mr.spray
Member
ساخت یک براش حباب :
ساخت براش کار ساده ای هست اما رندوم زده شدن براش یه تنظیمات کوچکی می خواد که بهتون در این آموزش می گم.
1- اپتدا یک براش نرم رو انتخاب کنید و در اندازه ای نسبتا بزرگ روی یک پس زمینه مشکی یک دایره با براشتون درست کنید و در اندازه ای کوچک تر و با رنگ سیاه کنار اون رو سیاه کنید.
2- برای جابجا شدن رنگ ها کلید ترکیبی (Ctrl+I) رو بزنید.
3- با ابزار انتخاب مربعی حباب اولیه را انتخاب کنید.
4- از منوی (Edit) گزینه (Define Brush Preset) را زده و با انتخاب نام برای براشتون اون رو ذخیره کنید.
5- با در انتخاب داشتن براش روی تب (Brushes) در سمت راست و بالای برنامه کلیک کنید و براشی را که درست کردید انتخاب نمایید.
6- تیک (Scattering) را زده و مقدارهای زیر را به آن بدهید.
7- تیک (Shape Dynamics) را زده و مقدار های زیر را بدهید.
8- با انتخاب گزینه (Other Dynamics) مقدار های زیر را که باعث عمق و محو شدگی می شوند اعمال کنید.
9- لایه بکگروند را با گرادیانت سیاه و آبی تیره رنگ کنید و حباب ها را با رنگ سفید در لایه ای جدید ترسیم کنید (اگر خواستید mode لایه جدید را به Color Dodge تغییر دهید.)
نتیجه نهایی :
ساخت براش کار ساده ای هست اما رندوم زده شدن براش یه تنظیمات کوچکی می خواد که بهتون در این آموزش می گم.
1- اپتدا یک براش نرم رو انتخاب کنید و در اندازه ای نسبتا بزرگ روی یک پس زمینه مشکی یک دایره با براشتون درست کنید و در اندازه ای کوچک تر و با رنگ سیاه کنار اون رو سیاه کنید.

2- برای جابجا شدن رنگ ها کلید ترکیبی (Ctrl+I) رو بزنید.

3- با ابزار انتخاب مربعی حباب اولیه را انتخاب کنید.

4- از منوی (Edit) گزینه (Define Brush Preset) را زده و با انتخاب نام برای براشتون اون رو ذخیره کنید.

5- با در انتخاب داشتن براش روی تب (Brushes) در سمت راست و بالای برنامه کلیک کنید و براشی را که درست کردید انتخاب نمایید.

6- تیک (Scattering) را زده و مقدارهای زیر را به آن بدهید.

7- تیک (Shape Dynamics) را زده و مقدار های زیر را بدهید.

8- با انتخاب گزینه (Other Dynamics) مقدار های زیر را که باعث عمق و محو شدگی می شوند اعمال کنید.

9- لایه بکگروند را با گرادیانت سیاه و آبی تیره رنگ کنید و حباب ها را با رنگ سفید در لایه ای جدید ترسیم کنید (اگر خواستید mode لایه جدید را به Color Dodge تغییر دهید.)

نتیجه نهایی :
