amoodsms
Member
دسترسی دائمی و آسان، سرعت بالا و مقرون به صرفه بودن از جمله عواملی است که باعث شده بازاریابی پیامکی سهم عمده و بسزایی در بازاریابی پیدا کند.
امروزه دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات با توسعه ای روز افزون مواجه شده که با سرعتی سرسام آور تمامی کسب وکارها و جامعه ی اطلاعات و ارتباطات را دچار تغییراتی گسترده کرده است. این تغییرات در روند بازاریابی نیز شکل گرفته است. در حال حاضر ابزارهای تبلیغاتی زیادی در جهت بازاریابی موجود است که در سالهای اخیر" پیامک" نیز به جمع آنها پیوسته است.
یکی از روش های فوق العاده موثرو کارآمد برای جذب مشتری و فروش محصولات و خدمات، استفاده از پیامک است. تاثیر گذاری این روش به حدی باور نکردنی است که امروزه به یکی از پرکاربرد ترین ابزارهای بازاریابی تبدیل شده است. با استفاده از بازاریابی پیامکی، با صرف کمترین هزینه ممکن بیشترین مشاهده کننده تبلیغات را خواهید داشت.
اولین پیام کوتاه در سال 1992 در کشور انگلستان ارسال شد. این فناوری سالها بعد به کشورمان راه یافت و در مرداد ماه سال 1381 اولین پیام کوتاه در ایران نیز فرستاده شد. با اینکه سیستم پیام کوتاه خیلی دیرتر از سایر کشورها در ایران راه اندازی شد اما استقبال مردم از این سیستم فوق العاده بوده به طوریکه پیامک های ارسالی روزانه در ایران ده ها برابر زادگاه پیامک یعنی انگلیس و حتی بسیاری از کشورهاست. حال تصور کنید در کشوری که تا این حد از این سیستم استقبال می کنند، بازاریابی پیامکی چقدر کارآمد خواهد بود .
مزایای بازاریابی پیامکی
امروزه دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات با توسعه ای روز افزون مواجه شده که با سرعتی سرسام آور تمامی کسب وکارها و جامعه ی اطلاعات و ارتباطات را دچار تغییراتی گسترده کرده است. این تغییرات در روند بازاریابی نیز شکل گرفته است. در حال حاضر ابزارهای تبلیغاتی زیادی در جهت بازاریابی موجود است که در سالهای اخیر" پیامک" نیز به جمع آنها پیوسته است.
یکی از روش های فوق العاده موثرو کارآمد برای جذب مشتری و فروش محصولات و خدمات، استفاده از پیامک است. تاثیر گذاری این روش به حدی باور نکردنی است که امروزه به یکی از پرکاربرد ترین ابزارهای بازاریابی تبدیل شده است. با استفاده از بازاریابی پیامکی، با صرف کمترین هزینه ممکن بیشترین مشاهده کننده تبلیغات را خواهید داشت.
اولین پیام کوتاه در سال 1992 در کشور انگلستان ارسال شد. این فناوری سالها بعد به کشورمان راه یافت و در مرداد ماه سال 1381 اولین پیام کوتاه در ایران نیز فرستاده شد. با اینکه سیستم پیام کوتاه خیلی دیرتر از سایر کشورها در ایران راه اندازی شد اما استقبال مردم از این سیستم فوق العاده بوده به طوریکه پیامک های ارسالی روزانه در ایران ده ها برابر زادگاه پیامک یعنی انگلیس و حتی بسیاری از کشورهاست. حال تصور کنید در کشوری که تا این حد از این سیستم استقبال می کنند، بازاریابی پیامکی چقدر کارآمد خواهد بود .
مزایای بازاریابی پیامکی
- دسترسی دائم به مشتریان
- هزینه پایین این رسانه
- سرعت بالای انتقال پیام
- امکان ذخیره سازی پیام و ارسال آن برای افراد دیگر
- شخصی سازی پیام ها و افزایش اعتماد مشتریان