ایا میشه فایل های exe رو توی php اجرا کرد ؟

FTV.ir

New Member
ایا میشه فایل های exe رو توی php اجرا کرد اگر میشه باید از چه کدی استفاده کرد ؟

فکر کنم توی سایت هایی دیده باشید که از یا هو و msn استفاده میکنند میخام بدونم اون کد ها فایل های exe هستند یا

php اخه داخل سایتشون یا مسنجر قرار میدند که میتونی از یاهو مسنجر استفاده کنی
 
بالا