h.khafan
Active Member
سلام :
خدا نصیب گرگ بیابون نکنه ! 5 روز تو هفته کلاس دارم . بد جوری وقتم پر شده.
اون یه روزم خدا بخواد میخوام پرش کنم که رکورد دار شم :دی
آره خلاصه سال تحصیلی شروع شده و درس مشق و تحقیق و کنفرانس و پروژه است که تو هفته ی اول ریختن رو سرمون
امروز رو مرخصی استلاجی باسه خودم رد کردم که یکم به زندگی برسم .
این صورت رو حدود 2 هفته پیش کار کردم ولی وقت نشده بود بزارمش رو سایت.
مدل اصلی رو از سایت زی براش سنترال دانلود کردم که مدل کامل فیمیل بود ولی به تنها چیزی که نمیخورد همون فیمیل بود !
یکم ورتکساشو توی مکس تصحیح کردم بقیه ی کار با مودوئه .
کار نهایی 3.9 میلیون پلیگان داره . ولی بزنم به تخته مودوم اصلا کند نمیشه سر کار کردن باهاش.مگر تو مواقع استثنایی .
یه مدتی بود با مودو کار نکرده بودم ولی دوباره عاشقش شدم خیلی محیط دوستانه ای داره.
برای انجام این کار از ابزار Sculp استفاده کردم که تقریبا ابزاری شبیه به ابزار زیبراش داره. ولی از یه نقاطی ضعف و از یه نقاطی هم قوت داره. مثلا اینکه برای بردن مدلهای زی براش که پلیهای زیادی دارن معمولا شکل رو با سابدیو کم اکسپورت میکنن و بعد با دیسپلیسمنتی که از زی براش خروجی میگیرن جزئیات کار رو اعمال میکنن. (البته مودو هم قابلیت استفاده از ددیسپلیسمنت به صورت ریل تام رو داره ولی نه به قدرت زی براش.) ولی تو مودو شما میتونی با مدل های پلیتون به راحتی کا کنید و مشکل اسپورت به برنامهی دیگه رو نداشته باشید چون خود مودو به اندازه ی کافی قدرتمند هست.
این مدل اولیه :
http://i36.tinypic.com/p96ra.jpg
این مدل ثانویه و نهایی :
http://i36.tinypic.com/919a54.jpg
اینم دو تا رندر نهایی :
http://i35.tinypic.com/107jel1.jpg
http://i36.tinypic.com/2rnvimu.jpg
بازم میگم حتما مودو رو امتحان کنید. یه بار باز کردن مودو کافیه که عاشقش بشید.
ببخشید که دیر به دیر سر میکنم.
موفق باشید
حامد
خدا نصیب گرگ بیابون نکنه ! 5 روز تو هفته کلاس دارم . بد جوری وقتم پر شده.
اون یه روزم خدا بخواد میخوام پرش کنم که رکورد دار شم :دی
آره خلاصه سال تحصیلی شروع شده و درس مشق و تحقیق و کنفرانس و پروژه است که تو هفته ی اول ریختن رو سرمون
امروز رو مرخصی استلاجی باسه خودم رد کردم که یکم به زندگی برسم .
این صورت رو حدود 2 هفته پیش کار کردم ولی وقت نشده بود بزارمش رو سایت.
مدل اصلی رو از سایت زی براش سنترال دانلود کردم که مدل کامل فیمیل بود ولی به تنها چیزی که نمیخورد همون فیمیل بود !
یکم ورتکساشو توی مکس تصحیح کردم بقیه ی کار با مودوئه .
کار نهایی 3.9 میلیون پلیگان داره . ولی بزنم به تخته مودوم اصلا کند نمیشه سر کار کردن باهاش.مگر تو مواقع استثنایی .
یه مدتی بود با مودو کار نکرده بودم ولی دوباره عاشقش شدم خیلی محیط دوستانه ای داره.
برای انجام این کار از ابزار Sculp استفاده کردم که تقریبا ابزاری شبیه به ابزار زیبراش داره. ولی از یه نقاطی ضعف و از یه نقاطی هم قوت داره. مثلا اینکه برای بردن مدلهای زی براش که پلیهای زیادی دارن معمولا شکل رو با سابدیو کم اکسپورت میکنن و بعد با دیسپلیسمنتی که از زی براش خروجی میگیرن جزئیات کار رو اعمال میکنن. (البته مودو هم قابلیت استفاده از ددیسپلیسمنت به صورت ریل تام رو داره ولی نه به قدرت زی براش.) ولی تو مودو شما میتونی با مدل های پلیتون به راحتی کا کنید و مشکل اسپورت به برنامهی دیگه رو نداشته باشید چون خود مودو به اندازه ی کافی قدرتمند هست.
این مدل اولیه :
http://i36.tinypic.com/p96ra.jpg
این مدل ثانویه و نهایی :
http://i36.tinypic.com/919a54.jpg
اینم دو تا رندر نهایی :
http://i35.tinypic.com/107jel1.jpg
http://i36.tinypic.com/2rnvimu.jpg
بازم میگم حتما مودو رو امتحان کنید. یه بار باز کردن مودو کافیه که عاشقش بشید.
ببخشید که دیر به دیر سر میکنم.
موفق باشید
حامد
آخرین ویرایش: