بی بی کد بافت شهری تقریبا قدیمی

rmreza

Well-Known Member
با سلام
با یک مدل بافت شهری قدیمی در خدمتون هستم . این طرح با یک سیستم در پیت زده شده و واقعا هم مشکل بود .
البته نواقص زیباد داره و بیشترش هم بخاطر ضعیف بودن سیستمه .
سیستمی که باهاش این مدل زده شده به این صورته :
رم 4 گیگ ، سی پی : 2 هسته ای g620 پنتیوم و یک گرافیک 1 گیگ ddr3 .
خیلی دوست داشتم که سنگ فرش های کف پیاده رو رو به صورت قدیمی و شکسته شده در بیارم که سیستمم جواب نمیده .
سخترین قسمت مدل سازی ساخت کرکر های مغازه بود که واقعا برای بار اول خیلی سخت بود . مخصوصا اون قسمت بالایی کرکره که یکم باید منحنی دار باشه و یک کرکره واقعی رو معلوم کنه .
برای بعضی از قسمت های متریال دهی ازآموزش های vray material vol 2 و همچنین ساخت متریال های ترکیبی از Grant Warwick - Mastering Vray استفاده کردم .
تنظیم نور هم دارای بالانس میباشد . یعنی رنگ های r g b در یک سطح هستند و متعادلند . برای رندر هم چون سیستم ضعیف بود از سالید راک استفاده کردم و همچنین برای تعادل rgb یک گزینه بسیار جالب داره که خیلی کاربردیه .
سنگ فرش با displacement بوده و تاریکی توی بنگاه معاملاتی و مغازه دقیقا همین بوده و داخلشون همیشه همینطوری دیده میشه . با این زاویه دید ...
خیلی دوست داشتم که توی عطاری هم وسایلش رو بزارم تا یک انعکاس واقعی هم اون داشته باشه ولی دیگه سیستمم نکشید .:sad:

final final.jpg
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام آفرین تمرین خوبی هست. امیدوارم یه سیستم خوب بگیرین تا بتونین کارای بهتر بزنین. خیلی جالب هست با اینکه سیستمون خیلی ضعیف هست اما یه سری اصول مثل رنگ بندی و ترکیب بندی اینها رو خوب در آوردین.
پس من به شخصه مطمئنم اگه سیستم خوب داشته باشین میتونین خیلی پیشرفت چشمگیر داشته باشین
یاعلی
 

rmreza

Well-Known Member
ممنون عارف جان .
انشاالله خدا بعد از یک همسر خوب و کار خوب . یک سیستم خوب قسمت همه بکنه .
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا