با نمونه طراحی گرافیکی خود را حرفه ای معرفی کنید

erfangroup

New Member
OVEDP50.jpg

امروزه اغلب مشتریان در پی یافتن مجموعه کاملی هستند که قادر به پاسخگویی تمامی نیازهای مشتریان باشد و علاوه بر ارائه بسیاری از خدمات طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، تولید محتوا، بازاریابی محتوا و... بتواند کارهای گرافیکی را نیز به شیوه‌ای خلاقانه و متمایز انجام داده و نمونه طراحی گرافیکی منحصر به‌ فردی را متناسب با کسب‌ و‌ کارها به مشتریان خود ارائه دهد.

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک یا گرافیک دیزاین (Graphic design) به فرآیندی می‌گویند که طراحان گرافیک با استفاده از دنیای رنگ‌ها، تصاویر، اعداد، حروف، نمادها و... طرح‌های گرافیکی زیبایی خلق کرده و باعث به وجود آمدن ارتباط بصری بین طرح و بیننده می‌شوند.

طراحان گرافیک معمولاً از روش‌های مختلفی برای خلق یک نمایش تصویری استفاده می‌کنند. آن‌ها عموماً از روش‌ها و تکنیک‌های هنرهای بصری و تجسمی ایده می‌گیرند و بدین وسیله نمادها، کلمات، تصاویر و طرح‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده و برای ارائه طرح نهایی خود و زیباسازی بیشتر آن از تکنیک‌های صفحه‌آرایی و تایپوگرافی نیز استفاده می‌کنند.

نمونه طرح‌های گرافیکی

از جمله کاربردهای رایج نمونه طراحی گرافیکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی لوگو و نام تجاری
  • طراحی کارت ویزیت
  • طراحی ست اداری (سررسید، تقویم رومیزی، تقویم دیواری و...)
  • طراحی کاتالوگ، بروشور
  • طراحی نشریه‌ها، روزنامه‌ها، مجلات و کتاب‌ها
  • طراحی بسته‌بندی
  • طراحی پوستر، بنر و تابلو‌های تبلیغاتی
  • طراحی گرافیکی وب‌سایت
مراحل سفارش نمونه طرح‌های گرافیکی

هنگامی‌که مشتریان برای سفارش نمونه کارهای خود به مجموعه طراحی گرافیکی حرفه ای مراجعه می‌کنند کارها مطابق با روال زیر معمولا انجام می‌شوند:

  1. انتخاب نوع کار و خدمات قابل عرضه
  2. بهره‌مندی از نظرات مشاوران و طراحان گرافیک
  3. تعیین میزان هزینه پرداختی و پرداخت آن
  4. شروع فرآیند کار طراحی گرافیکی مشتریان
  5. ارائه طرح گرافیکی انجام شده به مشتری و برطرف کردن ایرادات احتمالی آن
  6. تأیید نهایی طرح گرافیکی و تحویل به موقع آن به مشتری
تعرفه قیمت طراحی گرافیک

امروزه اغلب مشتریانی که برای انجام نمونه کارهای گرافیکی به شرکت های طراحی گرافیکی مراجعه می‌کنند سوالی مشترک در ذهن دارند و می‌خواهند بدانند هزینه‌ای که برای نمونه کارهای طراحی گرافیکی باید پرداخت کنند چقدر است؟ و این برآورد هزینه چگونه محاسبه می‌شود؟

معمولاً هزینه‌ای که برای انجام نمونه کارهای گرافیکی به مشتریان اعلام می‌گردد با توجه به نوع کار و میزان سختی یا آسان بودن و همچنین تعداد ساعاتی که برای آن صرف شده، محاسبه می‌شود. اما در این بین مواردی نیز وجود دارند؛ مثل طراحی کارت ویزیت و یا طراحی لوگو که قیمت پرداختی آن‌ها نرخ ثابتی داشته و باعث می‌شود مشتریان هزینه‌‌ای اضافی در این مورد پرداخت نکنند. لازم به ذکر است که در این مورد نیز اگر کسی حساسیت بیشتری داشته باشد و ریزه کاری‌های طراحی بیشتری را از طراح طلب کند، می‌تواند هزینه‌ی بیشتری را پرداخت کند تا کارت ویزیت او مطابق با سلیقه شخصی‌اش طراحی شود.

امروزه یافتن مجموعه‌ای که نمونه طراحی گرافیکی با کیفیتی داشته باشد از ضروریاتی برای صاحبان کسب‌ و‌ کارها به شمار می‌رود چرا‌ که به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از کارها با استفاده از فضای مجازی انجام می‌شوند و بدون شک لوگویی که از شما در اینترنت منتشر می‌شود و یا کارت ویزیتی که دست مخاطبان شما می‌ماند، بازتابی از یک شرکت معتبر است که حتی به ظریف‌ترین نکات فنی و طراحی خود توجه می‌کند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا