بهترین ابزارهای ساخت لوگو

erfangroup

New Member
professional-logo-designing-500x500.png

ساخت لوگو جذاب، دغدغه خیلی از افراد برای شروع یک کسب و کار است. با توجه به این که طراحی لوگو جذاب و مفهومی که بتواند شعار و مفهوم برند را به مشتریان القا کند، کار زمان بر و هزینه برداری است، خیلی از استارتاپ‌ها و شرکت‌ها در شروع کار ترجیح می‌دهند از ابزارهای رایگان موجود در این حوزه برای این کار استفاده کنند. امروز در این مقاله به شما چند منبع مطمئن و کاربردی برای ساخت و دانلود لوگوهای رایگان و جذاب معرفی می‌کنیم.

ساخت لوگو و تاثیر آن بر ذهن مشتری

حافظه تصویری انسان بسیار قوی است و بسیاری از کسب و کارها و برندهای بزرگ در دنیا از آن به عنوان قوی ترین ابزار ممکن برای تبلیغات استفاده می‌کنند. همه ی ما وقتی تبلیغی را می‌بینیم رنگ، لوگو و طرح آن برند اگر برایمان جذاب و جالب باشد را به خاطر می سپاریم. به عنوان مثال شما همیشه وقتی صحبت از موبایل های هوشمند می‌شود، یکی از برندهایی که احتمالا به ذهنتان خطور می‌کند اپل باشد. اگر کمی دقت کنید مغز شما در اولین یادآوری سریع، ظاهر یک آیفون 7 پلاس را به خاطر نمی آورد بلکه لوگو برند اپل را به یاد می‌آورد در حقیقت اگر می‌خواهید در ذهن مشتری حک شوید مهم ترین گزینه ساخت لوگو بسیار جذاب و زیبا است.

تعرفه طراحی لوگو حرفه ای

اگر در ابتدای کار بخواهید یک لوگوی حرفه ای و جذاب داشته باشید که اصول رواشناسی در آن بکار رفته باشد هزینه بسیار گزاف و سنگینی را بر دوش شما خواهد گذاشت که معمولا کسب و کارهای زیادی از انجام این کار منصرف می‌شوند. متاسفانه بعضی از کسب و کارها در این جا از گزینه های کم هزینه تر یعنی از یک طراح لوگو تازه کار استفاده می‌کنند که معمولا طرح این افراد چنگی به دل نمی‌زند. روش دیگری که وجود دارد استفاده از نرم افزار های طراحی لوگو است که این گزینه را هم به شما پیشنهاد نمی‌کنیم چرا که اکثر این نرم افزار ها ضعیف و بسیار محدود هستند.

شاید تا الان نگران شده باشید که چه راه حلی پس وجود دارد؟ در ادامه این مقاله کوتاه به شما چند منبع معتبر و رایگان را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها در کم تر از 20 دقیقه می‌توانید یک لوگو زیبا و جذاب برای کسب و کار یا شرکت خود طراحی کنید.

Canva.com

شاید بهترین گزینه برای طراحی لوگو در این لیست Canva باشد. شما با یک عضویت ساده در آن می‌توانید از آن برای طراحی لوگو، طراحی پوستر، طراحی عکس برای اینستاگرام و ... استفاده کنید.

Freelogodesign.org

مزیت این سایت کار کردن ساده با آن است. کافی است نام شرکت و شعارتان را وارد کنید سپس دسته کاریتان را انتخاب کنید Freelogodesignبه شما طرح‌های زیادی پیشنهاد می‌کند. شما پس از انتخاب طرح مورد نظر می‌توانید لوگوی انتخابی تان را هم ویرایش کنید.

Logologo.com

ما به شما گفتیم که با این سایت‌‌ها در عرض 20 دقیقه لوگوی خودتان را طراحی کنید اما با logologo در کمتر از چند دقیقه شما می‌توانید لوگو خود را دانلود کنید.

در آخر یادآوری این نکته بد نیست که در هر صورت این سایت ها برای شروع کار خوب هستند و پس از راه اندازی کسب و کار بهترین کار استفاده از یک طراح حرفه ای لوگو است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا