ایجاد یک هاله سبز دور کارکتر

سلام
یه سوال در مورد سریال انیمیشن green lantern
این جلوه ویژه را چگونه ایجاد کنم ؟ ( عکس پیوستی )
1-بوسیله داینامیک ؟ چطوری ( لطفا توضیح مختصر اگر با داینامیک ایجاد میشه )
2-یا اینکه یک کپی از کارکتر بگیریم بعد اونو شفافیت را زیاد کنیم و رنگ سبز بهش بدیم ؟
3- نظر شما . . . ؟:paint:
 

پیوست ها

  • Untitled4.jpg
    Untitled4.jpg
    75 کیلوبایت · بازدیدها: 30
عزیز دل برارد کار 3بعدی هست .
توی افتر یک خروجی تصویری 2 بعدی را داریم . چطوری به کل کارکتر هاله سبز بدیم ؟
حالا اگه ساختمان ثابت بود یه حرفی
ولی کارکتر هزارجور انیمیت داره با افتر نمیشه !
 
سلام دوست عزیز باید روی متریال کاراکتر کار کنید باید glow رو تنظیم کنید می توانید بصورت لایه ایی متریال دهی کنید مثلا یک لایه glow داشته باشید . با after نمیشه به همون دلیلی که دوستمون گفت کار سه بعدی می باشد after یا nuke برای composite می باشد مثلا برای تغییرات کلی باید از after‌استفاده کرد
 
طبق تحقیقات و راهنمایی دوستان
اگر هاله شفاف ثابت بخوایم با همون متریال شبیه glow
ولی اگه متحرک بخوایم باشه چند راه وجود داره
1- باز از متریال به صورت چند تیکه استفاده کنیم و روی شفافیت ها بازی کنیم
2- داینامیک با کلاس ترین کار ولی سیستم مطلبه !
 

mohammad@er

Well-Known Member
راه های دیگه هم داره که بشه تو خود دنرم افزار این کارو کرد ولی خوب و دقیق در نمیاد.
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
من دیروز خواستم ارسال کنم سایت مشکل داشت.
این پیام دیروز :
-------------------
شما سه کار باید بکنی .

1 - خروجی Falloff : داخل مکس متریالی داریم به اسم Falloff که به راحتی همچین چیزی رو میسازه و حتمی توی مایا هم هست !
2 - خروجی Matte : کافیه فقط از کاراکترت یک Matte یا الفا بگیری بعدم با افتر یا ... outline بدی بعد با همن اوتلاین اون ماسک کنی و دیگه هر افکتی خواصی ایجاد کنی
3 - خروجی Zdepth : کانال Z رو بگیرید .


مراحل کمپوزیت رو براتون تو عکس گذاشتم :



16410569865468618638.jpg
 

Hamed_8

Member
من دیروز خواستم ارسال کنم سایت مشکل داشت.
این پیام دیروز :
-------------------
شما سه کار باید بکنی .

1 - خروجی Falloff : داخل مکس متریالی داریم به اسم Falloff که به راحتی همچین چیزی رو میسازه و حتمی توی مایا هم هست !
2 - خروجی Matte : کافیه فقط از کاراکترت یک Matte یا الفا بگیری بعدم با افتر یا ... outline بدی بعد با همن اوتلاین اون ماسک کنی و دیگه هر افکتی خواصی ایجاد کنی
3 - خروجی Zdepth : کانال Z رو بگیرید .


مراحل کمپوزیت رو براتون تو عکس گذاشتم :



16410569865468618638.jpg

ما هم چیزی جز این نگفتیم !!
 
سلام
یه سوال در مورد سریال انیمیشن green lantern
این جلوه ویژه را چگونه ایجاد کنم ؟ ( عکس پیوستی )
1-بوسیله داینامیک ؟ چطوری ( لطفا توضیح مختصر اگر با داینامیک ایجاد میشه )
2-یا اینکه یک کپی از کارکتر بگیریم بعد اونو شفافیت را زیاد کنیم و رنگ سبز بهش بدیم ؟
3- نظر شما . . . ؟:paint:



سلام دوست عزیز.
به وسیله این آموزش می تونی این کار رو انجام بدی.

مرحله 1 : انتخاب آبجکت.
مرحله 2 : انتخاب متریال مورد نظر در پنجره attribute editor
مرحله 3 : انتخاب color که دیگه نیاز نیست به این قسمت دست بزنید.
مرحله 4 : برداشتن تیک hide source
و در آخر تنظیم دمای glow intensity که اینجا به دلخواه می تونید دما یا همون نور رو قوی کنید.

طبق تصویر

Screenshot (4).png

و در آخر رندر کار

Screenshot (5).png



دوست عزیز امیدوارم مورد پسند تو باشه.
موفق باشی .

 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
rlmd عزیز لطفا پست هارو با دقت بیشتری بخونید،! ایشون Glow منظورشون نبوده ! به عکس اول دقت کنید متوجه حرفم میشید .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا