بالابردن subdivis دوربین وی ری 3 برای فوکوس!

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام چطور باید کیفیت فوکوس رو بالا توی توی vray 3?
 

rezazarasvand

کاربر فعال
با سلام خدمت دوست عزیزم. subdivs برای dof و motion blur از ورژن 3 حذف شده از تنظیمات دوربین و برای رسیدن به کیفیت مناسب شما باید از تنظیمات antialiasing بهره ببرید.اگرمی خواهید مستقیما به dof subdivs دسترسی داشته باشید antialiasing رو روی Adaptive subdivision تنظیم کنید در قسمت Dof/Moblur subd به تنظیمات دسترسی پیدا کنید. البته زیاد به این دلخوش نکنید چون کی آس گروپ به زودی در ورژن های آینده این گزینه رو حذف خواهد کرد(بنا بر گفته خودشون).پیشنهاد خود کی آس گروپ استفاده از Fixed, Adaptive or Progressive برای antialiasing هستش. موفق باشید.
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
ممنون رضا جان. اما خوب در نمیاد بازم البته subdivs توی antialising تنظیماتش به خوبی adaptive نمیشه
دوباره کارو بردم توی مکس 2015 و وی ری 2.5
نمی دونم تنظیمات رو خیلی دسته بالا گرفتم بازم خراب در میاد.
vray 2.4
1-web.jpg
vray rt 3
2-web.jpg
vray 2.5
3-web.jpg
problem.jpg
 

rezazarasvand

کاربر فعال
f دوربین رو چند گذاشتی؟ subdivs رو بزار 25 ، یا روی حالت progressiveبگذار.من با خودم گفتم دیگه progressive که اومد همه مشکلات زندگیم حل شد!! چرا استفاده نمی کنی؟! global subdive multi رو چقدر بالا بردی؟! بگذار رو 1.5 ، min sample رو هم بزار 8 فعلا. تست کن. بهم خبر بده.

راستی ساعت 6 پا شدی روز جمعه نشستی پا کار؟! احسنت!
 
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
رضا جان اسکریت شاتها با vray 2.5 هست. دومی فقط با vray 3 rt هست
 

rezazarasvand

کاربر فعال
درسته ولی RT گرفتی! منظورم اینه تو که از 3 استفاده می کنی روی progressive بزار باقی رو دیگه بی خیال شو!
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.
با فتوشاپ و زی دپ به نظرم راحت تر هست.
خیلی زمان رندرها با فوکوس بالا میره.راهی هست حالت بوکه باشه اما زمان رندر کم باشه؟
t-2.jpg
 

darklight

کاربر فعال
پروگروسیو خیلی خوبه و می تونه در زمان معقولی dof رو به نتیجه برسونه اما کل رندرتایم رو برای اینکه به نویز مناسبی برسی بالا میبره. بعد هم تنظیمات سابدیوایز توی پروگرسیو یه کم متفاوت میشه از حالت معمولی (چون ذاتش تشکیل صحنه و کیفیت دادن به اون با نویز هستش) مثلا توی حالت اداپتیو راحت میتونی از اینترپولیشن زیاد استفاده کنی و نویز ریز رو تقریبا توی زمان خیلی کم از بین ببری ولی اینکار توی پروگرسیو خیلی معنی نداره و باید صبر کنی. اما خوبی پروگرسیو اینه که اگه با این حالت به کیفیت مطلوبی برسی و بعد بخوای dof رو اضافه کنی، می تونی تقریبا با همون زمان به کیفیت مطلوبت برسی. ولی در کل یه کم تمرین لازم داره. البته من خودم فقط برای کارهای خاصی از پروگرسیو استفاده می کنم. (مثلا کارهایی که زمانم محدود نیست و کیفیت خوبی رو میخوام اون وقت میذارم با بروت فورس و لایت کش و پروگرسیو و نتیجه خیلی خوبه).
 

dr.hashemi

کاربر فعال
عارف جان منم همیشه از افتر یا فتوشاپ واسه فوکوس استفاده میکنم
خیلی زمان بره داف دوربین
 

rezazarasvand

کاربر فعال
دوستان عزیزم فوکوس رو یک صفحه در نظر بگیرید با ضخامتی که از طریق f دوربین قابل کنترل هست. به میزان هر مسافتی که از این صفحه فاصله می گیرید حالت فلو ( تاری) ایجاد خواهد شد. یعنی برای اشیائ دور تر تاری بیشتر و همینطور نزدیکتر. پس صرفا هر چیزی که در صفحه فوکوس نیس رو با پست پرو بخوایم تار کنیم کار اصولی نیس. یکم دقت میخواد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا