اينم از پدر پسر بابا!

mkf.cgi

Member
پدر پسر شجاع!

سلام به اهالي خون گرم خطه ي مجيدينا..
حالتون احوالتون يه كار آوردم براتون. :)
اينم از پدر پسر بابا...توي مدل سازيش دقت بيشتري كردم تا اصول رو توش رعايت كرده باشم.در مورد تكسچر و مو هم خودتون بهتر ميدونيد ديگه! يه مدل مو كه بيشتر ندارم! :D
كار رو خيلي ساده از يه باكس شروع كردم و تا اينجا رسيدم كه اميدوارم خشتون بياد.
3dsmax2009-mentalray-photoshop
زمان تكميل:2 روز
================
honey boys father.jpg
================
front.jpg from side.jpg front without mat.jpg side wm.jpg
================
اينم يه مدل واير ديگه..

[miuc]w1172365296[/miuc]
لطف كنيد با نظرات سازندتون كمك كنين تا اشكالات خودم رو رفع كنم.
 
آخرین ویرایش:

peyman185

New Member
کار خوبی شده،
همش وایر رندر گرفتی هیچی معلوم نیست!
دیکه کاری که می مونه رندر قوی و پست پروداکشنه که کارو تموم می کنه...
موفق باشی
Peyman3d
 

hosienmax100

3D Artist
این رو کانسپت زدی دیگه یعنی از رو رفرنس نبوده ؟

اگه رفرنس و بلو پرینت حالا در هر حالتی غیر استاندارد یا استاندارد داشته .....

میشه اونو تو محیط نرم افزار مکس و اوایل یا اواسط کار wire بزاری ؟

میخوام نحوه ی تنظیم edge ها رو ببینم :


 

mkf.cgi

Member
وااي پسر مچم رو گرفت...:sad:
شوخي كردم...
بايد بگم كه هيچ مرجعي در كار نيست دوست من. يكم به مغزم فشار آوردم و كار رو پيش بردم.
هدف اصلي اين كار تمركز روي تعداد پليگن هاست,الان كار پاياني فقط 1700 پوليگن داره كه بايد كمتر بشه.البته فكر كنم تپولوژي خطوط خوب از آب دراومده اما بي اشكال نيست.
هدفم حرفه اي كار كردنه كه به اميد خدا دارم به اون سمت ميرم..
====================
از اولين ذخيره ي كار گذاشتم.اميدوارم بتونه كمكت كنه !
1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg
5.jpg
آخرين واير هم تو پست اول هست.
====================
اگه ميخواي حرفه اي بشي از MRE كمك بگير كه خداييش تو كارش استاده.
 
آخرین ویرایش:
خیلی خوب شده. تبریکات ...
چند تا چیزی که به ذهنم رسید :
راستش من خودم خیلی از آناتومی سر در نمیلرم اما انگار چشاش خیلی ریزه و یکمم باید پایین تر بیاد.
رندرت رو حیلی پسندیدم مخصوصن اختمالا sss که توی گوشش خیلی خوب شده.
فقط اون جوشهای روی دماغ و صورتش اگر کوچیکتر بشه و کمتر هم گود باشه اختمالا بهتر شه.
جمجمش هم انگار یکم باریکه . گمونم باید پهن تر بشه.
تا جایی هم که من شنیدم (البته مطمئن نیستم ها ) اون خطی که از کنار دماغ تا چونه میره روی صورتش توی مردها خیلی کمتر گوده تا توی رنها پس فکر کنم گودی اونم باید کمتر بشه.
توپولوژیش هم نسبت به این که کارهای اوله بد نیست.گمونم تنها مشکلش یه سری لوپ ها باشه که افتاده مثلا زیر گلو.
البته اینم مطمئن نیستم :D
به هر حال یکم دیگه روش کار کنی خوبه ولی اگه ولش کنی حیفه. مخصوصا اون رندرش که جیگر منتالو بخورم خیلی خوب شده.
 

Mandana

Active Member
به نظرم چشمهاش به هم نزدیک و فاصله بینی و دهان خییییلی زیاده.اما جز این خعلی قشن شده مخصوصن ابروهاش.کلمن کاره قشنی شده
موفق باشی دوست جان:rose:
 

:Mohsen:

کاربر باتجربه
قشنگ شده، يعني تكنيكي شده
ولي يكم ايراد داره كه دوستان گفتن، من ديگه تكرار نميكنم
تكسچر و نورپردازي هم خالي از ايراد نيست ولي به كار ميخوره، مشكلش اينه كه مصنوعي ميزنه، ولي بيخيال
راستي يه چيزي تو واير مشخصه، اونم اينه كه پلي هاي دور گوش بعضي هاشون بالاي 6 ضلعن كه اين يكم غير منطقيه و بايد اصلاح بشه
موفق باشي
 
آخرین ویرایش:

mkf.cgi

Member
تنكيو وري ماچ..

انگار چشاش خیلی ریزه و یکمم باید پایین تر بیاد
فقط اون جوشهای روی دماغ و صورتش اگر کوچیکتر بشه و کمتر هم گود باشه احتمالا بهتر شه.
جمجمش هم انگار یکم باریکه . گمونم باید پهن تر بشه
خيلي ممنون رفيق.:)
همين طوره كه ميگي, اما توي اين عالم هزاران موجود با قيافه هاي مختلف وجود داره و اين مدل اينطوري پدر پسر باباست و با تغييرات بنيادي كلا بايد براش به فكر يه اسمه ديگه باشم.در ضمن صليغه ي اشخاص هم با هم فرق داره ,در مورد جوشهاي دماخ و خط دور بيني,ميخواستم مسن تر به نظر برسه و كه هنوز 20 سالي بايد پيرتر بشه.
اما حتما اين تغييرات رو انجام ميدم و يه شات ازش ميزارم.
به نظرم چشمهاش به هم نزدیک و فاصله بینی و دهان خییییلی زیاده
لطف كردين نظر دادين ماندانا خانوم.
حتما تغييرات انجام ميشه..
مشكلش اينه كه مصنوعي ميزنه.
راستي يه چيزي تو واير مشخصه، اونم اينه كه پلي هاي دور گوش بعضي هاشون بالاي 6 ضلعن كه اين يكم غير منطقيه و بايد اصلاح بشه
محسن آقا ممنون.
اينكه كار يكم مصنوعي ميزنه بيشتر فكر ميكنم دليلش از تكسچر هاست(هم بامپ و هم بافت اصلي).در مورد پوليگن هاي كنار گوش هم درسته,اما من به يه نتيجه اي رسيدم و اون اينكه يه پليگن 600 ضلعي بهتر از يه پليگن سه ضلعيه!
در كل كار 10-15 تا سه ضلعي و چند ضلعي وجود داره و بقيه چهار ضلعي هستن.
سعي ميكنم مشكالت كار رو رفع كنم.
------------------------------------------
خيلي خيلي ممنون از نظرات سازندتون
 
آخرین ویرایش:

milad_k

Member
سلام دوست من خسته نباشی.
کلش به تنش نمیاد.چرا اینقدر سرش کشیدست.من ایندفعه بجای اینکه از کار انتقاد کنم پیشنهاد میکنم کار های توی این مایه هارو بیشتر ببینید زمینه پیشرفت خوبی داری پس بیشتر کار ببین سعی کن از این به بعد خودت مو درست کنی نه اینکه یه مو رو از یه جای دیگه بچسبونی به کار این طوری هنرتون بیشتر تو چش میاد.
موفق باشی
 

mkf.cgi

Member
ممنون,ميلاد جان.
به نظر من توي كار هاي تك فريمي,ميتونه هر تغييراتي كه ميخواي انجام بدي,چون فقط يه فريم وجود داره و اصلا مهم نيست كه اصليت كار مال كدوم برنامه باشه مهم نتيجس كه بتونه رضايت بيننده رو جلب كنه.
در مورد مو هم به همين دليل از سيستم هاي شبيه ساز استفاده نكردم,وقتي ميتونم با چند تا كات و تركيب رنگ ساده به نتيجه برسم,دليلي وجود نداره كه كلي وقت بزارم تا به همين نتيجه يا شايد كمتر از اين برسم.البته ناگفته نونه كه اين روش در مورد انيميشن ها اصلا جواب نميده و براي هر فريم كار بايد كلي تلاش و بررسي انحام داد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا