اپلیکیشن فروشگاهی

tohid7788

New Member

اپلیکیشن فروشگاهی

اپلیکیشن فروشگاهی : در حال تسلط بر صنعت خرده فروشی هستند. گوشی های هوشمند و رایانه های لوحی در چند سال گذشته بازی را به طور کامل برای صنعت تجارت الکترونیک تغییر داده اند. در
نتیجه ، بسیاری از خرده فروشان به سمت خرید تلفن همراه متمرکز شده اند زیرا مصرف کنندگان به سرعت از خرید تلفن همراه استقبال می کنند. اصلی ترین موضوع در اپلیکیشن فروشگاهی این نست
که چگونه طراحی می شود. بلکه این است که برنامه به نحو احسن اجرا شود.

اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟

[caption id="attachment_1373" align="alignright" width="300"]
اپلیکیشن فروشگاهی
اپلیکیشن فروشگاهی[/caption]
برای مشاغلی که به دنبال رشد در این عصر مدرن هستند ، یک اپلیکیشن فروشگاهی برای موفقیت آنها بسیار ضروری است. در روزهای اولیه اینترنت ، وب سایت تنها مورد نیاز برای بازاریابی یک تجارت و
خدمات آن بود. امروزه تنها تکیه بر یک وب سایت کافی نیست. اپلیکیشن فروشگاهی قابلیت های بسیار بیشتری را در اختیار مشاغل قرار می دهند و ابزار کاملی برای کمک به تکمیل یک وب سایت هستند.

چرا به یک اپلیکیشن فروشگاهی نیاز دارید؟

آیا مصرف کننده می تواند از طریق وب سایت خرید کند؟ البته که آنها می توانند از وب سایت ها به عنوان تنها وسیله درآمد خود اعتماد کنند. با این حال ، انتظار کافی بودن یک وب سایت به تنهایی یک اشتباه
بزرگ در دنیای امروز است امروزه مصرف کنندگان به دنبال راحتی و توانایی خرید در هر کجا و هر زمان که می خواهند هستند. یک اپلیکیشن فروشگاهی موبایل امروزه استانداردی است که به الزامات تبدیل
می شود. کمک می کند تا این رویا برای بسیاری محقق شود. برای شرکت هایی که به دنبال رشد و موفقیت هستند ، دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک اپلیکیشن فروشگاهی در استراتژی های آنها ضروری
است.

مزایای یک اپلیکیشن فروشگاهی

استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی مزایای بسیار زیادی دارد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  • افزایش نرخ تبدیل
نرخ تبدیل در بازارهای مختلف ، بسیار متفاوت است. با این حال ، یک واقعیت ساده این است که در سراسر جهان ، نرخ تبدیل تجارت الکترونیک در حال افزایش است. برای شرکت ها ، این خبر بسیار
خوبی است زیرا به معنای فروش و سود بیشتر است.

  • چت بات های هوش مصنوعی
هوش مصنوعی (AI) شروع به نفوذ در هر کاری می کند. چه از طریق بلندگوهای هوشمند در خانه های ما و چه از طریق ربات ها هنگام خرید ، هوش مصنوعی در آنجا است و برای مدت طولانی با ما
خواهد بود. یکی از زمینه هایی که هوش مصنوعی تأثیر بسزایی در آن دارد ، تجربه مشتری است.

ربات های چت هوش مصنوعی به مشاغل کمک می کنند تا خدمات سریعتر و پاسخگوتری به مصرف کنندگان ارائه دهند که به طور قابل توجهی رضایت کلی آنها را بهبود می بخشد. در حقیقت ، هنگام
مقایسه چت ، ایمیل و پشتیبانی تلفن ، چت بالاترین نرخ را 73٪ در مقایسه با 61٪ و 44٪ برای دو مورد دیگر دارد.

  • زمان پاسخگویی به مشتری
چت بات ها نه تنها در خدمات رسانی به مشتریان موثر هستند. بسیاری از مشاغل از آنها برای راهنمایی مشتریان به محصولات و خدمات مختلف استفاده می کنند که به بهبود فروش و وفاداری کلی مشتری
کمک می کند.

  • تجارت سیار
فروش تجارت موبایل در حال رشد است و فقط سال به سال در حال رشد است. در سال 2019 فروش تجارت تلفن همراه در ایالات متحده 44.7 درصد از کل فعالیت های تجارت الکترونیک را به خود اختصاص داد.
در نیمه دوم سال جاری ، پیش بینی می شود این رقم نزدیک به 54 درصد باشد.

بر اساس گزارش جهانی ، این رشد چیزی حیرت انگیز نیست و پیش بینی می شود تا پایان امسال نزدیک به 73 درصد باشد. شرکت هایی که می خواهند رشد کنند باید علاوه بر اطمینان از داشتن وب
سایت بهینه شده برای تلفن همراه ، از برنامه های mCommerce نیز استقبال کنند. داده ها واضح هستند و نمی توان با آنها بحث کرد. یک وب سایت به تنهایی از قدرت یک اپلیکیشن فروشگاهی بر
خوردار نیست.

  • قیف تبدیل تجارت الکترونیک
محبوبیت یک برنامه در وب سایت تلفن همراه را می توان مستقیماً به ظاهر و احساس کلی آن نسبت داد. با دستگاه های کوچکتر ، وارد کردن اطلاعات روی صفحه کوچک می تواند مشکل باشد و وب سایت
های تلفن همراه فقط امکان سفارشی سازی محدود را فراهم می کنند. از طرف دیگر ، برنامه ها را می توان تا حد زیادی سفارشی کرد و قابلیت استفاده کلی آنها را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

  • گزینه های پرداخت انعطاف پذیر
در حالی که اعتبار و بدهی همچنان هزینه را پیش می برد ، گزینه های پرداخت جایگزین مانند PayPal ، ارزهای رمزنگاری شده و سایر موارد رایج تر می شوند. با پذیرش گزینه های متعدد پرداخت ، می
توانید اطمینان حاصل کنید که صرف نظر از نحوه پرداخت مشتریان شما ، توانایی انجام این کار را دارند. همچنین با استفاده از یک برنامه تجارت الکترونیک تلفن همراه ، ذخیره اطلاعات پرداخت برای مصرف
کنندگان ساده است و باعث صرفه جویی در وقت و تلاش و سهولت خریدهای بعدی می شود.

  • جستجوی صوتی
زمانی که چیزی فقط در فیلم های علمی تخیلی دیده می شد ، اکنون دستیارهای صوتی مانند Siri ، Google و Alexa متداول هستند. جستجوی صوتی چه در بلندگوهای هوشمند خانه و چه در تلفن
های هوشمند ما باشد ، کاربردهای مختلفی دارد. یکی از زمینه هایی که نقش عمده ای در آن بازی می کند ، بازیابی اطلاعات است ، با این حال ، از آن برای خرید نیز بسیار استفاده می شود.

  • شخصی سازی مشتری
ایجاد پروفایل برای مشتریان بر اساس ترجیحات و مکانها تأثیر عمیقی بر تجربه کلی آنها دارد. مشتریان از دریافت اطلاعات و تبلیغات هدفمند بر اساس نیازها و نیازهای آنها به جای رویکرد عمومی "یک اندازه
برای همه" ، قدردانی می کنند.

  • D2C
مستقیم به مصرف کننده یا D2C روندی است که محبوبیت آن در سراسر جهان رو به افزایش است. با کنار گذاشتن مرد وسط و استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی یا وب سایت ، شرکت ها می توانند مستقیماً
با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. این مدل به صرفه جویی در هزینه های قابل توجه کمک می کند و به افزایش چشمگیر سود کسب و کار کمک می کند.

نتیجه

یک اپلیکیشن فروشگاهی می تواند یکی از بهترین راه های توسعه کسب و کار باشد. بنابراین با طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی قدم در راه های جدیدی بذارید. برای موفقیت یک شرکت در تجارت امروز ،
یک اپلیکیشن فروشگاهی تلفن همراه یک ضرورت مطلق است. هنگام ایجاد و طراحی یک برنامه ، باید شریکی را پیدا کنید که بتواند با شما همکاری کند تا رویای شما را به واقعیت تبدیل کند.
منبع :کیان فناوران ویرا
 

جدیدترین ارسال ها

بالا