اگه باور مدارین که توو نت هم کار خوب هست نیاین توو..

ali abedian

Banned
اگه باور ندارین که توو نت هم کار خوب هست نیاین توو..

سلام
در مورد کسب درآمد اینترنتی توضیحات بدین لطفا

یا علی!
 
آخرین ویرایش:

EMIRATES

Active Member
با سلام

کار شما نمونه بارز تبلیغات هست. اما از نوع کلیکی.

آخه این یعنی چی؟

کسانی هم که میخوان ببینن چه خبره مثلا چطوری وبلاگ باید داشته باشن، برن اینجا سر بزنن و رو لینک ها کلیک کنن
یعنی اگه یک کاربر بیاد اینجا اینا رو ببینه ........مطمئن باشید شما زیر سوال میرید.

میپرسید چرا؟؟

چون تو خود قوانین این سایت که دارین باهاش خلاف قوانین عمل میکنین نوشته که وادار کردن کاربر یا گفتن کلیک بر روی لینک یا تبلیغ ممنوعه و حسابتون بسته میشه.

-----

در ضمن شما در 2 جا پست دادید و تبلیغ کردید.

قوانین انجمنها رو هم بخونید.

با تشکر.
 
آخرین ویرایش:

EMIRATES

Active Member
با سلام

من همیشه خاک پای کاربرای مجید آنلاین بودم و هستم اما لازم بود پاسخ پست شما رو بدم.

من هم مثل شما کاربرا و دوستای عزیز - یک کاربر ساده هستم و تلاش میکنم تا سطح فروم رو هرچه بیشتر به همراهی شما دوستان بالا ببرم.

اولا من کسی رو وادار نکردم.. همه خودشون اختیارشون دست خودشونه..
وقتی که هم تو پست هم تو امضا نوشتین کاربر به یک نوعی اذیت میشه. شما در هر دو مورد از کلمه هایی مانند "یا" و "حداقل" استفاده کردید.

-------------

بعدش هم شما مثل اینکه خیلی واردی.. اگه امکانش هست ، لطف کنین و بفرماییئن که چطوری باید بازاریابی کرد؟؟؟؟؟
نمیدونم شما چرا فکر می کنید پول در آوردن از اینترنت فقط به تبلیغات کلیکی و عنوان هایی مثل " برای پشتیبانی از ما روی این کلیک کنید " هست.

انقد راه هست که لزومی به گفتنش نیست - خودتون میتونید پیدا کنید.

ولی 2 - 3 تا راه میگم که نگید اینم میگه هست هست اما خودش نمیگه : ساخت سایت پر بازدید و گرفتن تبلیغات - طراحی وبسایت - طراحی گرافیک و....... هزار و هزار عنوان و اندی دیگه.

---------------------

عجبااااااااااااااااااا... بعدش هم خود این سایت کجا گفته که من تبلیغ خودم رو باسه عضو گیری نکنم؟؟ لطفا ذهن کاربرا رو به هم نریزین با این حرفاتون.. من همون کاری رو که خود سایت میگه کردم.. از تبلیغات متنیش استفاده کردم باسه راه انداختن وبلاگ.. مگه بده؟؟!!
دوست عزیز - نگاه کنید من نگفتم واسه عضوگیری این خلافه - اصلا همین کد Referral رو واسه لینک دادن و عضویت با لینک خود کاربر ساختن.

اینی که من گفتم در مورد لینکهای تبلیغیه که کل وبلاگتون رو پوشونده ( اینش ربطی به من نداره ) و اونو به صورت 2 راه گزاشتید که یا ثبتنام با لینک شما ( این صحیحه ) یا حداقل......(که این طبق قوانین همه ی شرکت های تبلیغات کلیکی " ممنوعه " و یکجور زده شدن کاربر از این لینکها میشه.

----------------------

خب آدم مخ خودشو باید کار بندازه..

من با کمک امکاناتی که خود سایت در اختیارم گذاشته دارم تبلیغ میکنم..
بله امکانات گزاشته اما فقط لینک عضو گیری رو میتونید به کاربر بگید تا از توش عضو شه. - هیچ امکانی در هیچ سیستم یا شرکت تبلیغات کلیکی نیست که کاربر رو وادار به کلیک بر روی کلیک ها در " ادز بلاگ" شما بکنه.

----------------------------

خود سایت هم بهتر می دونه که تمامی بازاریاب ها به حمایت نیاز دارن.. شاید از نظر شما این یه جور اجبار باشه .. اما این روزها همه ی مردم به فکر خودشون هستن.. وقتی من بهشون می گم برای حمایت از من کلیک کنین.. مطمئن باشین که اون کسی که کلیک می کنه .. سعی می کنه رو تبلیغی کلیک کنه که مطابق با خواستش باشه.. یعنی فرض کن اگر خانومی داره از وبلاگ من بازدید میکنه و برای اینکه به من کمک کنه تا این وبلاگ رو هر چه پر بار تر کنم، خواسته باشه روی یه تبلیغ کلیک کنه، مطمئن باشید مثلا اگر تشخیص بده که لینک تبلیغ آموزش آرایشگری براش مفیده ، روو همون لینک کلیک می کنه... و اینطوری خود کاربر وقتی وارد سایت لینک شده بشه، چیزایی رو می بینه که خودش خواسته و هیچ اجباری هم نیست به این کار..
اما اونجوری که من دیدم وبلاگ شما بیشتر به یک ادز بلاگ شبیه تا وبلاگی که باهاش مطلب مفید یا با لینک دانلود بگذارید.

اگه بتونید خودتون یک سایت یا حتی یک وبلاگ مفید بزارید نه تنها مشکلی نداره بلکه خیلی هم کار خوبیه " ولی وادار نکنید - لینک هارو در قسمت لینک های جالب بگذارید تا کاربر با صلاح خودش کلیک کنه "

-----------------------

در ثانی اینکه.. خیلی از این لینکها که به سایتها مرتبط می کنه کاربران رو، فقط در اوون سایت به موضوع اوون لینک پرداخته نشده.. و خیلی از موضوعهای دیگری هم توو اون سایتها وجود داره که اینطوری کاربر با سایتی جدید و مطالبی جدید آشنا میشن...

بیشترش که تبلیغه اما چیز های جالب هم هست - مثل جواب نقل و قول قبلی : " وبلاگتون یا سایتتون رو با مطالب مفید و قابل خوندن یا دانلود بگزارید و این لینک ها رو به صورت لینک های جالب در یک منو قرار بدید "

---------------------

اینکه سایتها متاسفانه نمی توننن آگاهیه درستی از عملکرد خودشون رو به کاربرا بدن ، مشکل بزرگیه که خودشون گرفتارشن..
من در این مورد حرفی نزدم - فکر نکنم این خط ربطی به صحبتمون داشته باشه.

------------------------

من خودم با خیلی از همین نوع لینکهای نامربوط به چیزهای مربوط و مورد نیاز خودم رسیدم .. که باعث موفقیت من شده...
بله - خواهد هم شد واسه همه - اما به شرطی که از این لینک ها بجا استفاده بشه نه.....

-------------------------

نمونه ی بارزش هم آشنایی با همین سایت تبلیغات هست.. که خیلی به من کمک کرده.. تقریبا اوضاع روحی و مالی من رو بهبود بخشیده.. و به جرات بگم که منی که فقط گوشه نشین بودم توو خونه ی خودم و منتظر اتفاقات زندگی.. حالا با انگیزه، دارم فعالیت می کنم.. یه دنیای جدید برام باز شده.. امیدوارم که متوجه باشین که چی میگم..
همه اینها درست " اما طرز استفاده باید درست باشه " اگه درست باشه که چه بهتر یک قسمت لینکهای جالب و درآمد اضافه برای سایت یا وبلاگتون داشته باشید خیلی هم خوبه!

-------------------------------
ایشالله که از اوون دسته آدمای بی درد و مرفح نباشی که وقتی بهش بگن فلانی بدبخته.. برگرده بگه: به ***** که بدبخت .. به من چه!!
ایشالله که از این آدما نیستی دوست من...
ببینید :

1- از کلمات بی ادبانه استفاده نکنید - زیرا خلافه و اگه مدیر ببینه و کاربرا ببینن نه تنها از اعتبار شما - بلکه از اعتبار فروم هم کم میشه.

من قول با شخ و دم نیستم - مثل همتون یک انسان ایرانی هستم - لزومی نداره عجیب قریب باشم یا از کلمات بی ادبانه استفاده کنم و یا دیگری رو پائین تر از خودم بدونم.

-----------------------

باز هم دارم میگم.. هدف من و هدف تبلیغات.. معرفیه شرکتها به کاربرا هست..
و در مورد تبلیغات کلیکی باید بگم که .. سایتها فقط به موضوع خاصی که تبلیغ می کنن نمی پردازن.. و لازمه که کاربرا وارد اوون سایتها بشن و ببینن که چه موضوعات مختلف و متفاوت با موضوع تبلیغ ارائه شده در سایت وجود داره..
فکر میکنم باره پنجمه که جواب سوال هاتون یکیه : " طرز صحیح استفاده از لینک ها "

------------------
اینو هم بگم .. کسی مجبور نمیکنه که لینک کنن.. چه بسا که خیلی از رفیقای خودم وارد سایت شدن و هیچ لینکی براش جلب توجه نکرد و روو هیچکدوم کلیک نکردن..
چون همه ی آدما اختیارشون دست خودشونه..
بله این ربطی به شما نداره - شما به عنوان یک نمایش دهنده تبلیغ باید از روش صحیح استفاده کنید : اگه اینا رو رعایت کنید کسی کلیک نکنه بازم ربطی به شما نداره - بستگی به موضوعیه که کاربر داره به دنبال اون در سایت شما میگرده.

----------------

با تشکر.
 

egcom

Member
البته حواستون باشه دخالت كردن تو كار مديران هم خودش خلاف قوانين هست .
 

EMIRATES

Active Member
با سلام

خوب خداروشکر این تاپیک هم با خوشی و سلامتی به حدفش رسید.

البته حواستون باشه دخالت كردن تو كار مديران هم خودش خلاف قوانين هست .

دوست عزیز من هیچ وقت جسارت نمیکنم در کار مدیرا دخالت کنم - من و همه ی کاربرای این فروم یا هر جای دیگه - با توجه به قوانینی که برای کاربران وضع شده :

1 - خودمون به اونها عمل میکنیم.

2- درصورتی که مدیری نبود - تاپیک بی جواب مونده بود - نا به سامانی بود که توسط کمک یک کاربر حل میشد

چه خوبه که کمکش کنیم تا هم اون تاپیک خوب به هدفش برسه - هم اون شخص اطلاعات کافی رو دریافت کنه.

با تشکر.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا