مستقیم هم میشه خروجی ویدئو گرفت اما کیفیتی که خروجی تک فریم به شما میده خروجی ویدئو مستقیم به شما نمیده .
برای همین برای تمامی کارها از خروجی تک فریم استفاده میکنن . چه انیمیشن بزرگ باشه و چه کوچک .
ضمنا خصوصیت دیگه ای که خروجی تک فریم داره اینه که شما فرض کنید .
یک انیمیشن دارید با مثلا 200 فریم .
خب هر فریم فرض میکنیم حدود 5 دقیقه زمان رندر نیاز داره .
میشه 1000 دقیقه زمان رندر یا به قولی حدود 16 ساعت زمان رندر .
خب شما اگه مستقیم بخواید خروجی ویدئو بگیرید ممکنه مثلا بعد از 15 ساعت رندر به شما ارور بده .
اگه این اتفاق بیافته تمام این 15 ساعت از بین رفته ...
اما اگه خروجی تک فریم بگیرید ... بعد از 15 ساعت اگر ارور بگیرید تا اون لحظه یعنی حدود 180 فریم رندر شده و خب از اونجا به بعد را مجدد میتونید رندر بگیرید و نیاز نیست مجدد از ابتدا انیمیشن را بزارید برای رندر .
حالا این اتفاق به دلایل مختلف میتونه بیافته یا برنامه ارور میده یا ویندوز مشکل پیدا میکنه .
یا سخت افزار مشکل پیدا میکنه . یا حتی برق شهری قطع میشه یا ...
خلاصه که ...
