بابا یکی نیست به من کمک کنه ؟

امین تری دی

Active Member
من يه چهره دارم که ازجنس
_______________________________
Nurbs
_____________________
ولي تمام اجزاش از هم جدا هستند. به چه شکل بايدآن را به يک
_________________________________
Surface
_________________________

تبديل کنم به طوري که با يک کليک بر آن تمام آن را يک جا انتخاب کند
و همچنين امکان انتخاب قسمتي از آن را هم برايم امکان پذير سازد به وسيله
Vertex
_______________________________
من قبلا از دستورات
___________________
Parent , Attach,Group
___________________
استفاده کردم ولي به نتيجه مطلوب نرسيدم
_____________________
اگه امکان داره کمکم کنيد
 

پیوست ها

  • untitled2222.GIF
    untitled2222.GIF
    42.4 کیلوبایت · بازدیدها: 10
خوب Attach Surface کن
..!
یا Node گروه رو انتخاب کن (هر قسمت رو انتخاب که میکنی یه کلید up Arrow بزن ...که کل گروه انتخاب شه)
 

امین تری دی

Active Member
بچه ها من تازه کارم تو مایا
لطفا یه خورده اصولی تر توضیح بدید

متشکرم
( Node ) که گفتی در کدوم قسمت هستش ؟
 

kain_ir

Member
هیچ روشی برای select کردن مدلی که با nurbs ساختی نیست مگر از proxy mesh استفاده کنی اونم باید poly باشه
تو maya help برای wrap deformer سرچ کن
 
اگه میخوای همشو انتخاب کنی برای جابجایی یا...میتونی Node گروه رو انتخاب کنی...شما وقتی چند object رو گروه میکنید در واقع یه node درست میکنید که در outliner قابل مشاهده است...(Windows - Outliner)
اگه میخوای به یه Surface تبدیل کنی ...دو تا Surface مورد نظر (مجاور) رو انتخاب کن.....
Edit Nurbs - Attach Surfaces
برای اینکه با امکانات بیشترو دقیق تر بخوای همشو به یه Surface تبدیل کنی میتونی از این پلاگین استفاده کنی : T-Splines v1.3 for Maya.7.0

tutorial های این پلاگین توی سایتش هست...کافیه یه Hull رو از یه Surface بگیری و به hull از Surface که میخوای بهش Attach بشه با استفاده از ابزار همین پلاگین Merge کنی...
 
آخرین ویرایش:

saeed_22

Banned
یک راه دیگه هم هست
اما دیگه جسمت ازنوع nurbs
نیستش
باید اونا تبدیل به پلی گان کنی
اون وقت جسمت یکپارچه میشه
البته میتونی
اونا به قسمتهای مختلف هم تقسیم بندی کنی
یک قسمت برای سر
گوش- چشم و...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا