و دهنه ۸۵ میباشد.


فر ریلی دهنه 85 مناسب برای قرار گیری کنار تاپینگ پیتزا و خمیر گیر صنعتی میباشد.دارای یک سال گارانتی و ده ساله
123.jpgسال خدمات پس از فروش میباشد


فر ریلی دهنه ۵0​




فر پیتزا ریلی دهنه ۷۰ و ۵۰ بهترین وسیله برای پخت پیتزا تنوری (Pizza a la parrilla)میباشد.این دستگاه بهترین دستگاه پخت پیتزا به صورت تنوری و یکنواخت میباشد.این دستگاه با قابلیت پخت تقریبا ۱۰۰ الی ۱۲۰ پیتزا در ساعت میباشد.


قابلیت تنظیم دمای رویه و قسمت زیرین پیتزا برای پخت سریعتر و بهتر میباشد.


سرعت دور ریلها قابل تنظیم با غذای داخل فر میباشد.علاوه بر پیتزا میتوان لازانیا و سیب زمینی پنیری و منوی بسیار بازی را در بر داشته باشد.ز فر پیتزا ریلی بیشتر در فست فودهایی که فضای کمی برای پخت پیتزا میباشند استفاده میشود.


فر پیتزا زانولی​


قیمت فر ریلی



فر پیتزا زانولی تعداد پیتزای بیشتر در زمان کمتر و با کیفیت بهتر تولید میشود.دهنه این فر ۵۰ سانتیمتر میباشد.سیستم دمپر هوای تعبیه شده در این فر باعث پخش هوای گرم بصورت یکنواخت در رویه و زیر پیتزا میشود.عایق بندی ا
 

جدیدترین ارسال ها

بالا