اولین کار ایندازین من + چند نکته تجاری تجربی درمورد ایندازین

mojniknam

Member
این اولین کار من در ایندیزاین بود
چند نکته در مورد ایندیزاین:
واقعا کار کردن در ایندازین یه دنیای دیگه هست... بسیار قوی و قدرتمند. درمورد بحث مالی و تجاری هم باید بگم برای طراح بسیار پر سود هست. چون حجم کار یک سفارش معمولا زیاد هست پس هزینه ی پرداختی و در نهایت سودش خیلی خوبه. ضمن اینکه این کارها رو معمولا برای چاپ افست سفارش می دن. بنابراین میتونید سفارش چاپش هم بگیرین و از سود کلان چاپ افست استفاده ببرین. نکته بعدی اینکه سفارشات ایندیزاین معمولا ادامه دار هست. یعنی یک هفته نامه که هر هفته میتونی روی سفارشش حساب باز کنی. یا ماهنامه یا فصل نامه که باز هم همینجوری هست. البته از لحاظ قیمتی مسلما هزینه یک ماهنامه چند برابر یک هفته نامه هست و هزینه یک فصل نامه چند برابر ماهنامه! چون تعداد صفحاتش معمولا چند برابر هست.

چند نکته درمورد این کار:
این اولین کار من هست پس حرفه ای نیست. اندازه هر صفحه a3 هست. یک رو رنگی و یک رو سیاه سفید. موضوعش هم ویژه نامه دهه فجر یک ماهنامه دانشجویی هست.
مدت زمان کار هم 2 روز بود که اگه حرفه ای تر بشم باید حداقل نصف بشه
هزینه ای که گرفتم 40 هزار تومن بود که البته بسیار کمتر از نرخ معمول بازار هست اون هم به این خاطر که میخواستم هرجوری هست این کار رو بگیریم و اولین کار ایندازین تجاری چاپ شده ام رو ببینم. خوشحالم از اینکه بعد از چاپ این ویژه نامه، سفارش ماهنامه شون رو هم به خودم دادن که اون رو هم طراحی کردم که توی یه تاپیک دیگه میذارمش
منتظر نظراتتون هستم
 

پیوست ها

  • final1-1.jpg
    final1-1.jpg
    248.1 کیلوبایت · بازدیدها: 64
  • final1-2.jpg
    final1-2.jpg
    239.1 کیلوبایت · بازدیدها: 49
  • final1-3.jpg
    final1-3.jpg
    224.5 کیلوبایت · بازدیدها: 60
  • final1-4.jpg
    final1-4.jpg
    110.7 کیلوبایت · بازدیدها: 67

جدیدترین ارسال ها

بالا