اولین کار من با zbrush و final render

yasharFM

Member
دوستان سلام این اولین کار من تو این سایت هستش.من کلا زیاد مدل سازی بلد نییستم وبیشتر به ریگینگ علاقه دارم .این کاراکتر فانتزی رو داخل مکس ساختم که روش ریگینگ تمرین کنم .بعد تصمیم گرفتم که برای اولین بار با زی براش هم کار کنم که نتیجه این شد که میبینید.دلیل اینکه این کار رو اینجا گزاشتم اول اینه که نظرات دوستان رو بدونم بعد به عنوان کسی که اصلا رندر و نورپردازی بلد نیست از راهنمایی شما استفاده کنم. فقط دوتا موضوع رو بگم اول اینکه این مدل هنوز کامل نیست.داخل دهن هنوز ساخته نشده وابرو هم نداره ودرضمن چشماشم هنوز کار داره ولی چون قصد ندارم فعلا روی مدلینگ کار کنم ,این کار و کامل فرض کردم داخل گالری گذاشتم.دوم اینکه اشککالات کار رو مخصوصا در زمینه نور و رندرمثل نور سفید بالای گوش ورنگ پیشونی واون نور عجیب روی گردن رو به حساب مبتتدی بودن من بذررید اگه میشه راهنماییم کنید.مخصوصا دوستایی که با فاینال رندر کار کردن.
ممنون
 

پیوست ها

  • characterJ.jpg
    characterJ.jpg
    123.7 کیلوبایت · بازدیدها: 45
  • CharWire.jpg
    CharWire.jpg
    290.8 کیلوبایت · بازدیدها: 26
آخرین ویرایش:

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
از نظر مدلسازی خیلی جالب نشده اما من از تکسچرش خوشم اومد. در مورد رندر هم زیاد جای مانور نداره یه کاراکتر خالی بدون صحنه سازی. حتما کاراکترت رو ریگ کن و انیمیتشم اگه بکنی که عالی می شه. ما هنوز منتظر یکی از کارای انیمیت شما هستیم. آخه همون طور که می گی علاقه اصلیت ریگ پس الکی وقتت رو واسه کاری مثل مدلسازی هدر نده آخه اینجا خیلیها هستن که با علاقه این کار رو می کنن. شما هم پی گیر علاقه ات باش که موفقیتت جز در این زمینه نیست.
خوشحال شدیم که پاتون به گالری هم باز شد. منتظر کارهای ریگ و انیمت شما هستیم.
 
آخرین ویرایش:

javadmagic

خسته شده دلم از زمونه.
به عنوان اولین کار، خوب شده. ولی باید روی مدل بیشتر کار کنی.
موفق باشی.
 
سلام .
مدل سازی اونم مدل سازی اوگانیک تخصص می خواد .
مثلا شما برای این کاراکترت مشخصه که آناتومی رو بلد نیستی (که خیلی هم اشکالی اینجا نداره چون شما مدلر نیستی)
ولی برای ریگ کردن حتما باید آناتومی رو بدونی .
توپولوژی خوبی توی مدل هات داشته باشی تا موقع ریگ کردن اجزا درست حرکت بکنن و لا اقل face ها توی هم نرن .
در مورد نور پردازی برای کاراکترت شما بهترین کاری که می تونی بکنی نور پردازی سه نقطه ای هست که توی استودیو های عکاسی هم استفاده میشه .
برای اونم یه مثال خیلی عالی هست توی خود Help مکس توی قسمت نور پردازیش . که بهت میگه جای نور ها کجا باید باشه و قدرت هر کدوم نسبت به بهقیه چقدر باید باشه و key light , Fill Light و Back light چیه .
حتما نگاه بهش بنداز .
موفق باشی :rose:
 
با سلام.

مي بينم به نكته جالبي اشاره كردين.توپولوژي صحيح.
اگه خواستين من يك مطلب جالب از استيون استالبرگ دارم مي زارم راجع به توپولوژي كاراكتر.خيلي مفصله.
البته يكبار توي انجمن مايا گذاشتم اگه سرچ كنين شايد پيدا بشه.
 
بعنوان مدل اول کار خوبیه.
اما همونطور که دوستان گفتن برای ریگینگ باید توپولوژی مدل استاندارد باشه. توپولوژی چهره مدل شما نسبتا مناسبه اما هنوز جای کار داره. اگه توی گوگل در مورد توپولوژی مدل جستجو کنید به مطالب مفیدی خواهید رسید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا